Miksi jotkut miehet

Anonyymi-ap

harrastavat tuollaista jatkuvaa seksiviestittelyä ym. irstailua? viittaan mm. tapaus Hirviniemeen, jolla hänelläkin on kaunis ja fiksu vaimo kotona.

50

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri luin tästä pellestä hiukan,kuvittelee olevansa joku tähti naurettava äijä.

    • Anonyymi

      Koska putkiaivo on pippeli.

    • Taitaa hänellä olla kusi noussut päähän. Ajattelee varmaan, että hän on niin mahti, että kaikki naiset hullaantuvat. Eikä yksi nainen riitä. Sitten kuvittelee, että naiset tykkäävät ja syttyvät tuollaisesta kuolaamisesta. Jotkut miehet eivät tajua, että valtaosa naisista kokee tuollaisen ällöttävänä.

    • Anonyymi

      Aku on himoköyrijä.

    • Anonyymi

      Hyvinvointialueiden osuvat kaikista kovimmin pienten paikkakuntien yksiköihin. Lakkautuspäätöksen sai muun muassa Ruoveden 18-paikkainen vuodeosasto, joka on jo ennestään ylipaikoitettu.
      Kaksiosainen kuva, jossa toisessa terveyskeskuksen henkilökuntaa ja toisessa sairaanhoitaja leikkaukset

    • Naiset aliarvioi ja vähättelee miesten seksuaalisia tarpeita. Ilmeisesti kotona ei saa tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Ai siis viiden minuutin välein??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis viiden minuutin välein??

        No tuskin niin... Mihin tämän perustat!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tuskin niin... Mihin tämän perustat!

        Se on yksinkertaisesti HUONOA ja SIVISTYMÄTÖNTÄ SOVINISTISTA KÄYTÖSTÄ jolla ei ole mitään tekemistå sen kanssa paljonko ne kotona sekstaavat. Milloin te ääl liöt tajuatte tuon??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksinkertaisesti HUONOA ja SIVISTYMÄTÖNTÄ SOVINISTISTA KÄYTÖSTÄ jolla ei ole mitään tekemistå sen kanssa paljonko ne kotona sekstaavat. Milloin te ääl liöt tajuatte tuon??

        Minä vain kerroin juurisyitä tuohon. En puolustele tekoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä vain kerroin juurisyitä tuohon. En puolustele tekoja.

        Eli jos puutteessa oleminen saa seksiviestittelemään vieraille yms. niin teetkö esimerkiksi sinä niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos puutteessa oleminen saa seksiviestittelemään vieraille yms. niin teetkö esimerkiksi sinä niin?

        En todellakaan tee. Minä kestän puutteessa olemista. Monet muut eivät näytä kestävän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En todellakaan tee. Minä kestän puutteessa olemista. Monet muut eivät näytä kestävän.

        Tai sitten syy-yhteyttä ei ole, tai olet ymmärtänyt syy-yhteyden väärin; puute ei johda seksiviestittelyyn, vaan seksiviestittely johtaa puutteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten syy-yhteyttä ei ole, tai olet ymmärtänyt syy-yhteyden väärin; puute ei johda seksiviestittelyyn, vaan seksiviestittely johtaa puutteeseen.

        Ihan miten vaan haluat uskoa. Te ette vaan ymmärrä miehiä yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan miten vaan haluat uskoa. Te ette vaan ymmärrä miehiä yhtään.

        Sikäli kuin et itse seksiviestittele tms. ymmärrät yhtä hyvin miehiä tässä suhteessa kuin "te".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sikäli kuin et itse seksiviestittele tms. ymmärrät yhtä hyvin miehiä tässä suhteessa kuin "te".

        No miehenä ymmärrän seksitarpeet, joita naiset eivät arvota yhtä korkealle edes suhteessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miehenä ymmärrän seksitarpeet, joita naiset eivät arvota yhtä korkealle edes suhteessa.

        Pskaa, ei selitä idiotismia mitenkään.


      • Anonyymi

        Voi helvetin tollo. Sillä ei oo mitään tekemistä sen kanssa saako kotona seksiä. Samoin ei sillä, käykö joku vieraissa ei. Toiset vaan on typeriä, ja sinä näytät olevan samanlainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetin tollo. Sillä ei oo mitään tekemistä sen kanssa saako kotona seksiä. Samoin ei sillä, käykö joku vieraissa ei. Toiset vaan on typeriä, ja sinä näytät olevan samanlainen.

        Minä samanlainen? En minä lähettele seksiviestejä, enkä ole käynyt vieraissa. Minä en käy missään. Ja sinä haukut kaikki miehet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan miten vaan haluat uskoa. Te ette vaan ymmärrä miehiä yhtään.

        Sinä et taida kuitenkaan olla se paras esimerkki keskivertomiehestä. (Niin ainakin toivon.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et taida kuitenkaan olla se paras esimerkki keskivertomiehestä. (Niin ainakin toivon.)

        En minä ole mikään keskiverto mies. Minä olen ihan omanlaiseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksinkertaisesti HUONOA ja SIVISTYMÄTÖNTÄ SOVINISTISTA KÄYTÖSTÄ jolla ei ole mitään tekemistå sen kanssa paljonko ne kotona sekstaavat. Milloin te ääl liöt tajuatte tuon??

        Pistä piparisi rasiaan ja pidä se siellä Pietari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi helvetin tollo. Sillä ei oo mitään tekemistä sen kanssa saako kotona seksiä. Samoin ei sillä, käykö joku vieraissa ei. Toiset vaan on typeriä, ja sinä näytät olevan samanlainen.

        Totta kai sillä on tekemistä. Jos naiset antaisivat riittävästi, niin ei tarvitsisi vongata. Mikä siinä suolenpätkässä on sellaista, että sitä pitää varjella niin kuin valtakunnan salaisuutta? Antakaa naiset kertakysymällä, niin miesten ei tarvitse pommittaa seksiviesteillä viikko tolkulla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En todellakaan tee. Minä kestän puutteessa olemista. Monet muut eivät näytä kestävän.

        Kun rakastuu oikeasti johonkin mysteeriin niin hän lähettää telepaattisesti kosketusta ja silloinhan ei voi kun himoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sillä on tekemistä. Jos naiset antaisivat riittävästi, niin ei tarvitsisi vongata. Mikä siinä suolenpätkässä on sellaista, että sitä pitää varjella niin kuin valtakunnan salaisuutta? Antakaa naiset kertakysymällä, niin miesten ei tarvitse pommittaa seksiviesteillä viikko tolkulla.

        Olet mitään ymmärtämätön sovinistip@aka. Samaa vois kysyä niinpäin, että mikä siinä kusisessa naisen suolenpätkässä niin houkuttaa, et pitää laukoa siitä ja naisista yleensäkin halventavia älyttömyyksiä koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai sillä on tekemistä. Jos naiset antaisivat riittävästi, niin ei tarvitsisi vongata. Mikä siinä suolenpätkässä on sellaista, että sitä pitää varjella niin kuin valtakunnan salaisuutta? Antakaa naiset kertakysymällä, niin miesten ei tarvitse pommittaa seksiviesteillä viikko tolkulla.

        Miksi nainen, tuo jumalolento, joka ei tarvitse seksiä mihinkään koska on kaiken tuon saastan yläpuolella, alentuisi antamaan kaltaisellesi maan madolle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nainen, tuo jumalolento, joka ei tarvitse seksiä mihinkään koska on kaiken tuon saastan yläpuolella, alentuisi antamaan kaltaisellesi maan madolle mitään.

        Näin on. Useammat miehet käytöksellään osoittavat olevansa alempaa rotua. Onneksi on myös poikkeuksia, sentään kaikki miehet eivät ole sikoja.


    • Anonyymi

      Julkkikset saavat huomiota ulkona naisilta, ehkä on ollut liian sokea tälle huomiolle ja olettanut sen pohjalta asioita mahdollisiksi. Hauska ja viihteessä menestynyt mies olettaa, että heittämällä sitä sketsi juttua vapaallakin saa ihmiset hyvälle mielelle.

      Samalla toivoo myös niitä lisäbonuksia mieleisiltä naisilta, jotka onnistuu saamaan iloisiksi seurassaan? Varmaan on pettynyt nyt saamastaan julkisuudesta? Eikö hänellä ollut joku vuosi takaperin niitä mielialan vaihteluja, joista kärsi ja lehdet kirjoitti niistä?

    • Anonyymi

      Sairaudet saa ihmiset tekemään typeryyksiä.

      • Anonyymi

        Ei saa


      • Anonyymi

        Tai, sanotko tarkemmin mitkä sairaudet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa

        Toivotaan. Että et sairastu. Sairaus ei ole ivan aihe eikä seksi syntiä.


    • Anonyymi

      Eikö hänellekin ole tyttäriä. Miltähän tuntuisi kun joku limainen ahdistelija setä omille tytöille tuollaisia lähettäisi. Oli aikuisia tai ei. Mä oon estänyt jokaisen limapussin ja kerran meni välit kaveriin kun laittoi rivon ehdotuksen. Inhottavaa käytöstä.

      • Anonyymi

        Voihan se limainen ahdistelija olla aikuisen tyttären mielestä ihqu.Siis eihän sitä vanhemmat päätä kenestä tytär tykkää.En tykännyt minäkään nuorena aikuisena jos vanhemmat ei tykänneet minun ihastuksesani.Isä i tykännyt yhtään jostain 6 vuotta vanhemmista kylän miehistä ,olivat kuulemma kaikki vaan piparin perään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se limainen ahdistelija olla aikuisen tyttären mielestä ihqu.Siis eihän sitä vanhemmat päätä kenestä tytär tykkää.En tykännyt minäkään nuorena aikuisena jos vanhemmat ei tykänneet minun ihastuksesani.Isä i tykännyt yhtään jostain 6 vuotta vanhemmista kylän miehistä ,olivat kuulemma kaikki vaan piparin perään .

        Tykkää toki limasista ja irtaista miehistä rauhassa. Kertoo vaan sinun miesmausta.


    • Anonyymi

      Kanerva maista käytöstä ei sentään tuksua liehitellyt viesteillään?🤭

    • Anonyymi

      On olemassa häpeämättömiä ihmisiä, kun pidäke puuttuu, voivat tehdä sen takia melkein mitä vain, mikä ei normaalille ihmiselle tule edes mieleenkään.

    • Anonyymi

      Maailma on kuten se Raamatussa kuvataan: paha paikka. Tätähän toki voidaan yrittää kiistää sillä että vain miehet tekee tuollaista. Mutta on naisiakin jotka lähettelee tuollaisia viestejä. Pettäminen on yleisempää kuin ihmiset osaavat kuvitella. Yhtäkaikki, ihmisiin ei pety eikä ihmettele heidän tekojaan, kun hyväksyy, että Raamattu antaa ihmiskunnasta rehellisen kuvauksen, ja kun näkee että se aadamilainen luonne toimii ja elää kaikissa. Se ylpeyä, itserakas, itsekäs, rakkaudeton jne luonne, joka on kaikissa, mutta ei ilmene samallalailla ja yhtä voimakkaana kaikissa.

      Maailmassa on paljon erilaista kärsimystä, ja joillain ei ole mitään mahdollisuutta ns. normaaliin elämään. Sitten on ylpeät ja itsekkäät ihmiset, jotka valittavat kun eivät saa sitä ja tätä ja sitten ne jotka sikailevat miten lystäävät. Kun näitä eroavaisuuksia tarkastelee, huomaa todella kuinka se Jeesus tulee ilmestymään tulenliekissä ja kostamaan ja mistä syystä. Vauhtisokeudessa ihminen ei huomaa miten paljon pahaa hänessä itsessään on, ja ihmisissä ympärillä.
      Kaikkien on tehtävä parannus jos eivät halua Jumalan kostosta joutua osallisiksi.

      Ihmisen mielenterveys kärsii paljon kun häneltä viedään mahdollisuus ymmärtää millainen maailma todella on. Mieli ei voi olla järkkymättä kun se ajallaan törmää todellisuuteen eikä ole millään tavoin siihen törmäykseen valmistautunut.

    • Anonyymi

      Minun nuoruudessa ja vieläkin sitä kutsutaan huumoriksi. Meidän valtio on kehittynyt tosikko valtio. Kohta kai se nauraminen on syntiä.

      • Anonyymi

        Joo munkin äiti sanoi että kun hän oli nuori teini-ikäinen niin parhaan kaverin isä vilautti penistään hänelle ja taputteli pyllylle. Kyllä se on ennen ollut erikoista huumoria.


      • Anonyymi

        Siitä on huumori kuule kaukana, jos täysin vastenmielinen ihminen tekee irstaita ehdotuksia. Vähän tilannetajua kenelle laittaa ja milloin se on huumoria. Miehellä pettänyt pahan kerran arviointikyky.


    • Anonyymi

      En ole koskaan häntä livessä nähnyt, mutta mitä tv:ssa nähnyt niin alusta asti hänessä ollut jotain mikä illottaa minua. En voi edes katsoa sarjoja missä hän on niin vahva se äklötys on aina ollut. Enkä yhtään ymmärrä miksi kaksi kaunista ja fiksunoloista naista on siihen rakastunut. Huono ihmistuntemus naisilla sanoisin.

      • Anonyymi

        Eiköhän Aku heivata kölin yli kun käytös noin onnetonta. Mutta minkäs mies sille voi jos flippaa. Pitää hei ymmärtää!


      • Anonyymi

        Höpsistä, erinomainen näyttelijä hän on. Eikä ole mitään pahaa vongata seksiä. Eihän sitä kysymättä tiedä. Kyseessä on luonnollinen tarve. Ei ensimmäinen kieltäytyminen välttämättä tarkoita mitään. Ehkä just sillä hetkellä toinen ei ollut oikeassa tunnetilassa tai sellaisessa tilanteessa, että olisi kiinnostanut, mutta jonain toisena päivänä tilanne voi olla ihan eri. Sitä ei voi tietää, ennen kuin kysyy. Aivan turhaan Hirviniemeä nyt vainotaan.


      • Anonyymi

        Sama täällä. Jotain puistattavaa siinä ollut aina vaikka en tunne kuin julkisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä, erinomainen näyttelijä hän on. Eikä ole mitään pahaa vongata seksiä. Eihän sitä kysymättä tiedä. Kyseessä on luonnollinen tarve. Ei ensimmäinen kieltäytyminen välttämättä tarkoita mitään. Ehkä just sillä hetkellä toinen ei ollut oikeassa tunnetilassa tai sellaisessa tilanteessa, että olisi kiinnostanut, mutta jonain toisena päivänä tilanne voi olla ihan eri. Sitä ei voi tietää, ennen kuin kysyy. Aivan turhaan Hirviniemeä nyt vainotaan.

        Ei sille mitään voi että joku äklöttää minua. Tämä on ollut jo vuosia joten mistään "nyt vainoamisesta" ei ole kyse. On jäänyt monet sarjat katsomatta koska hän on siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä, erinomainen näyttelijä hän on. Eikä ole mitään pahaa vongata seksiä. Eihän sitä kysymättä tiedä. Kyseessä on luonnollinen tarve. Ei ensimmäinen kieltäytyminen välttämättä tarkoita mitään. Ehkä just sillä hetkellä toinen ei ollut oikeassa tunnetilassa tai sellaisessa tilanteessa, että olisi kiinnostanut, mutta jonain toisena päivänä tilanne voi olla ihan eri. Sitä ei voi tietää, ennen kuin kysyy. Aivan turhaan Hirviniemeä nyt vainotaan.

        Eikä minua hänen seksivongaamisesta ällötä. Ei niitä vielä ollut edes silloin. Joskus ihmisessä vaan on jotain itselle vastenmielistä. Voi olla että muistuttaa jotain oman elämäni äklötystä. Mutta nuo tämän hetken uutiset ei vaan yllätä siitä syystä.


    • Anonyymi

      Hän on kypsymätön mieleltänsä, ei sen kummempaa.

      • Anonyymi

        Eli suomeksi sanottuna urpo, se vaan on surkeeta kun luulee että jollain miehellä on ja olisi kapasiteettia parempaan ni ei o. Kukaan älykäs nainen näitä kattele.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe