Onko Suomessa kuinka monta seuraa, jossa kaikki maalivahdit eivät saa osallistua ns. tavallisiin harjoituksiin? En siis tarkoita peliin valmistavaa reeniä vaan ihan perus viikkoreeni. Tällä kylällä on tilanne, että joukkueesta löytyy esim. useampi maalivahti ja he eivät saa kaikki olla jäällä yhtäaikaa. Syytä tähän ei ole kerrottu, mutta kaiketi se on huonosti suunniteltu reeni ja kädetön valmennus. Kausimaksu kyllä kelpaa, mutta jääaikaa ei tule, ainakaan tarpeeksi. Ilmeisesti maalivahdit oppii ottamaan kiekkoa kiinni puntin avulla.
Tästä onkin hyvä päästä siihen, että kuinka paljon peliaikaa on tarjolla ja kuinka "tasapuolisesti". Siksi nuo lainausmerkit, että tasapuolisuus on oikeasti kaukana. On aikoinaan sanottu, että jos pelaa hyvän pelin, saa jatkaa. Onpa nähty tilanne, että maalivahti pelaa nollapelin ja silti ei saa jatkaa. Kuitenkin reilu 30 koppia...
Pelataan jokseenkin kilpakiekkoa (ei SM-sarjaa), mutta toiminta muistuttaa kaljaliigaa, vaikka kyseessä on B-junnut. Näistä pitäisi saada uusia Pekka Rinteitä, Juuse Saroksia jne. mutta punttisaliltako se kiinniotto tekniikka yms. haetaan? Kaiken lisäksi ollaan huolissaan, kun seuran junnuja ei pääse liigaan.
Tää on varmaan hyvin yleistä ympäri Suomea, että maalivahdit ottaa kiinni puntista eikä kiekosta...
Junnukiekko ja reeni + peliaika
Anonyymi-ap
0
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900