Työkaveri ihastunut vai kohtelias

Anonyymi-ap

Tilanne töissä on tämä;
Ollaan suhteellisen uusia töissä, tehdään ihan eri työtehtäviä, mutta kohtaamme kuitenkin ainaki lounastauolla ja satunnaisesti käytävillä, sekä kokouksissa.
Havahduin alkusyksystä siihen että työkaveri (mies) katsoi vähän liian pitkään kokouksessa, ja muissa tilanteissa. Katseen pituudesta jotenkin olin aistivinani jotain muuta kuin vain katselua.
Aloimme jutella monista asioista ja huomasimme että pidämme monista samoista asioista ja välillämme on jonkinlainen yhteys ja ymmärrys.
Itse nautin tämän miehen seurasta tosi paljon, näytän sen vitsailemalla ja kyselemällä, ylipäätään jututtamalla.
Mielestäni mies hakeutuu kokouksissa lähelleni ja juttelemaan kun voi. Vitsailee jonkin verran, on puhelias ja venyttää lounastauot usein pitkiksi jutellessaan kanssani. Hän on sanonut että meillä on selvästi yhteys, saan aina häiritä häntä ( kun menen huoneeseen kysymään neuvoja tms työasioihin), hän on usein iloinen ja hymyilee ja vilkuilee suuntaani.
Mietin, onko tunne molemmin puolinen, itse olen tosi ihastunut ja kiinnostunut. Toisaalta hän on tosi kiltti ja mukava muillekin. Hän on ehkä ujohko, herkkä hän ainakin on ja analysoi asioita tarkkaan. Ainakaan hän ei ole se työpaikan machoilija...

Itse olen eronnut, hänkään ei seurustele. Ollaan n. nelikymmppisiä.

Mistä tiedän, onko hän kiinnostunut?

13

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli taannoin työpaikalla sama tilanne.. pari vuotta kului näin.. Ollaan erittäin hyvissä väleissä edelleen ja jutellaan paljon ja aivan kaikesta. Kohdatessa ja viestein ja puheluin. Olin joskus hänen mukaan sydänsilmin siivitettynä jopa kiva ja ihana ja vaikka mitä, mutta selväksi myös ajan kanssa tuli että hänen katseet, mukavat jutut, ehkä vähän vihjaavakin käytös, kivat ja kannustavat viestit ja selvästi tunnustettu välillämme oleva erityinen yhteys.. ei olleet merkkejä kiinnostuksesta. Hän onkin suhteessa nyt muualla muttei ole muuttanut vieläkään käytöstään. On vaan siis ilmeisesti kiva ja oisko sitten vaan joku sielunkumppani. On kiva ja ystävällinen aina mulle, kuten aikalailla kaikille, vaikka selvästi minun kanssa on hymyä ja pitkää katsetta ja selvästi yhteyttä enemmän ja jota ei vaan kaikkien kanssa ole. Pidän silti tuosta ihmisestä valtavasti ja on ystävänä aarre vaikka joskus tuntuu edelleen että olisin voinut haluta tutustua lähemmin. Vaan samalla olen valtavan onnellinen että hän on elämässään onnellinen! Hän tartuttaa hyvää mieltä eteenpäin. En osaa antaa ohjetta miten selvittää mitä se teidän kohdalla on, mutta uskon että jos asioiden on tarkoitus edetä se kyllä tavalla tai toisella tapahtuu suuntaan tai toiseen. Tai jää ennalleen kuten mun kohdalla on käynyt. Itsekin kiinnostelee jo toiset ihmiset että ehkä se oli vaan ihastusta eikä meitä ole tarkoitettu pariksi vaikka merkityksellisiä taidetaan jollain lailla olla molemmin puolin..

    • Anonyymi

      Olin aluksi aivan varma että ihastusta on ilmassa molemmin puolin. Nyt olen alkanut turhautua, kun hän ei ole ottanut minkäänlaista uutta askelta. Voiko hän vain olla niin ujo tai siipeensä saanut että ei halua tai uskalla tehdä aloitetta?
      Toki olen itse sellainen toiminnan nainen, että tietyssä vaiheessa haluan että asioiden eteen aletaan tehdä jotain, ja flirttiä vaikka vähän lisätään tai annetaan jotenki tosi selkeästi vihreää valoa...

      Mies vaikuttaa kaikin puolin ihanalta ja mun tyyliseltä. Meillä on selvä yhteys ja haluamme jäädä molemmat aina juttelemaan.
      Mitä mä teen? Siitä on aikaa kun oon ollut tässä tilanteessa ja elämä on muuttunut monelta osin...

      • Anonyymi

        Flirtillä on mukava aloittaa, mutta turhautuminen iskee jos juuttuu paikalleen kuukausiksi. Parin kuukauden sisällä pitäisi tehdä joku liike. Rohkeampaa flirttiä, kahdenkeskiseen jutteluun selvää lähestymistä. Sen jälkeen ehdotus kahveista tms.


    • Anonyymi

      Pyydät treffeille

      • Anonyymi

        Hauska, mutta ihan asiallinen neuvo aloittajalle.


      • Kun naaras ottaa flirttailussa johtavan (uroksen) aseman, niin lähes jokaisen uroksen kohdalla liekki sammuu siihen, eikä sitä enää saa millään tavalla syttymään. Treffille pyytämistä lähes jokainen uros kavahtaa. Mutta hetekalle naaras voi pyytää (tarjoutua), se on nopein reitti.

        Poikkeuksetta, naaraan on annettava urokselle (riittävän vahvaa) rohkaisua. Esimerkiksi, naaran voi olla tyrkyllä, uroksen näköpiirissä. Kuten, esiintyä mikrohame yllä ja koipi-reidet (paljaina) heiluen. Sellainen viesti lähes aina tuottaa toivotun tuloksen.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa ihan kiinnostukselta. Mikä muukaan tuon käytöksen syynä voisi olla? Täysin varma ei kuitenkaan voi olla ennen kuin hän ehdottaa tapaamista työajan ulkopuolella. Tai voithan sinäkin ehdottaa. Työpaikalla tilanne ei välttämättä etene, vaan voi jatkua vuosiakin epämääräisenä ja jämähtää paikalleen.

      • Anonyymi

        Kannatan tätä samaa. Kysy haluaisiko joskus tavata töiden ulkopuolella. Sillä saat vastauksen ja voit jatkaa sitten eteenpäin. Mikä tahansa ympäripyöreä vastaus tarkoittaa myös ei jos ei sitä suoraan sano. Eli älä jätä itseäsi myöskään ns. löysään hirteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan tätä samaa. Kysy haluaisiko joskus tavata töiden ulkopuolella. Sillä saat vastauksen ja voit jatkaa sitten eteenpäin. Mikä tahansa ympäripyöreä vastaus tarkoittaa myös ei jos ei sitä suoraan sano. Eli älä jätä itseäsi myöskään ns. löysään hirteen.

        Löysässä hirressä roikkuminen on tosiaan pahinta. Vaarana on alkaa kehitellä perusteettomia kuvitelmia.


    • Anonyymi

      "hän on sanonut että meillä on yhteys"
      - pitäisin tätä selvänä merkkinä. Toinen on lähelle ja seuraan hakeutuminen jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Kiitti vastauksista ja kommenteista.
      Kirjoitan tätä jo kolmatta kertaa, kun tämä aina poistetaan, minun oletetaan olevan botti.

      Sama peli meillä on jatkunut ja uusia tilanteitakin ollut viikoittain, tai päivittäin...mikään ei kuitenkaan etene, eikä kumpikaan tee aloitetta.

      Mietin voiko olla ihastunut, mutta ei haluaisi parisuhdetta tai mitään, että katselee ja touhuaa vaan huvikseen..? Itse taas en ole kiinnostunut mistään kevyestä.

      Tässä on pikkujouluaika sopivasti meneillään. Jospa saataisiin jotkut pippalot, joissa tilanne ehkä voisi edetä jotenkin. Minkälaista rohkaisua mies voisi toivoa tällaisessa tilanteessa, jos on ujo ja herkkä...?

      Ap

      • Anonyymi

        Tuskin herkkä mies leikkii kenenkään tunteilla. Vie asiaa eteenpäin kahdenkeskisessä tilanteessa. Pikkujoulut on hyvä sauma päästä juttelemaan pidempään kahdenkesken rennosti.


    • Anonyymi

      Minulla oli saman tapainen tilanne erään miehen kanssa aiemmin. Ilmeisesti halusin niin kovasti uskoa hänenkin tuntevan samoin, että tulkitsin hänen käytöksensä väärin. Ei hän ollut kiinnostunut. Emme ole enää kumpikaan ko. Työpaikassa, emmekä ole enää yhteyksissä muutenkaan. Tarkoitukseni ei ole missään nimessä lannistaa! Kyllä tuo mies voi hyvin ollakin kiinnostunut. Sitähän sattuu paljon. En tiedä mikä oikeastaan oli pointtini. Itselleni koko tämä kokemus oli todella iso isku, sillä ehdin kiintyä todella paljon tuohon mieheen. Toivon, että säästyn tulevaisuudessa kokonaan näiltä rakkausasioilta. Toivottavasti aloittajaa kuitenkin onni potkaisee tässä asiassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      933
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      81
      652
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      613
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    Aihe