Sitten vielä Suomea kutsutaan demokraattiseksi maaksi ja vielä sotilas diktatuurissa !?
Suomessa ei Medioiden kautta, kanslaisten mielipiteitä saa julkaista ja se heidä oikeus !?
23
280
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Suomi ON demokraattinen maa eikä mikään sotilasdiktatuuri, venäjä on sotilasdiktatuuri!!
- Anonyymi
Kummassakaan maassa ei ole sotilasdiktatuuria!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummassakaan maassa ei ole sotilasdiktatuuria!
Ai ei vai? Venäjä kyllä muistuttaa kovasti diktatuuria!
- Anonyymi
Sunä Venäjä kateellinen,olet rakastunut meidän osto demokratiaan ja osto Presidenttiin !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunä Venäjä kateellinen,olet rakastunut meidän osto demokratiaan ja osto Presidenttiin !?
MINÄ EN OLE KATEELLINEN VENÄJÄLLE, TUOLLE TERRORISTIVALTIOLLE MUKA KATEELLINEN?? Joten lopeta tuo paskanjauhanta tai teen susta ilmoituksen eteenpäin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei vai? Venäjä kyllä muistuttaa kovasti diktatuuria!
Moni muistuttaa myös"KEKKOSTA" mutta ei ole Urho Kaleva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ EN OLE KATEELLINEN VENÄJÄLLE, TUOLLE TERRORISTIVALTIOLLE MUKA KATEELLINEN?? Joten lopeta tuo paskanjauhanta tai teen susta ilmoituksen eteenpäin!
Varmasti supo on tukossa sinun viestiesi takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti supo on tukossa sinun viestiesi takia.
Supohan ei tutki minun viestejäni vaan aloittajan! Jos aloittaja kerran niin rakastaa venäjää niin miksi hitossa ei sitten muuta sinne? Vaan sen sijaan haukkuu suomalaisia ja Suomea!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, etkö vielä ole tehnyt ilmoitusta? Kuitenkin ahkerasti jaksat vastailla jokaiseen papan viestiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supohan ei tutki minun viestejäni vaan aloittajan! Jos aloittaja kerran niin rakastaa venäjää niin miksi hitossa ei sitten muuta sinne? Vaan sen sijaan haukkuu suomalaisia ja Suomea!!
Tutkiikohan Supo hänen viestejään? Jos olisivat joskus tutkineetkin, niin todenneet että harmiton seniili vaari, jonka sekavaa ja harhaista kirjoittelua ei kukaan JÄRKEVÄ ihminen ota vakavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkiikohan Supo hänen viestejään? Jos olisivat joskus tutkineetkin, niin todenneet että harmiton seniili vaari, jonka sekavaa ja harhaista kirjoittelua ei kukaan JÄRKEVÄ ihminen ota vakavasti.
Aloittaja on samaa luokkaa kuin dosentti Johan Backmann ja Ano Turtiainen, kaikki ne jauhaa pelkkää paskaa suomalaisista ja Suomesta!
- Anonyymi
Miksi heidän pitäisi niitä julkaista?
- Anonyymi
Mediat ovat toimittajien henkilökohtaisten poliittisten rasitteiden ansiosta täysin ala-arvoisessa tilassa . YLE on vuosikymmenten uhri kommunismissa Hesari vajoaa samaan tilaan ja voi kuuluttaa ettei entisaikain journalistit ole olleet hesarin palkkalistoilla vuosikymmeniin , on vain toimittajia .
- Anonyymi
Sanoppa muuta..
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008169241.html
meille valehdeltiin - Anonyymi
Oletko yrittänyt jakaa näitä hupaisia kirjoituksiasi johonkin muuhunkin mediaan kuin Suomi24:ään?
- Anonyymi
Nettipalstoilla taas puolueiden edustajat pitävät huolen, että juuri heidän puoluetta koskevat epämiellyttävät totuudet sensuroidaan nopeasti, joten sananvapaus ei toteudu edes somepalstoilla.
- Anonyymi
Toimittajathan ohjaa haastateltavia enenmmän,kuin haasteltavan asia vaatii,näin toimitaan usein yleisötilasuuksissakin !? Vetäjälle hankalan kysymyksen antaja, siirretään syrjään hiljaiseksi !?
- Anonyymi
Kertoisitko esimerkin omasta elämästäsi?
- Anonyymi
Se on sitä hämättyä vapautta,epädemokraattisilta medioilta ja arkajaloilta !?
Nyt ollaan kuin onnen kukkuloilla, kun kansa pelkää ja suurinosa hiljaa !?- Anonyymi
Onneksi on yksi joka ei pelkää ja pitää älämölöä.
- Anonyymi
Lännen olikarkkien tiedoitus diktatuuri, on Suomessakin aina vallalla ja sodankin käyntiase !?
- Anonyymi
Toisinkuin rakkaassa maassasi venäjällä, Suomessa ei ole oligarkkeja eikä diktatuuria!!!
- Anonyymi
Se on sitä länsimaista demokratiaa,parhaimmastapäästä !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368