Entiseen romanttiseen aikaan

🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että nainen sai siputella rapakon yli kastelematta kenkiään. Olisihn sen rapakon voinut kiertää. Mieshän ei voi sitä kuraista takkiaan enää päälle laittaa. Hienovaraisena tutustumiskutsuna toimi naisen maahan tiputtama pitsinen nenäliina (toivottavasti puhdas). Mies poimi sen maasta ja ojensi naiselle muutaman sanan kera ja siitä tutustuminen lähti käyntiin.

Eilen tarjouskahvia hakiessani kokeilin heittää kahden euron kolikon maahan. Siihen ei rynnännyt yhden yhtäkään kohteliasta miestä. Ihan itse sen sain poimia. Pitäisiköhän seuraavalla kerralla kokeilla viitosen seteliä jos se kaksieuroinen oli miehistä liian pieni raha?

17

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennenkuin tähän ehtii tulla tee-se-itse kommentteja, niin lisään olevani niitä naisia, jotka junassa laittavat painavat matkatavarat hattuhyllylle. Lastenvaunut sain myös sujuvasti itse bussiin ja sieltä ulos. Autoasioissa oma veli kerran täytti tuulilasinpesunesteen.

    • Anonyymi

      Älä vitosta isompaa käy tiputteleen, omaan taskuunsa poimivat. (Voi olla, että olen skeptikko.)

      • Hyvä huomio. En ollut tuota ajatellutkaan. Täälläpäin liikkuu paljon taskuvarkaita. jopa kauppakeskuksen hississä on käsilaukut tyhjennetty.


    • Anonyymi

      Korkokengillä on ikävä kiertää lammikoita, siksi hieno yli tuhannen euron takin voi uhrata, ettei korkokengät tule likaiseksi ja kallis takki putsaa itse itsensä puhtaaksi vai oletko nähnyt herrasmiehillä koskaan kuraista takkia päällä? Itse en ole ja olen nähnyt monia herrasmiehiä.

      • Se, että takki ei ole kurassa voi kertoa siitäkin, ettei sitä ole lätäköihin heitetty. Lätäköissä voi olla auton öljyjä tms. joten ihan käytännön syitä ei kaupungissa kannata takkiaan liata. Naisen voi taluttaa lätäkön vierestä, jos tuo ei itse sitä älyä tehdä vaikka hienohipiäiset koiratkin sen osaavat.


    • Anonyymi

      Kohtaus tapa on auttaa jokaista ihmistä, eritoten hädässä olevaa naista. Mielestäni naisilla voisi myös olla romanttisen kohteliaita tapoja, kuten käden ojentaminen suudeltavaksi tai vuoronperään molemmat posket.♥️😘

      • Meillä oli töissä konsultti, joka tullessaan pussasi naisia kädelle. Minä aina vaivaannuin, kun en tiennyt miten sellaisessa tapauksessa kuuluu käyttäytyä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Meillä oli töissä konsultti, joka tullessaan pussasi naisia kädelle. Minä aina vaivaannuin, kun en tiennyt miten sellaisessa tapauksessa kuuluu käyttäytyä.

        Etpä tunnu tietävän paljoa muutakaan tietämisen arvoista 🤣


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Meillä oli töissä konsultti, joka tullessaan pussasi naisia kädelle. Minä aina vaivaannuin, kun en tiennyt miten sellaisessa tapauksessa kuuluu käyttäytyä.

        Kädelle suutelu, lyhyt oppimäärä: Nainen ojentaa käden, katsoo miestä silmiin. Mies ikäänkuin suutelee kättä, huom! huulet eivät saa koskettaa kättä. That ’s it, pelkkä tervehdys ilman sen kummempia merkityksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kädelle suutelu, lyhyt oppimäärä: Nainen ojentaa käden, katsoo miestä silmiin. Mies ikäänkuin suutelee kättä, huom! huulet eivät saa koskettaa kättä. That ’s it, pelkkä tervehdys ilman sen kummempia merkityksiä.

        Niin. En mitenkään henkilökohtaisena sitä pitänytkään. Oli vaan niin outoa teknisellä työpaikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etpä tunnu tietävän paljoa muutakaan tietämisen arvoista 🤣

        Tälläkin tavalla voi ilmaista olevansa pihalla kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä tunnu tietävän paljoa muutakaan tietämisen arvoista 🤣

        Etkä sinä joks jaksat pyöriä jokaisen miehen luoman hömpänppähsgmon ympärillä fanaattisesti- onko todellisuutesi kenties hieman sirpaloitunut? Näet kateuden kohteesi kaikkialla ja näet kaikkien ajattelevan häntä kaiken aikaa


    • Anonyymi

      Kuulin jo pentuna tuosta takinlikaamismenetelmästä ja vieläkin tuli mieleen, mistä ja milloin tuo umpikypäräisen ritarin kompuroiva kohteliaisuus on saanut alkunsa. Onko joku aikoinaan elänyt kirjailija keksinyt tuon "herrasmiehen" yhden tunnusmerkin.

      • Ennen oli naisilla silkkikenkiä. Ne menivät oikeasti pilalle kastuessaan. Ihan hyvin on voinut olla tapana pelastaa naisten kengät heittämällä kuraan jotakin joka on auttanut pääsemään kuivin jaloin lätäkön yli. Hameetkin olivat senverran kookkaita krinoliinien takia, että neidit eivät mahtuneet syliin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ennen oli naisilla silkkikenkiä. Ne menivät oikeasti pilalle kastuessaan. Ihan hyvin on voinut olla tapana pelastaa naisten kengät heittämällä kuraan jotakin joka on auttanut pääsemään kuivin jaloin lätäkön yli. Hameetkin olivat senverran kookkaita krinoliinien takia, että neidit eivät mahtuneet syliin.

        Silkkikenkiä ilmeisesti osti vain ylempi luokka? Mietin vain, olikohan tuon takin uhraamisen tarkoituksena olettaa naisen automaattisesti tarjoavan itseään, siis toki muiden muodollisten soidinmenojen jälkeen. Jotenkin vaikea kuvitella miehen olleen niin hölmö, että nakkaa, tai siis asettelee takkinsa pyyteettömästi noin vain ja tyytyy pelkkään hymyyn. Voisin kuuklata mutta en jaksa, eli oliko tuo krinoliini se metallikehikko, minkä päälle hame puettiin, vai oliko tuo se rusettimainen jutska siellä selän takana. 18.05


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silkkikenkiä ilmeisesti osti vain ylempi luokka? Mietin vain, olikohan tuon takin uhraamisen tarkoituksena olettaa naisen automaattisesti tarjoavan itseään, siis toki muiden muodollisten soidinmenojen jälkeen. Jotenkin vaikea kuvitella miehen olleen niin hölmö, että nakkaa, tai siis asettelee takkinsa pyyteettömästi noin vain ja tyytyy pelkkään hymyyn. Voisin kuuklata mutta en jaksa, eli oliko tuo krinoliini se metallikehikko, minkä päälle hame puettiin, vai oliko tuo se rusettimainen jutska siellä selän takana. 18.05

        Minäkään en jaksa googlata nyt, kun aloitan katsomaan Gro Harlem Bruntlandia areenalta, Mutta mieletäni krinoliini oli se merallikehikko hameen alla, joka piti hameen pyörwänä,Mikäli noita ylen ja mtvn kartanosarjoja on uskominen, iin hienot naiset oli kuniallisia ja heitä kohdeltiin hellävaraisesti. Tarjonnat oli siellä palvelusväen puolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe