Kela kyytejä välittävät yhiöt ajaa tyksin henkilökuntaa ilmaiseksi vapaa-ajallaan. No niin hyvä juttu. Suomessa ei ole olemassakaan korruptiota eihän:))).
Lahjontaako pitää harrastaa
9
412
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen taksiuudistusta koko Suomessa oli käytäntö että pitkät kelakyydit menivät tietyille autoilijoille.
Samoin taksiluvat pysyivät tiettyjen autoilijoiden hyppysissä.
Systeemi oli korruptoitunut. Ilmeisesti vanhoja hyviä käytäntöjä edelleen voimassa taksialalla.
Hoitajien palkat pieniä, joka altistaa korruptiolle ja lahjonnalle.- Anonyymi
"Samoin taksiluvat pysyivät tiettyjen autoilijoiden hyppysissä."
Mitähän tuokin tarkoittaa.. - Anonyymi
”Systeemi oli korruptoitunut. Ilmeisesti vanhoja hyviä käytäntöjä edelleen voimassa taksialalla.”
Pitää paikkansa. Vanha konsti parempi, kuin pussillinen uusia. Jos tosissasi Kelakyyteihin haluat mukaan, tule ensi ke. Tyksin parkkipaikalle. Koputa parkissa päivystävään Volgan ikkunaa. Kuski antaa tilinumeroni, jolle maksat kynnysrahan.
Terv. Kelaparoni Marbellasta
- Anonyymi
Ilmoittakaa heti Kelalle, TYKSin johdolle ja tehkää poliisille tutkintapyyntö!
- Anonyymi
Melko pieni juttu, verrattuna siihen kuinka paljon terveydenhuoltoalan henkilökunta varastaa, saikuttelee ja merkkää ylityötunteja, vaikka ei ole ollut työssä.
- Anonyymi
Mitähän etuuksia se kuljettaja saa ja ei se palkkaakaan taida hoitajan palkalle pärjätä. En ajaisi!
- Anonyymi
Hoitsu muistaa kuskin puhelinnumeron paremmin kun pitää soittaa potilaalle taksi kotimatkalle. Ja se matkakin voi olla useampi sata kilometriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitsu muistaa kuskin puhelinnumeron paremmin kun pitää soittaa potilaalle taksi kotimatkalle. Ja se matkakin voi olla useampi sata kilometriä.
Eihän tuossa oikeastaan mitään väärää ole, koska asiakas maksaa matkansa itse, eikä pyytele KELA-korvauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046