Mikä kaivattusi ulkonäössä

Anonyymi-ap

ja luonteessa kiehtoo?
🙋‍♂️

191

4306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ulkonäkö ei ollut minua varten mutta se luonne. Ikävä kyllä vähintään yhtä rikkinäinen kun minäkin, tämä vaan ilmenee meillä täysin päinvastaisesti. Eikä ole oikeestaan kaivattu vaan opetus.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­N­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18127049U

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Mun rakkaus ei ole kiinni ulkonäöstä tai edes luonteesta. Kyseessä on taika.

• Anonyymi

Kyllä allekirjoitan.

• Anonyymi

Sä olet valheellinen ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Sinä vaan toivot niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on vaan paha olla. Pura pois se vaikka sitten noin. Pääasia että helpottaisi jotenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on vaan paha olla. Pura pois se vaikka sitten noin. Pääasia että helpottaisi jotenkin.

Tiedän mistä puhun

• Anonyymi

Kiva käytös ja helppo kommunikaatio. On kyllä komeakin. Mutta ei minulle, vain päivän piristys ja sellaisena pysyy puolin ja toisin.

• Anonyymi

Olet kyllä turha.

• Anonyymi

Tykkään hänestä sellaisenaan mutta ihastuin hänen kilttiin luonteeseen hän on aina niin ihanan ystävällinen. Hänen silmälasit sopii niin hyvin hänelle ja hänen tatuoinnit jota olen sivusta ihaillut 😍🫶

• Anonyymi

Millasia tatskoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millasia tatskoja?

Ainakin yhdessä oli jotain punaista väriä ja vaaleat hiukset sekä silmälasit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin yhdessä oli jotain punaista väriä ja vaaleat hiukset sekä silmälasit

Joulutonttu varmaan.

• Anonyymi

Kiltin luonteen toinen puoli voi olla kiltiksi, nöyräksi, alistetuksi tehty, ankara kasvatus, ei uskalla näyttää kaikkia tunteitaan tai tuoda esille omia mielipiteitään, eikä puolustaa itseään. Kiltti on helppo alistettava.

• Anonyymi

Samoin kiltti luonne teki vaikutuksen ja myös komea ulkonäkö plussana, eka tapaamisella tietysti siihen kiinnitti huomiota. Nyt ollaan oltu jo kauan naimisissa, luonne on yhtä kiltti edelleen.
        Avulias, kunnioittaa puolisoaan jne. jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltin luonteen toinen puoli voi olla kiltiksi, nöyräksi, alistetuksi tehty, ankara kasvatus, ei uskalla näyttää kaikkia tunteitaan tai tuoda esille omia mielipiteitään, eikä puolustaa itseään. Kiltti on helppo alistettava.

Voi olla, mutta ei ole mitään noista. Eikä varmasti kukaan alista miestäni missään eikä koskaan. Mielipiteensä uskaltaa sanoa missä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Minä olen pelolla kasvatettu ja minusta tuli juurikin tuo kuvailemasi ihmisraunio. Kaikki suhteet väkivaltaisia. Yritin vain miellyttää,olla näkymätön huonoina hetkinä. Ei auttanut. Turpaan tuli..vasarakin oli yksi teko väline. Turvakodin kautta ja heidän avullaan pääsin eroon viimeisimmästä väkivallan ikeestä. Nyt asun yksi uudella paikkakunnalla. Onneksi ei ole lapsia kärsimässä. Käyn terapiassa..käynyt jo kauan. Uutta ihmissuhdetta en aloita enää koskaan. Tärkeintä minulle on minä itse. Ei muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinua voisi vetää turpiin👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin ja kaikki tuo johtaa elämässä koiran asemmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä kai vois monesti luulla mu se on pikemminkin niin jot ihminen jonka pystyy alistamaan on arka tai pelkää toista kilttiä ei niinkään pysty alistamaan kattoo aikansa ja lähtee jos kokee että toinen kohtelee häntä väärin vaikka hän itse huomioi toista tekemisissään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta ei ole mitään noista. Eikä varmasti kukaan alista miestäni missään eikä koskaan. Mielipiteensä uskaltaa sanoa missä vaan.

Mistäs ajattelit tuollaisen miehen löytää en tietääkseni vielä ole ihan täysin tuollaista miestä koskaan itse kohdannut itseni lisäksi

• Anonyymi

En ymmärrä vieläkään miksi hän on kolahtanut minuun niin rajusti kuin on. Tykkään hänestä todella paljon. Toki hänellä on myös luonne ja ulkonäkö kohdallaan. Jotain selittämätöntä meidän välillä on, vaikken tunne häntä edes kunnolla. Ja kyllä mä tiedän että oma pää saattaa kuvitella ihan mitä vaan, sitä yritän vakuutella itselleni koko ajan.

• Anonyymi

Entä jos et vaan kuvittele tätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän mä sanoinkin. Tajuan sen kyllä.

• Anonyymi

Tai sitten Se On Siinä, elämäsi rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunne syvä on molemmanpuolista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunne syvä on molemmanpuolista.

Joo, täällä palstalla anonyymien kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva lukea ilmiselvästä rakaudesta jota pakenet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva lukea ilmiselvästä rakaudesta jota pakenet

Luin itse väärin, en jaksanut korjata. Olen pahoillani. 😞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin itse väärin, en jaksanut korjata. Olen pahoillani. 😞

Tuota et lukenut väärin ja kyllä sen tietää onko toisella tunteita vai ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota et lukenut väärin ja kyllä sen tietää onko toisella tunteita vai ei

Tietääkö? Uskaltaako luottaa niin paljon siihen omaan tunteeseen, että tekisi asialle jotain muuta kuin koittaa etsiä lisää jotain merkkejä joka kerta kun näkee toisen... Olisikin niin helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö? Uskaltaako luottaa niin paljon siihen omaan tunteeseen, että tekisi asialle jotain muuta kuin koittaa etsiä lisää jotain merkkejä joka kerta kun näkee toisen... Olisikin niin helppoa.

Uskaltaa näyttää siitä omasta tunteesta palasen ja katsoo vastaako. Älä mene yllättäen vannomaan rakkautta tai ihastumista koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskaltaa näyttää siitä omasta tunteesta palasen ja katsoo vastaako. Älä mene yllättäen vannomaan rakkautta tai ihastumista koskaan.

Joo en. Jo luontainen ujous tällaisessa tilanteessa estää sen 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en. Jo luontainen ujous tällaisessa tilanteessa estää sen 🙂

Koita mennä vastaan niin ainakin luulisi selviävän toisen tunteet eikä tarvi arvuutella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ehkä kokisin vielä onnen.

• Anonyymi

Se oli kun mun suusta sanottu.😥

• Anonyymi

Jep🫶

• Anonyymi

Mä ajattelen ihan samoin ..

• Anonyymi

Hän on just niin upea kun luulet...😊.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on just niin upea kun luulet...😊.

Jos tietäisit hänet niin hän on enemmän. Toistaiseksi voi vain haaveilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että minusta ainakin yksi ajattelee näin tässä pallolla ja minä hänestä samoin.
        Juuri noin kuin kuvailit. Että jotain käsittämätöntä siinä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että minusta ainakin yksi ajattelee näin tässä pallolla ja minä hänestä samoin.
        Juuri noin kuin kuvailit. Että jotain käsittämätöntä siinä oli.

No hän ei tiedä, että ajattelen noin. Enkä tiedä hänen ajatuksistaan. Toivon että teidän kuitenkin käy hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hän ei tiedä, että ajattelen noin. Enkä tiedä hänen ajatuksistaan. Toivon että teidän kuitenkin käy hyvin.

Kyllä hän tietää, ei vaan halunnut mitään tehdä asian eteen, joten ei käy hyvin...myöhäistä jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollutkaan tarpeeksi. Ehkä se meni niin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollutkaan tarpeeksi. Ehkä se meni niin...

En ole mikään sanomaan, kun en itse mitään tee oman asiani eteen, mutta älä luovuta. Itse toivoisin joskus rohkeutta enemmän. Pääsisi sitten irti kokonaan, kun tulisi tyrmäys. Sekin olisi parempi kuin että olisi myöhäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mikään sanomaan, kun en itse mitään tee oman asiani eteen, mutta älä luovuta. Itse toivoisin joskus rohkeutta enemmän. Pääsisi sitten irti kokonaan, kun tulisi tyrmäys. Sekin olisi parempi kuin että olisi myöhäistä.

Niin....miksi emme tee..? Siinäpä kysymys.
        Miksi sinä et tee?
        Niin tuolla tavalla pääsisi tosiaan irti kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin....miksi emme tee..? Siinäpä kysymys.
        Miksi sinä et tee?
        Niin tuolla tavalla pääsisi tosiaan irti kyllä.

Koska en edelleenkään tiedä mitä hän ajattelee, ja onko kaikki vain oman pään tuotosta.. ei ole helppoa ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska en edelleenkään tiedä mitä hän ajattelee, ja onko kaikki vain oman pään tuotosta.. ei ole helppoa ei.

Ei oma pää tuota tuollaisia harhakuva. Kyllä ne on silloin melko totta. Pitää vaan rohkeesti tehdä jotain jos jotain haluaa.
        Vai etkö sitten halua tarpeeksi?
        Jos kyse on naisesta niin mehän siis suorastaan odotellaan just näitä mitä mietit😊. Jos oot nainen niin miehistä en osaa sanoa odottaako ne yhtälailla kuin me.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan jos tuntee että on tosiaan kolahtanut ei se ole kyllä yksipuolista, eihän se voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oma pää tuota tuollaisia harhakuva. Kyllä ne on silloin melko totta. Pitää vaan rohkeesti tehdä jotain jos jotain haluaa.
        Vai etkö sitten halua tarpeeksi?
        Jos kyse on naisesta niin mehän siis suorastaan odotellaan just näitä mitä mietit😊. Jos oot nainen niin miehistä en osaa sanoa odottaako ne yhtälailla kuin me.

Niin, hän saattaa nähdä asian toisella tavalla kun miettii minua. Enkö halua... Et tiedäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin si voi luottaa jos ei luota edes omaan tunteeseensa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin si voi luottaa jos ei luota edes omaan tunteeseensa

Minun järki vaan sanoo että kyseinen nainen ei "minunlaistani" katsoisi sillä silmällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun järki vaan sanoo että kyseinen nainen ei "minunlaistani" katsoisi sillä silmällä.

Ja miksi ei katsoisi? Onko sulla huono itsetunto vai muuten ujo? Tänään huomasin, kun mies taas tapitti silmillään ja itse myös kuin mikäkin patsas siinä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi ei katsoisi? Onko sulla huono itsetunto vai muuten ujo? Tänään huomasin, kun mies taas tapitti silmillään ja itse myös kuin mikäkin patsas siinä😂

Olen varmaan vähän ujo tietyissä asioissa. Mutta hän on nuorempi kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, hän saattaa nähdä asian toisella tavalla kun miettii minua. Enkö halua... Et tiedäkään.

Luulen tietäväni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunlaista??? Onko tää joku taas että nainen painii isommissa sarjoissa? Etkä kelpaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku änkes mun keskusteluun.👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunlaista??? Onko tää joku taas että nainen painii isommissa sarjoissa? Etkä kelpaa .

Ei ole. Älä arvaile siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen varmaan vähän ujo tietyissä asioissa. Mutta hän on nuorempi kuin minä.

Aah ikäkysymys ois menossa...okei. ymmärrän täysin nyt tämän rohkeus asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Älä arvaile siinä.

Okei. Yritin vaan jutella😥 no ei muuta kuin tsemppiä sitten sinne vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän vaikuttaa kyllä todella maanläheiseltä ihmiseltä, että en usko että ajattelee noin. Kerroinkin jo ylempänä miksi itse ajattelen niin. Parempi lopettaa tämä tähän. Täytyy toivoa kaikille vastaavissa tilanteissa oleville rohkeutta, koitan sitä itse kaivaa vielä jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän vaikuttaa kyllä todella maanläheiseltä ihmiseltä, että en usko että ajattelee noin. Kerroinkin jo ylempänä miksi itse ajattelen niin. Parempi lopettaa tämä tähän. Täytyy toivoa kaikille vastaavissa tilanteissa oleville rohkeutta, koitan sitä itse kaivaa vielä jostain.

Pointti olikin että ajatteletko sinä!!!
        Tsemppiä.🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pointti olikin että ajatteletko sinä!!!
        Tsemppiä.🫶

Okei. 🙂 En ajattele. Ajattelen toisesta syystä siis. Samoin sinulle!

• Anonyymi

Kokonaisuus,semmonen kun näki kolahti polvet veteläksi.Hän on omantiensä kulkia ,fiksu,huumorilla höystetty,multipersoona,semmonen mihin ei kyllästy.
      Feromonikone.

• Anonyymi

nainen vai mies?

• Anonyymi

🤢🤢🤢🤢🤢🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nainen vai mies?

Kaivattuni on mies.

• Anonyymi

Voisin kuvailla erästä ihanaa naista samalla tavalla :)

• Anonyymi

Ei ainakaan ulkonäkö 😆🤷🏼‍♂️

• Anonyymi

Mies vei sydämeni, koska oli ankkuri, pohjantähti ja valo. Hyvä, lämmin ja syvä. Silmissään oli koko elämä.

• Anonyymi

Auktoriteetti ja ulkoiset avut

• Anonyymi

Good boy....

• Anonyymi

Ulkoisilla avuilla on vienti kovaa se on sitten eri asia on hurmuri puolisokelpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkoisilla avuilla on vienti kovaa se on sitten eri asia on hurmuri puolisokelpoinen.

Ulkoisilla avuilla on vienti on kovaa

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ei tätä ihmisten typeryyttä

• Anonyymi

Olisin järkyttynyt jos joku puhuisi minusta näin

• Anonyymi

Sinä oletkin hoidon tarpeessa. Sinua järkyttää kaikki ja elät kiusaamisesta.
        Tämä on sivusta

• Anonyymi

Luonteessa ei mikään, vartalossa isot rinnat, timmi peppu, muodokas lantio, kapea vyötärö, hyvät sääret.

• Anonyymi

Ei ihme että kirjoittelet täällä neitimies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla niin kapeakatseinen ja rajoittunut, että joka päivä lukuisat asiat maailmassa tulevat sinulle täydellisinä yllätyksinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, ei mikään ihme. Jos jonkun naisen mielestä tuo on kohteliaisuus, niin aikamoista raejuustoa saa hänen aivonsa olla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, ei mikään ihme. Jos jonkun naisen mielestä tuo on kohteliaisuus, niin aikamoista raejuustoa saa hänen aivonsa olla...

Aattele. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollaista tietenkään naiselle itselleen sanota, höpsö. Kauniille naiselle kehutaan hänen valloittavaa persoonallisuuttaan ja älyään ja lahjakkuuttaan erinäisissä asioissa. On turha sanoa upearintaiselle naiselle, että hänen rintansa ovat upeat. Kyllä hän sen tietää, kun sadat ja taas sadat miehet ja ehkä naisetkin ovat sen hänelle vuosien varrella sanoneet. Jos sanoo sellaisen itsestäänselvyyden, nainen pitää miestä vaan persoonattomana ja yksinkertaisena. Näissä pitää olla viekas kuin käärme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollaista tietenkään naiselle itselleen sanota, höpsö. Kauniille naiselle kehutaan hänen valloittavaa persoonallisuuttaan ja älyään ja lahjakkuuttaan erinäisissä asioissa. On turha sanoa upearintaiselle naiselle, että hänen rintansa ovat upeat. Kyllä hän sen tietää, kun sadat ja taas sadat miehet ja ehkä naisetkin ovat sen hänelle vuosien varrella sanoneet. Jos sanoo sellaisen itsestäänselvyyden, nainen pitää miestä vaan persoonattomana ja yksinkertaisena. Näissä pitää olla viekas kuin käärme.

Sinä vaan et ole kuin tyhmä.

• Anonyymi

Silmät, nenä, korvat ja suu, Isovarpaiden väli mikäs muu. Kiehtova ihminen kaikkineen.

• Anonyymi

Reps :D

• Anonyymi

En halua kuvailla ulkonäköä. Luonteesta sen verran, että se oli heinäkuu, kun koin päässeeni hänen lähelleen. Siinä tilanteessa hän oli aito. Sen jälkeen kaikki on mennyt niin kuin hän on halunnut, eli ei mitenkään. Niin oli varmasti tarkoitettu.

Elämän sivukujalta

• Anonyymi

En voi sille mitään jos en pysty enään olla aito.Vasta sitten vapaudun aidoksi takaisin kun hän sanoo että kaikki on hyvin,hyväksyn sut juuri tuollaisena kun olet.
        T.n

• Anonyymi

Mikä luonnekuvaus tuo oli? Missä tilanteessa oli aito?
        Ja mitä heinäkuussa tapahtui :O

• Anonyymi

Ymmärsin vihdoin "arvoni". Valitsin yksinäisyyden vaikka se on tappavampaa kuin tämä vihattu ylipaino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsin vihdoin "arvoni". Valitsin yksinäisyyden vaikka se on tappavampaa kuin tämä vihattu ylipaino.

Lisään. Kaksi kommenttia olen kirjoittanut lähiaikoina, en muuta. Taas poistun ja toivon että tauko palstasta vaihtuu kuukausista lopulliseksi.
        Terveempi elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Kunnioitan sitä päätöstä.

ES

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä luonnekuvaus tuo oli? Missä tilanteessa oli aito?
        Ja mitä heinäkuussa tapahtui :O

En tule jakamaan tänne enempää.

ES

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Kunnioitan sitä päätöstä.

ES

Et keskustele siinä sen kanssa, jonka kanssa luulet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et keskustele siinä sen kanssa, jonka kanssa luulet.

Okei. Kiitos tästäkin tiedosta. Olenkin nykyään sitä mieltä, että vain irl ratkaisee ja se miten kohdellaan. Ensipuraisu on kaikista olennaisin. Onko se pehmeä vai kova. You'll never know, mutta se määrittelee kaiken.

ES

• Anonyymi

Ihan ok!

• Anonyymi

Hän ei ole tavanomaista tyyppiäni, mutta minun silmissäni tosi komea.
      Ihailen hänen sitkeyttä ja hyviä tapoja.
      Hän on todellinen Mies, jolla on arvoja ja maailman ihanin hymy.

• Anonyymi

Ulkonäössä miehekkyys ja kauniit silmät. Se mies on mysteeri, en vielä tunne häntä. Sen perusteella, mitä tiedän, luonteessa se, että hän tuntuu olevan jotenkin samanlainen kuin minä. Huumorintajumme tuntuvat ainakin kohtaavan.

• Anonyymi

Olisin voinut kirjoittaa kaivatustani sanatarkasti juuri noin.

• Anonyymi

En edes tiedä mikä siinä miehessä kiehtoo. Ei edes nähdä ja hän ei lähde pois mielestä. Toki hän on kyllä ihan hyvän näköinen minun silmiini, mutta se ei selitä tätä.

• Anonyymi

Pituus, ruskeat nappisilmät, samankaltaisuus, luonnne .... mies hieman hankala ... ystävällisyys ... yms ... niitä riittää :)

• Anonyymi

Seinäruusu

• Anonyymi

:D

• Anonyymi

Ulkonäössä nyt tietenkin se, että hän on todella nätti nainen pitkillä ruskeilla hiuksilla. Luonteesta en osaa sanoa muuta kuin että on todella ujo ja todellinen luonne selviää vasta sitten jos ikinä päästään tutustumaan.

• Anonyymi

Minkä ikäinen

• Anonyymi

Pitikö tässä alkaa värjään tukkaa nyt ruskeaksi tai mustaksi???😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen

En tiedä tarkkaa ikää, mutta hän voi olla mitä tahansa 23-27 väliltä.

Ehkä vanhempikin, kun ei naisista aina tiedä ja voi olla varma. Tapailin aikoinaan just 28 vuotiasta, jonka luulin olevan 24 kun oli niin nuoren oloinen ja näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitikö tässä alkaa värjään tukkaa nyt ruskeaksi tai mustaksi???😥

Älä turhaan, harvoin hiusten väri on sellainen absoluuttinen vaatimus. Oon ollut kiinnostunut naisista joilla jokaisella ollut eri väriset hiukset kuin edellisellä. Yhdellä oli esim. pinkit värjätyt hiukset hehe.

Tuolla nykyiselläkin kiinnostuksen kohteella oli blondiksi värjätyt hiukset yhdessä vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä turhaan, harvoin hiusten väri on sellainen absoluuttinen vaatimus. Oon ollut kiinnostunut naisista joilla jokaisella ollut eri väriset hiukset kuin edellisellä. Yhdellä oli esim. pinkit värjätyt hiukset hehe.

Tuolla nykyiselläkin kiinnostuksen kohteella oli blondiksi värjätyt hiukset yhdessä vaiheessa.

Kiitti,olen kuitenkin päättänyt olematta enään blondailematta, syy siihen on tukan hapertuminen.
        Aion kasvattaa letin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti,olen kuitenkin päättänyt olematta enään blondailematta, syy siihen on tukan hapertuminen.
        Aion kasvattaa letin.

Joo eihän se värjääminen varmaan hyvää tee niille hiuksille. Ja harvoin sillä hiusten värillä on niin paljon merkitystä, etteikö kelpaisi miehelle sen takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aion kasvattaa letin.

Juu värit on pahasta ja luomu ihan parasta <3
        Pääasia kun sopii omaan tyyliin. Mullakin oli joku lettifetissi aikanaan, mut se meni jo ;p
        Toki onhan se tietty hyvä "kahva", mistä voi tarttua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aion kasvattaa letin.

SIMPSALA PIM JA LETTI ILMESTYI!

• Anonyymi

Me ollaan samat. Yin & Yang. Niin paljon yhtäläisyyksiä. Odotan vain hetkeä kun hän sen suostuu näkemään ja vaikka jo näkee, suostuu, puolisko puoliso. Niin itsenäiselle kuin minä tämä on pitkä tie ollut. Mutta tieto on varma ja ollut kauan.

• Anonyymi

Mahtavaa. Onnea matkaan tiellänne!

• Anonyymi

Onko tämä miehelle vai naiselle? Aivan ihanasti sanottu :)

• Anonyymi

Niin paljon yhtäläisyyksiä

Ja kaikki tulkittu väärin

• Anonyymi

Mistä asti tunnet noin ?

• Anonyymi

Siitå asti kun hänet ensimmäisen kerran näin. 2 minuuttia , se oli siinä. Tiesin heti. Vaan matka on ollut hyvin pitkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitå asti kun hänet ensimmäisen kerran näin. 2 minuuttia , se oli siinä. Tiesin heti. Vaan matka on ollut hyvin pitkä.

Kauanko tuosta näkemisestä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä?

• Anonyymi

Ulkonäkö ei ole minulle se juttu, mutta silmiin kiinnitän huomiota tai oikeastaan katseeseen. Se kertoo paljon, ainakin minulle.

Ihastun luonteeseen. Ns. "johtajatyyppi" , joka on vahva, turvallinen ja aikaansaava. Sellainen, joka huolehtii minusta. Enkä tarkoita tätä nyt kirjaimellisesti, olen hyvin itsenäinen ja omatoiminen ihminen. Vaan sitä, että hän suojelee ja tukee, on peruskalliona minulle.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti löydät tuollaisen ihmisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti löydät tuollaisen ihmisen.

Sitä toivon minäkin. Ihastun ja päästän lähelleni ketään hyvin harvoin. Eräs sellainen on oikeastaan mielessä tällä hetkellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä toivon minäkin. Ihastun ja päästän lähelleni ketään hyvin harvoin. Eräs sellainen on oikeastaan mielessä tällä hetkellä.

hyvät on harvassa nykyään, olen huomannut ja pitäisi olla joka viikonloppu ravintolassa. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvät on harvassa nykyään, olen huomannut ja pitäisi olla joka viikonloppu ravintolassa. sivusta

Kyllä hyviä on, mutta on vain niin, että harvoin ne hyvät sattuu omalle kohdalle 🙂. Itse en juuri viihdy ravintoloissa. Minulle sopii parhaiten tutustuminen ajan kanssa. Haluan nähdä, miten toinen "toimii" arjessa/tosielämän puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin sitten pidät tiukasti kädestä kiinni 🫱🫲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin sitten pidät tiukasti kädestä kiinni 🫱🫲

Hahahhahahahahaah

• Anonyymi

Hyvä keskustelija, lempeä ja huumorintajuinen. Ja ne silmät ✨

• Anonyymi

Mä uskon että se on enempi sielujen välistä kemiaa ja kipinää.. Nuo naisen ja miehen lopullinen ihastuminen toisiinsa. Ainakin jos se on kestävämpää suhdetta kuin joku pelkkään ulkonäköön perustuvat suhteet. Moni kaunis ihminen ei silti ole kaunis sisältä vaa hyvin itsekäs. Ehkä on kohtalolla Oma osansa asioissa milloin oikea ihminen tulee vastaan. Niin itse asiaa olen pohtinut.

• Anonyymi

Tämä on jännä juttu.Itse naisena en näe mitään järkeä suunnitella pitempää suhdetta miehen kanssa mikä ei kiihota ulkoisesti(sekän ei oo tietoista)Kaverina voin toki olla mukavan muttei niin seksyn miehen kanssa ,mutten ikinä sänkyyn päädy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on jännä juttu.Itse naisena en näe mitään järkeä suunnitella pitempää suhdetta miehen kanssa mikä ei kiihota ulkoisesti(sekän ei oo tietoista)Kaverina voin toki olla mukavan muttei niin seksyn miehen kanssa ,mutten ikinä sänkyyn päädy.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂et ole nainen

• Anonyymi

Oikeastaan ihmisen, kuin ihmisen kohdalla, se oma rytmi, tietty tunnistamatonkin ominaisuus. Ei, niinkään jokin, miltä näyttää, tai tekee, tai ei tee. Se on jotain, joka herättää jotakin itsessä, mitä on hyvin vaikea, ellei mahdoton selittää.

• Anonyymi

Tollaista tunnetta ei kannata etsiä.

• Anonyymi

Nallemaisuus. Miehekkyys. Silmät. Hymy. Vahvat hartiat. Sänki. Daddybody. Luonteessa huumori, lempeys, järkevyys, fiksuus, leikkisyys, eläinrakkaus. Ääni saa jalat alta.

• Anonyymi

Hyvä urheilullinen peppu, hoikka vartalo ja muutenkin mukava nainen. M...K

• Anonyymi

Mies K kirjaimella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies K kirjaimella?

K-nainen.

• Anonyymi

Ei kiehdo mikään

• Anonyymi

Minnäe se oun aenae ollunna kiinnostunna vihanneksista ja ihteki niitäe tullee vilijeltyvä.
      Turnipsi se onnii oekeen sievän näköne ja oesinko minnäe sen tautta eekkoonihi ihastunna.
      Silläe ko on keskellä nuammaa sellane.

Luanteesta en ossoo mittee sannoo, välliin on kiukkuva täännä ja minnäe mänen mehtähommii klapisavottaan ja hyvinhä nnuita on riittännä ommaa ja koko kylänni polottoo, vuan hyvät sopat tuo eukko aennaan keihtellöö.

• Anonyymi

Hän on ulkopuolelta komea ja sisältä kaunis. Sisukas, ihana Mies!

• Anonyymi

Nimikirjaimet SM??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimikirjaimet SM??

Miks te omitte näitä? Eiköhän jokane mies haluis olla tollane jonkun mielestä mut harva on älkää kuvitelko liikoja itestänne niin ei realiteet iske rajusti vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks te omitte näitä? Eiköhän jokane mies haluis olla tollane jonkun mielestä mut harva on älkää kuvitelko liikoja itestänne niin ei realiteet iske rajusti vastaan

No olis kyllä hyvät nimikirjaimet tänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimikirjaimet SM??

Ei vaan MS.

• Anonyymi

Ei ole mikään komee ja hyvännäköinen mies ,
      mutta jokin kiehtoo. Kohtlias, siistin näköinen, tykkää liikunnasta eikä ole sen näköinen että tuulessa kaatuu ei siis mikään hento tyyppi on miehen näköinen, huolehtii ulkonäöstä ei pidä helmikoruja kaulassa eikä rannekoruja, ei ole pukumiehiä. Kyllä pitää nähhä kumpi on selkä ja kumpi maha. Häntä kaipan niin kovasti.

• Anonyymi

En tiedä. Kaikki. 🩷 Mutta en ole arvoisensa. Kun en vain ole. Hänellä on ystäviä, mulla tuskin.

• Anonyymi

Usein ihmisissä kiinnostaa kauniiden ja itselle mieleisien kasvojen ja olemuksen lisäksi, luonteen moninaisuus. Se ilmenee monin er tavoin ja älykäs ihminen osaa käyttäytyä ja toimia tilanteessa ja hetkessä, tilanteen vaatimalla hyvällä tavalla, toiset huomioon ottamalla. Huumori ja ymmärtämys asioiden monisyisyydestä kuuluu hienoihin luonteenominaisuuksiin. Ja oikeassa hetkessä hämmentyminen ja hellyys, kuuluu sivistyneen ihmisen inhimillisiin piirteisiin. Rakastuessa hienointa on, miehen ja naisen tasa-arvoinen asema toisiinsa, naisellinen voima, luja lempeys, joka kasvattaa miehen voimaa ja antaa miehen olla mies. Tärkeintä on kipinä ja intohimo.
      https://youtu.be/I0Xz7RDpxnw
      .

• Anonyymi

Minua suorastaan ärsyttää naisissa, että kaikki kampaavat tukkansa samalla tavalla littanaksi päätä myöten ja keskellä päätä jakaus. Tyyli sopii vain erittäin harvoille kasvojen muotoon ja tekee useimmat mummon näköiseksi. Körttiläiset kampasi aikoinaan tukkansa jakaukselle, joka oli heidän tunnuksensa.
      Pitäisi löytää omatyyli, joka sopii kasvoihin eikä matkia muita.
      Tv-kasvojenkin jakaukset ja päänahkaan liimautunut tukka ärsyttää.

• Anonyymi

Koita etsiä jotain todellisia ärsytyksen kohteita elämääsi. Kuka vttu oikeasti miettii toisten hiuksia noin.

• Anonyymi

Mulla ainakin jakaus keskellä otsaa on pyörre eikä sitä saa pois kuin korkeintaan jollain geelillä ja sitten se vasta littanaksi meneekin.

• miks sua kiinnostaa niin paljon miten toinen kampaa omaa päätään.
        ? kaikki ei tietenkään jokaiselle sovi mutta eihän se sun elämää pitäisi hehkauttaa.

• miksi sua kiinnostaa noin paljon toisten ihmisten hiukset? eihän se sinun elämää hehkauta, miten toinen laittaa tukan.

• Anonyymi

oivoi

• Anonyymi
        Nonamemm kirjoitti:

miksi sua kiinnostaa noin paljon toisten ihmisten hiukset? eihän se sinun elämää hehkauta, miten toinen laittaa tukan.

kyl se pistää vituttaa kun porukka ei osaa pistää hiuksia miten ne sopis omalle pääntyypille. näyttää vaaan tosi rumalt

• Anonyymi kirjoitti:

kyl se pistää vituttaa kun porukka ei osaa pistää hiuksia miten ne sopis omalle pääntyypille. näyttää vaaan tosi rumalt

ehkä pitäisi keskittyä omaan asiaan ja omiin hiuksiin, kenelläkään ei ole aikaa tuhlaa toisten ulkonäköön.

• Anonyymi

Ei luonne vaan 20 v.ulkonäkö ja timmi vartalo

• Anonyymi

Henkinen väkivalta rikos

Uhkailu väkivallalla rikos

Netissäkin

Nii

• Anonyymi

Tasaisuus, kärsivällisyys, harkitsevuus, fiksuus.

Kapeat kasvot ja jotenkin ihana suun alue varsinkin. Sielukkaat silmät.

• Luonne mukava, lämmin ja iloinen. Ulkonäkö kaunis ja suloinen. Isot silmät ja kauniit huulet. Vaaleat tuuheat hiukset. (kunhan kuvailin tässä haavekuvaani vain)

• Anonyymi

onneks koska muuten olisin laittanut netalle tuon kuvauksen

• Anonyymi

Silarit ja antavainen luonne

• Anonyymi

Tykkäätkö yleensä ja usein puristella pelkkiä kumipalloja? Oletko stressaantunut?

• Anonyymi

Tissit

• Anonyymi

Miehessä ruskeat silmät. Huumorintaju, tarttuva nauru, huomaavaisuus, energisyys, älykkyys, lempeys. Seksikkyys.

• Anonyymi

Kauniit silmät/kasvot/hiukset, syvä katse, viehättävä hymy..
      Syvällinen, rauhallinen, hänessä on paljon myös herkkyyttä ja pehmeyttä.

• Anonyymi

Ehkä se kaksinaamainen käytös.

• Anonyymi

Mitäs kaksinaamaista nyt on tehty?

• Anonyymi

Olisiko peiliin katsomisen paikka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs kaksinaamaista nyt on tehty?

Ei mitään, on vattuuntunut ritari kuka purkaa ikävän pahaa oloa meihin.
        Kaikkea ei voi saada varsinkaan ellei tartu härkää sarvista, kohtaa pelkonsa ja puhu.

• Anonyymi

Man of many faces...

• Kyl se huumorintajune luonne ja kuunteluntaito sytytti itellä ainakin kiinnostuksen heti ja nyt vuosiern jälkeen on vieläkin sytyttävä. ulkonäkö ei ollu eka huomio toisessa mutta alku suhteessa ja vieläkin niin hymy oli se joka on parasta

• Anonyymi

Miksi ulkonäössä pitäisi kiehtoa mikään? Älykäs ihminen ei ajattelee noin

• Anonyymi

Epärehellinen, kuten sinä, kiistää tosiasiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epärehellinen, kuten sinä, kiistää tosiasiat.

Sä et tiedä elämästä energiasta kehosta vielä mitään arvoista

• Anonyymi

Kaikki kolme SILMÄÄ, SILMÄT, KATSE..Millään muulla ei väliä,ne 3 ruskeaa silmää. AAH.
      T. Silmäfetissi
      Ps. Harmi hän on varattu.

• Anonyymi

Empatiakyvyttömyys

Tunnekylmyys

Valehtelu

??

Riippuvuus useisiin asioihin

Pervous

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empatiakyvyttömyys

Tunnekylmyys

Valehtelu

??

Riippuvuus useisiin asioihin

Pervous

Miten tuo tähän liittyy.?
        Mutta aika hyvin tunnistit minut ihan sattumalta.

Se joka ei noista mikään ole( 3asiaa) heittäkööt minua kivellä.

Mutta hyvä kun ritareja on puolustamassa
        "viattomia". Harmi, silläkään ei lohkee lovee.

• Anonyymi

Ei oikeastaan mikään. On päinvastainen kuin miesmakuni yleensä, mutta hän on niin hieno ihminen ja siksi minun silmissäni niiiin komea. Ja siis ei hän ole ruma mies, mutta hänellä on esim parta ja tykkään enemmän sileästä leuasta...
      Kun tapasin hänet ensimmäisen kerran hän auttoi minua ja oli tosi ystävällinen.. Olen oppinut tuntemaan hänet paremmin. Arvostan häntä todella paljon. Sitten myöhemmin on tullut intohimo.
      Yleensä toimin toisinpäin. Ihastun ensin ulkonäköön...

• Anonyymi

Miesmaku. Mitä sä ymmärrät tästä elämästä?

• Anonyymi

Ulkonäössä kasvot hänellä on moni ilmeiset kasvot luonteesta en sillai tiedä varmaksi mu jos arvata pitäs ni vaikuttas sillai kivalla tavalla pieneltä äkäpussilta jos onnistuu suututtamaan

• Anonyymi

Tekisi mieli ravistella ba motata ihmistä joka katsoo vain ulkonäköä. On kiinnostunut toisesta ihmisestä ulkonäön vuoksi. Elämässä ei ole kyse tuollaisista tyhmistä ja pinnallisista asioista ja valinnoista.

• Anonyymi

Tällaiset puheenaiheet oksettaa

• Anonyymi

Hänen todella asiallinen jämäkkyys ja samalla todella temperamenttinen räjähtäväisyys joka välillä lyö todella jalat maasta mutta myös herkkyys jonka aistin Hänestä...Haluan kesyttä Sinut m>n

• Anonyymi

Vielä sanon...Olet kaunein nainen jonka haluan

• Anonyymi

💋❤❤

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Miksi pitäisi ”kiehtoa” kenenkään ulkonäkö

• Anonyymi

Ei pidä, mutta niin se vain kiehtoo monia, minuakin, vaikka arvostan ihmisessä(lue naisessa)
        muitakin piirteitä.

• Anonyymi

Kuulostaa inhottavalta. Kuin sun mielesi olisi epäterve.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      936
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      929
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe