Nelonen sensuroi

Anonyymi-ap

Eilen esitetystä huutokauppakeisarin jaksosta oli tänään uusinnassa sensuroitu yksi kohta pois kun Aki kauppasi myytäväksi jotain äänilevyä kansanomaisin ilmaisuin. Jonkun huumorintaju ei riittänyt.Kantaväestön huumorintajun pitää riittää vastaavissa tilanteissa. Eipä olisi uskonut jos ei olisi nähnyt.

12

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaavia ilmaisuja käyttivät Pirkka-Pekka ja Aake näistä henkilöistä ja toinen heistä pyyteli vuosikymmeniä jälkeen anteeksi vitsejään. Poliitikolta pierun takaisiveto.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­y­­m­f­­­o­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18128920k

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Elämme uussensuurin aikaa. Samoin kuin joskus 1970 luvulla viimeksi kun vasemmisto pahoitti kaikesta mielensä.

      • Anonyymi

        Nyt suvakit ja sateenkaariväki vahtivat kaikkea mediaa ettei vaan pahoittavaa sanaa julkaista. Kantaväestöä ja normaaleja saa morkata koko rahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt suvakit ja sateenkaariväki vahtivat kaikkea mediaa ettei vaan pahoittavaa sanaa julkaista. Kantaväestöä ja normaaleja saa morkata koko rahalla.

        Pitää paikkansa, kaksneuvoset ottaa nokkiinsa heti.


    • Anonyymi

      Tuo hommahan on mennyt siihen, että poliisikaan ei voi puhua tietystä vähemmistöryhmästä esim. antaessaan tuntomerkkejä omassa radiolikenteessä. Puhutaan kiertoilmauksin.

      • Anonyymi

        Niinpä. Naurettavaa. Ennenvanhaan elettiin uskomuksessa, että karhun nimen mainitseminen toi epäonnea josta karhu pahoitti mielensä ja saattoi tulla ja tappaa vaikkapa talon ainoan lehmän. Siten keksittiin kiertoilmaisuja kuten nalle, mesikämmen, metsänomena jne jne. Ilmeisesti tällainen uskomuskulttuuri on jälleen palannut maahamme.


    • Anonyymi

      Kuka edes viitsii katsoa moista skeidaa. Maalaispelle tyhminä vitseineen, ei kiitos.

      • Anonyymi

        Makuasia tuokin. Paljon tyhmempiäkin hömppiä kanavalta löytyy. Ryömivät mutalammikoissa viidakossa ym.skeidaa.Kuitenkin parempaa ohjelmaa kuin kilpailevalla mainoskanavalla, jossa mainoksien osuus pitempi kuin uhjelmaan. Yleensäkin mainosten takia mainoskanavat jäävät pienelle osuudelle.


      • Anonyymi

        Nykyään ei saa sanoa mitään aina joku loukkaantuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään ei saa sanoa mitään aina joku loukkaantuu.

        Jopa eduskunnassa loukkaannutaan kun joku sanoo faktat. Heti pompataan ylös silmät pyöreinä, vaikka yleensä nämä ns. loukkaantujat ovat itse pahimpia häiriköitä.


    • Anonyymi

      Ei nykysin saa sanoo mitään joku aina vetää herneet🤔! Täälläkin kirjoittaa ihan mielipiteen maalaisjärjellä niin kyllä poistetaan !! Sit joitakin pitäis poistaa niin ei!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe