Sähköt on poikki

Anonyymi-ap

Pelleily jatkuu!

18

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee töihin siitä valittamasta

• Anonyymi

Minulla on liiteri täynnä kuivia polttopuita ja uunit lämmitetty, ei ole mitään syytä valitukseen niin kuin sinulla kutjakkeella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on liiteri täynnä kuivia polttopuita ja uunit lämmitetty, ei ole mitään syytä valitukseen niin kuin sinulla kutjakkeella.

melkosta pelleilyä tosiaan tämmöset kirjottelut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

melkosta pelleilyä tosiaan tämmöset kirjottelut

"melkosta pelleilyä tosiaan tämmöset kirjottelut"

Tuo on totta, hyvä kun itse huomasit.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­y­m­f­­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18128357s

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Niinpä näkyy olevan sähkökatkokartan mukaan Kiuruveden puolella.

• Anonyymi

Jos sähköt on poikki Kiuruvedellä mitä sitä Iisalmen palstalla ilmoittamaan?

• Anonyymi

Tulehan ilmoittamaan milloin sähköt palaa niin sähkökatkokartasta katsomme missä mökissä asut 🤣

• Anonyymi

Voi tätä lämmön ja valonjuhlaa!

Kiitos vielä kerran norjalaisille, jotka tämän juhlan meille korkeilla sähkönhinnolla pelotelluille ja lähes taloudellisen katastrofin partaalle ajetuille köyhille kylmien mökkien lämmittäjille järjesti.

Ulkona puhaltaa hyinen pohjoisviima mutta sisällä on lähes trooppinen lämpö.

• Anonyymi

Siirtymää suomi24/sähkö, tämä aihe ei kuulu Iisalmen palstalle.

#moderaattori#

• Anonyymi

Vasta sitten kun koko Iisalmesta on sähköt katkaistu.

• Anonyymi

Sähkö kuuluu Iisalmi keskusteluun, jopa Iisalmen Sanomat yhtyi tuulimylly keskusteluun.
      Kyllä pörssisähköpelureiden peli pitää katkaista, niin pimeää on sähkön hinnoittelu ja tuulimylly peli.

• Anonyymi

Miten peli katkaistaan, kerro keinot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten peli katkaistaan, kerro keinot.

Yksityshenkilöiden tekemät 6, 12, 24 kk jne. mittaiset kiinteähintaiset sähkösopimukset muutetaan toistaiseksi voimassa oleviksi jotka sopimukset sähkön ostaja voi irtisanoa milloin tahansa kahden viikon irtisanomisajalla ilman selittelyjä
        Siinä ensimmäinen keino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityshenkilöiden tekemät 6, 12, 24 kk jne. mittaiset kiinteähintaiset sähkösopimukset muutetaan toistaiseksi voimassa oleviksi jotka sopimukset sähkön ostaja voi irtisanoa milloin tahansa kahden viikon irtisanomisajalla ilman selittelyjä
        Siinä ensimmäinen keino.

Tämän päivän sähkömarkkinat ovat kuin villilänsi jota ei kukaan valvo.
        Porukkaa on sähköä myymässä kuin ennen vanhaan torikauppiaita Iisalmen torilla.

• Anonyymi

Itse maksan sähköstä Helenille, Fortumille ja Savon Voimalle.
      Nyt sitten joulukuussa Helen tippuu kuudeksi kuukaudeksi ja pässin lypsäjäksi vaihtuu Lumme energia.

• Anonyymi

Kannattako ottaa 24 kk määräaikainen hintaan 7,89 c/kWh?

• Anonyymi

Kammattaa, esim. kerrostalon asiakkaalle, ei tarvii vahtia eikä vatvoa koko
        ajan pörssisähkön heilahteluja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe