Ainakin yritin ja olin oma itseni enkä pelleillyt

Anonyymi-ap

Onneksi tottunut luovuttamaan ja vielä helpompi unohtaa turhat haaveet hänestä naisesta kun seura kelpaa hänelle vain silloin kuin parempaa ei ole saatavilla. Tiesinhän etten ikinä kelpaisi vaikka tekisin mitä koska en ole hyvännäköinen mies enkä kovinkaan suosittu. Taidan vain luovuttaa kaiken suhteen ja mennä talviunille ja olla jatkossa hiljaa niin en nolaa itseäni enkä joudu toisten pelleilyjen kohteeksi.

21

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olisit hän se tietty niin olisit mulle rakas.

• Anonyymi

Enpä usko että oon se tietty sulle taikka hänelle. Hänestä tykkää aivan varmasti moni muukin mies ja uskon että saa hetkessä seuraa tai löytää rakkautta jos niin vaan haluaa niin miksi musta välittäisi enkä usko että edes koskaan aidosti välittikään enkä kyllä usko että kukaan muukaan välittää yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko että oon se tietty sulle taikka hänelle. Hänestä tykkää aivan varmasti moni muukin mies ja uskon että saa hetkessä seuraa tai löytää rakkautta jos niin vaan haluaa niin miksi musta välittäisi enkä usko että edes koskaan aidosti välittikään enkä kyllä usko että kukaan muukaan välittää yhtään.

Uli uli uli uli uuuu 😆

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181270007

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Näin introvertin naisen näkökulmasta sanon, että sillä että mies on suosittu ei ole mitään väliä. Itse asiassa minusta on parempi, jos ei ole suosittu - elämä on rauhallisempaa ja rauhaa ja tasaisuutta minä ainakin kaipaan. Ja se oma kaivattu on tietenkin aina hyvännäköinen, näytti miltä tahansa. Kukaanhan ei ole täydellinen.

• No toivottavasti oot tehnyt päätelmiäsi muualla
      ja häneltä naiselta varmaksi saaduilta tiedoilla.
      Melkeinpä samoja sanoja voisin sanoa, en kuitenkaan ihan.
      Viimeset kaksi riviä tapahtuu täällä ainakin.

Jos nyt päädyt tuohon niin,
      Hyviä ja mukavia talviunia.

• Anonyymi

Itse olen aivan rakastunut erääseen mieheen käytös voisi näyttää ettei minua oikeasti kiinnosta se johtuu että oikeasti minua jännittää todella paljon , hän on aivan ihana ihastuin jo viime vuoden puolella kun näin hänet työn puolesta ❤️

• Anonyymi

Herää kysymys että luovutitko liian aikaisin?

• Anonyymi

En tahdo luovuttaa koska tiiän et haluisin vaan hänet kukaan muu ei saa tuntemaan samanlailla mutta pitää käyttäytyä neutraalisti etten ahdista häntä enkä halua pommittaa häntä viesteillä jne. Puran välillä tänne niin ainakin se on anonyymia kaipausta. Rakastan sitten hiljaa ja etäältä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tahdo luovuttaa koska tiiän et haluisin vaan hänet kukaan muu ei saa tuntemaan samanlailla mutta pitää käyttäytyä neutraalisti etten ahdista häntä enkä halua pommittaa häntä viesteillä jne. Puran välillä tänne niin ainakin se on anonyymia kaipausta. Rakastan sitten hiljaa ja etäältä..

Pitää muistaa olla kuitenkin jotenkinyhteydessä.. minkälainen ihminen noin kolahtaa?

• Anonyymi

Hei mikä nyt? Ei ole ketään toista eikä mitään muuta seuraa.

• Anonyymi

Sanoinkin että saisi kyllä seuraa jos haluaisi koska on kaunis nainen ja paljon muutakin tai niin minä ainakin nään asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoinkin että saisi kyllä seuraa jos haluaisi koska on kaunis nainen ja paljon muutakin tai niin minä ainakin nään asian.

Miten valheellinen ihminen sä olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän kuitenkin haluaa vain sinut.
        Tuo valheellista sivusta hokeva on troIIi. Samaa kommenttia oli muualla. Ohittakaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän kuitenkin haluaa vain sinut.
        Tuo valheellista sivusta hokeva on troIIi. Samaa kommenttia oli muualla. Ohittakaa!

Näihin kaipaus ketjuihin hyökkää aina yks katkera vihaaja tunnistelija trolli. Oikea ihminen tietää / aavistaa ettei ilkeät jutut ole multa. T. Aloittaja
        Kysymys kuuluukin ? Miksi tuo trolli eli mies jonka tiedän irl hyökkää kaipaus aloittamiini kaipaus ketjuihin? Onko se häneltä jotenkin pois vai onko hän kiinnostunut samasta naisesta ja yrittää mustamaalata ja sabotoida asioitani / elämääni?

• Anonyymi

Sama tääl nähtii kun naiselle sopii, eli harvoin mut no hää sai menne parempii hoveihin/piireihin.. en jatkanu tollasta pelleilyy, ei vaan jaksa enää tollaisii säätöjä..

• Anonyymi

Yksinkertainen otus, mies.

• Anonyymi

Kukas oot ja ketä kaipaa?

• Olen sitä mieltä, että olemalla aito oma itsensä asiat onnistuu parhaiten. Mitä itse arvostat ihmisessä? Luonnetta vai ulkonäköä? Jos arvostat luonnetta enemmän, niin avoimella suhtautumisella löydät todennäköisemmin itsellesi kumppanin.

Mikäli kaipaat enemmän ulkokultaista ihmistä, niin panosta enemmän ulkonäköön. Huolehdi itsestäsi, stailaa jne. Nämä vain minun näkemyksiäni, ei mitään yleispäteviä neuvoja. Tsemppiä!

• Anonyymi

Stemppiä bro.

• Anonyymi

Joskus toisen itsetunto paistaa hyvin läpi tekstistä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2273
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1735
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe