Torin joulukuusi

Anonyymi-ap

On taas torikuusen valinta mennyt päin v*****. Ohut riuku ylhäältä alas.
Veikkaan, että ei menesty kisassa "Missä kaupungissa kaunein joulukuusi?"

24

373

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyypistä🤥 ei olisi joulukuusen hakuun tai sitten sen valintaan!

• Anonyymi

Puratko tänne pahaa oloasi? Ei se meidän muiden syytä ole,että olet tehnyt vääriä valintoja elämässäsi? Älä pura sitä muihin.

• Anonyymi

Miksi ainoastaan sinusta kaikki aloitukset on tyhmiä ja sinä riitauttaa kaikki suoltamalla jokaiseen viestiketjuun samaa mantraa perähikiästä, Valkeisen papasta yms. Mietipäs sitä.
        Se on provosointia ja sitten sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puratko tänne pahaa oloasi? Ei se meidän muiden syytä ole,että olet tehnyt vääriä valintoja elämässäsi? Älä pura sitä muihin.

Olen samaa mieltä. Minulla on hyvä elämä ja tuo kuusi on minun mielestä upea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet yrittää purkaa toisiin paskaa oloaan ja paskaa elämäänsä,mutta ei pidä antaa sen vaikuttaa. Itsellä on hyvä olla kotona,mutta töissä nuo negatiiviset ihmiset yrittää syytää huonoa oloaan minuun,mutta sisälläni nauran,olen voittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi savolaisilla menee aina asian vierestä puhumiseen tai ihan muuhun,mikä on alustava kommentti ja yleensä toisten morkkaamiseen. Menkää lukemaan muiden alueiden kommentteja suomi24:ssa,suurin osa kommenteista pysyy asiassa,mutta savolaisilla ei,täällä on aika ikävää kansaa,vaikka itse pitävät itseänsä lupsakkoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä hyvä aika leikkiä vähän parempaa ihmistä ja antaa elämänohjeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet yrittää purkaa toisiin paskaa oloaan ja paskaa elämäänsä,mutta ei pidä antaa sen vaikuttaa. Itsellä on hyvä olla kotona,mutta töissä nuo negatiiviset ihmiset yrittää syytää huonoa oloaan minuun,mutta sisälläni nauran,olen voittaja.

Juuri näin. Itse en todella anna huonon tuulen tarttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä hyvä aika leikkiä vähän parempaa ihmistä ja antaa elämänohjeita.

Onko sinulla noin vaikeaa? Jokainen on oman onnensa seppä. Tee sinäkin itsellesi mieleinen elämä. Niin minä tein.

• Anonyymi

Valmista työtä pystyy arvostelemaan vähemmälläkin
      koulutuksella ja lähes olemattomin tiedoin.

Sanoi muuan U Kekkonen aikoinaan.

• Anonyymi

Hyvä kuusi.

• Anonyymi

Kuusen muoto puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusen muoto puuttuu.

Torikuusi muistuttaa teatterin vieressä olevia etelän puita, en tiedä nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torikuusi muistuttaa teatterin vieressä olevia etelän puita, en tiedä nimeä.

Nekin ovat upeita kuten torin kuusi. Hyvää joulun odotusta kaikille myös niuhottajille😂😂😂🌿🌿🌿🌿💓💓💓

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mielestäni torilla on ollut lähes aina kaunis kuusi,nyt valitettavasti ohkanen ja väärä,mutta kauniisti koristeltu,iloitkaamme siitä!

• Anonyymi

"Kyllä on oksan ottajia, jos on kuusen kuatajia", hyvin välttää Iisalmen itkijöille
        tuo kuusi. Kiitokset vielä lahjoittajalle, itkijät ei ole eläissään omistaneet
        minkäänlaista varpua, silti pitää arvostella joka asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä on oksan ottajia, jos on kuusen kuatajia", hyvin välttää Iisalmen itkijöille
        tuo kuusi. Kiitokset vielä lahjoittajalle, itkijät ei ole eläissään omistaneet
        minkäänlaista varpua, silti pitää arvostella joka asiaa.

Juuri näin. Kapeakatseisia vinkujia riittää. Ollaan me avarakatseiset onnellisia,että emme ole kuin he💓🌿

• Anonyymi

Oes pitäny tuuva palmu joulupuuks.

• Anonyymi

Jos Allu olisi saanut yksin päättää mikä puu torille pystytetään, niin varmaan oikein luonnollisen näköinen tekopalmu olisikin koristanut joulutoria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Allu olisi saanut yksin päättää mikä puu torille pystytetään, niin varmaan oikein luonnollisen näköinen tekopalmu olisikin koristanut joulutoria.

Eikös jonnekin Helsinkiin oltu pystytettykin muovisia palmuja, plastic fantastic...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      3922
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      3211
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      71
      2180
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      340
      1640
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      196
      1535
    6. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1367
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      105
      1243
    8. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1232
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1095
    Aihe