sisäpiiri

neljäkymentä

Onko tämä sisäpiirin juttu, usein pyörii samat nimimerkit 40 pasltalla?

24

1878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivi

hei! voipi olla, minä olen uus netin käyttjä, ja olen ollut huomaavinani samaa. mut toivotaan et nettiin tulis asiallisia juttuja ja uusia tulijoita!

• jpntar

mitään sisäpiiriä ole sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta se on selvä, että kun ollaan kauankin täällä yhdessä, tullaan tutuiksi:) Tänne ovat tervetulleita kaikki uudet...siinähän sitä tullaan tutuiksi!

• ggnojoP

logiikka kysymykseesi sisältyy, kun olet jo 80-
      90% vastannut kysymykseesi?

• galette

olen aika uusi tulokas tällä palstalla ja hyvin minut ainakin otettiin vastaan.Niin että kirjoittelemisiin....

• (.)Y(.)

mikään sisäpiirin juttu, on vaan vähemmän tullut, palstalle noita uusia kirjoittajia.. :((

Kauemmin kirjoittaneet, ns. tuntevat toisensa paremmin ja juttu luistaa.. :)))

Ajatteleppa, jos ns. samat nicitkin, lakkaisivat kirjoittamasta kokonaan?..
      Olisi aika autiota palstalla!.. ;))
      Voisi laittaa, lapun luukulle ja lopettaa koko palstan turhana foorumina.. :((

Lainaan, Vanhan Hilman hauskaa sanaa.. :DDD

Toivotan kaikki uudet kirjoittajat, lämpimästi tervetulleiksi Hiiripiiriin.. :))))))

Ote hiirestä, klikkaus ja näppäimistö laulamaan.. :)))) Kirjoittelemisiin...

• tyllilintu

Olen kirjoitellut vasta muutaman viikon, mutta viihdyn hyvin täällä palstalla.
        Aikaa kirjoittamiseen ei vaan oikein tahdo jäädä kuin muutaman kerran viikossa.

Tämä ei ole imartelua, mutta sinun kaltaisesi palstalaiset vetävät uusia ja 'outoja' mukaan ja tuntee viihtyvänsä, vaikka ei tunne vielä ketään.

• annina2
        tyllilintu kirjoitti:

Tämä ei ole imartelua, mutta sinun kaltaisesi palstalaiset vetävät uusia ja 'outoja' mukaan ja tuntee viihtyvänsä, vaikka ei tunne vielä ketään.

Uusi olen minäkin, ja viihdyn hyvin tällä palstalla. Tulee käytyä täällä joka päivä, ainakin lukemassa, ja palaute on ollut aina positiivista!

• (.)Y(.)
        tyllilintu kirjoitti:

että viihdyt joukossamme.. :)))
        Kirjoittelet, silloin kun on aikaa.. eikös niin?.. :)))

Kiitoksia.. :))))))))

• ole muakaan 'tyrmännyt', sanonut pahasti tms. ainakaan vielä ;)
      Vaikka avauksiakin teen joskus, eikä ne todellakaan ole mitään 'elämää suurempia' juttuja.

Aina tietysti 'helpompaa' jos asuisi koneen vieressä, mutta sehän ei ole mahdollista eikä kivaakaan :) Jatkoon vaan sinäkin, uusia tarinoita tänne laittamaan!

• nannukkaN

ole huomannut mitään sellaista, mukaan vaan.
      Rohkeimmat uskaltaa kirjoittaa näin julkisesti, joten siitä vaan.
      Minä itse en cat käy koska sieltä löytyy sitä sisäpiiriä joten jos sitä etsii niin sitten sinne.

• Sarkku-4

toiset käyttää samaan nikkiä...toiset vaihtaa nikkiään kuin paitaansa :-)
      Kyllä täällä juttuun pääsee jos haluaa :-)
      Ei mua ainaskaan ole vielä "torpedoitu" täällä, eikä tosin muuallakaan :-)

• Nainen40+

En tiedä onko sisäpiiriä 40 keskusteluissa,mutta ainakin chatissa on.Olen chattaillut jo muutaman vuoden enkä ole pyrkinyt sisäpiiriin,eikä minua ole sinne kutsuttu.Jonkin verran häiritsee sisäpiiriläisten keskustelu.Olen huomannut että jos chattiin tulee joku vonkaaja ja jos tämä vonkaaja "koskettaa" sisäpiiriläistä sormellakaan niin valvoja hiljentää hänet välittömästi.Vaikka tämä vonkaaja ei käyttäsi rivoakieltä,mutta vonkaajat saavat kyllä tehdä muille ihan mitä vaan.
      Sisäpiiriläiset saavat kyllä haukkua toisia, mutta siihen ei puututa.

• Tapsako

eikös me olla jotain 40 ja silleen? Mulla on ainakin mukavampi fiilis kirjoitella oman ikäluokan kanssa.

• PalNia

Sekä että täällä taitaa olla meitä kirjoittajia. Itekkin tässä välillä mietin arvaako vastailla johonkin ketjuun, kun tulee kuitenkin sotketuksi joidenkin nikkien *jutustelut*.
      Entäs jos kaikki otettaisiin muutama nikki käyttöön?;))

• (.)Y(.)

vaan vastaile, ihan mihin haluat.. ;)))
        Kaikki ketjut, on käsittääkseni avoimia, jokaiselle joka haluaa, jotenkin kommentoida asiaa.. ;))

Miksi ihmeessä?.. Välillä on, kiire tämän yhdenkin kanssa.. ;))

• Lyyli-Sisko

käytössä voisi olla mielenkiintoinen juttu. Ajatteles, jos kukaan ei vastaa viestiisi voit vastata itse toisella nikilläsi. Vastausviesti voi olla läysin peestä (siis provo). Silloin voisi syntyä todella mielenkiintoisen keskustelu, olettaen että joku muukin siihen osallistuu.

Mietit kuitenkin, olenko jo tehnyt näin... Ei, en ole tehnyt, koska se tuntuu vähän skitsolta.

• PalNia
        (.)Y(.) kirjoitti:

vaan vastaile, ihan mihin haluat.. ;)))
        Kaikki ketjut, on käsittääkseni avoimia, jokaiselle joka haluaa, jotenkin kommentoida asiaa.. ;))

Miksi ihmeessä?.. Välillä on, kiire tämän yhdenkin kanssa.. ;))

Ok, teenpä sitten niin miltä itsestä tuntuu.;))

Kyllä täällä yhdelläkin pitäisi pärjätä, jos harvakseltaa kirjoittaa.;)) Mihin sulla noin kova kiiru aina on?

• PalNia
        Lyyli-Sisko kirjoitti:

käytössä voisi olla mielenkiintoinen juttu. Ajatteles, jos kukaan ei vastaa viestiisi voit vastata itse toisella nikilläsi. Vastausviesti voi olla läysin peestä (siis provo). Silloin voisi syntyä todella mielenkiintoisen keskustelu, olettaen että joku muukin siihen osallistuu.

Mietit kuitenkin, olenko jo tehnyt näin... Ei, en ole tehnyt, koska se tuntuu vähän skitsolta.

ollakin mielenkiintoista, vaan ei itselle vastaamiessa ole mitään järkeä. Olkoon provoa tai ei. Kokeilin toiselle palstalle jonkun kirjotuksen, mutta siihen ne sitten saivat jäädäkin.
        Totta tuo skitsoilu, jos tuollainen tuntuisi pidemmän päälle hyvältä. Hyvä vaan näin.;))

• MysNa
        PalNia kirjoitti:

Ok, teenpä sitten niin miltä itsestä tuntuu.;))

Kyllä täällä yhdelläkin pitäisi pärjätä, jos harvakseltaa kirjoittaa.;)) Mihin sulla noin kova kiiru aina on?

itsekin joskus miettinyt, että voiko sellaiseen pitkään kahdenkeskeiseen ketjuun mennä huomauttamaan jotain väliin?

Mutta miksi ei?

Jos jotkut haluaa keskustella privaatisti voi sellaiset keskustelut hoitaa vaikka sähköpostissa eikä täällä julkisella palstalla, eiks vaan? :)

• PalNia
        MysNa kirjoitti:

itsekin joskus miettinyt, että voiko sellaiseen pitkään kahdenkeskeiseen ketjuun mennä huomauttamaan jotain väliin?

Mutta miksi ei?

Jos jotkut haluaa keskustella privaatisti voi sellaiset keskustelut hoitaa vaikka sähköpostissa eikä täällä julkisella palstalla, eiks vaan? :)

miksikäs ei.....
        Niin, voihan sitä keskustella sähköpostitse jos jotain oikein *privaa* haluaa toiselle kirjoittaa.;)))

Senkö takia sinulla on mailiosoite profiilissasi?

• MysNa
        PalNia kirjoitti:

miksikäs ei.....
        Niin, voihan sitä keskustella sähköpostitse jos jotain oikein *privaa* haluaa toiselle kirjoittaa.;)))

Senkö takia sinulla on mailiosoite profiilissasi?

on juuri siksi ;) ja voi sinne vähemmän privaakin kirjoitella :)

• piiriä tanssaamaan:)

• (.)Y(.)
    • Marion.T

kirjauduin vasta eilen - enkä tiedä koko jutuista vielä mitään. Enkä tunne yhtään nimimerkkiä oikeastaan mitenkään, muutamalle olen vastannut, ja toivoisin sisään pääseväni tähän nettimaailmaan :))
      Miten on kuinka helppoa tänne on uuden tulla?
      Eilen sain kyllä tervetulotoivotuksia ja toivon että kirjoituksiini myös vastataan :))
      Aika näyttää....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      52
      3355
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2796
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2600
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2301
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2023
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1644
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1485
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1283
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1164
    Aihe