Rannikkojoukot Kotkaan ja saaristoon;
Rottakoulu takaisin Lappeenrantaan;
NATO-joukkoja Porkkalaan, Vekaralle ja Kajaaniin;
Totaalinen ydinaseuhka Pietarin päälle jne jne
Nyt on viimeinen aika valmistautua ja luoda sellainen uhka Venäjän johdon päälle, että ehkä harkitsevat Suomen yliottoa hetken.
Hulluudessaan voivat toki uhrata viisi miljoonaa pietarilaista, joiden pitäisi nyt herätä ja heittää Putin jengeineen vankilaan, mutta ainakin Suomi jäisi historiaan kaikkensa tehneenä entisenä kansakuntana.
Poliittisella rintamalla emme yksin voi tehdä paljoakaan; sopii vain toivoa että EU ja USA yhdessä onnistuisivat muuttamaan Kiinan ja Intian politiikan sellaiseksi, että Venäjän johdon olisi pakko vaihtua ja maan aggressiivisuuden loputtava.
Salpalinja kuntoon!
Anonyymi-ap
4
288
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ei kai tässä oikein muu auta.
- Anonyymi
Valitsen mielummin Venäjän, kun kolmannen maailmansodan.
- Anonyymi
Eli nyt nautit täysillä demokratian eduista, mutta mitään et viitsisi itse tehdä niiden etujen eteen. Antaa muiden hoitaa, sinä vaan nautiskelet. Kunnon Luikki - onneksi teitä vapaamatkustajia on vähemmistö.
- Anonyymi
Minulla on elämän ilta käsillä, ja voin vallan mainiosti katsella läksiäisiksi ohjusten lentoa. Toivottavasti niitä on itään päin enemmän lennossa, ydinkärjillä varustettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211