Enkä myöskään määräävän markkina-aseman väärinkäyttöä
EN hyväksy sukuoikeuksia
7
354
Vastaukset
- Anonyymi
Tamponi käyttää tuota määräävää markkina-asemaansa väärin.
Ja nyt kun Flixbus ottaa tuon paiseen pois markkinalta, niin syntyy vielä suurempi markkina-aseman väärinkäyttäjä.- Anonyymi
Mielelläni käytän Flixbusin palveluita, vaikka olisi minkälainen markkinahäirikkö Pääasia on, että tamponi kärsii. Buah-hah-haa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni käytän Flixbusin palveluita, vaikka olisi minkälainen markkinahäirikkö Pääasia on, että tamponi kärsii. Buah-hah-haa!
Minä ostan kiitoslippuja flixbussiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostan kiitoslippuja flixbussiin
Muistathan ostaa koronakorjatulla taksalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muistan. Oppi isä Lauri I Tissiposki on sanonut että kaiken voi, ja kaikki pitää korona korjata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy alan suurimpien aivojen pilkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy alan suurimpien aivojen pilkkaa.
Kun tekee itsestään pellen, tekee itsestään saman tien ainakin naurettavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512