Lauantaina joulunavaus lieksassa joulupukkikin paikalla ja tontut jakaa riisipuuroa, terästettyä glögiä ja torttuja työttömille ja kuntouttavan työtoiminnan asiakkaille cittarin edustalla. Ollaanhan kiltisti ja tervetuloa :)
Joulunavaus lieksassa
30
888
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mitä? Jakaako tontut torttua? Onko SPR:n tonttutädit jakovuorossa, vai ihanko alan ammattilaiset thaihieromoista?
- Anonyymi
Sekoitat nyt joulutortun ja hapantortun, tuon suolaisen välipalan.
- Anonyymi
24 päkki kuparia pohjiksi ja kohti dynaamisesti joulunavausta.
- Anonyymi
Tänään oli näköjään joulun avaus. Aina köyhä meininki. Ei ollut yhtään pro
- Anonyymi
Yksi pukki vaan röhnötti pulkassa
- Anonyymi
Olipa hyvä että ei tullut lähdettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi pukki vaan röhnötti pulkassa
Juu, se oli tämä sama pukki..
https://www.youtube.com/watch?v=7e7A9d0T-HM&ab_channel=TheSlavicArchive
- Anonyymi
Oli kyllä superhieno tapahtuma ja kakkinensa tämän paskapalstan ennakkotapahtumien mukainen ! Ai ettien että.
- Anonyymi
Saitko orgasmin siitä yhdesta suklaakarkista ja glögimukista jonka sait? Tyypillinen lieksalainen nihilisti, joka kiertää kaikki paikat, jossa jotain saa imaiseksi ja muovisankon saanti on elämän kohokohta.
- Anonyymi
minäkin avasin joulun. olen humalassa kun juon sihijuomaa. ekstraa. enkä kussut kaupassa niiden päälle.
- Anonyymi
Joulu kun on kerta avattu niin antaa mennä vaan🥴
- Anonyymi
Tuopiko joulu pukin vai pukki joulun?
- Anonyymi
Hieno Joulunavaus ja kaupunkyhdistukesen pohjat. Vielä kuuset kaikkiin kylän kiertoliittymiin niiin tietää turistiruuhkat Lieksan kurjuuden
- Anonyymi
Ei montaa kuusta, muuten naapurikunnat ovat kateellisia. Ensiviikon loppuna on oma pikkujoulu, kaikkine ruokineen ja juomineen. NS. talo tarjoaa ja saa vielä 10 kilon kinkun työnantajalta ja 1000e lahjashekin. Tällaisia työnantajia on nykyään harvassa.
- Anonyymi
Jes! Tänään yhtiön pikkujoulut! Ilmaista ruokaa ja juomaa!
- Anonyymi
Saatteko tekin 1000e lahjashekin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatteko tekin 1000e lahjashekin?
Ei, mutta muutama tonni tulee tulosrahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta muutama tonni tulee tulosrahaa.
Luulen että tulee mieluummin ULOS, kuin tulospalkkioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että tulee mieluummin ULOS, kuin tulospalkkioita.
Kateellisen panettelua. 👌
- Anonyymi
Onko muskotissa pikkujoulut reunatieläisille?
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit595581KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2013658Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182448Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91288Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671088- 1021069
- 891061
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975