Nykyajan sähköhellat

Anonyymi-ap

Kyllä ennen vanhaan oli sähköhellat parempia. Nykyään se paistaakin niin huonosti et toisesta päästä on piparit kypsiä ja toisista raakoja samoin kuin pullat. Vuokraemäntä osti aikanaan tollasen gram lieden ja mun mielestä se on huono. Tottakai osti kaikista halvemman vuokra asuntoon mitä löysi.
Jonkullahan oli kyseisen hellan uuniluukun lasi räjähtänyt ihan yks kaks pieniksi palasiks

23

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos paistaa epätasaisesti, niin käännä pelti toisin päin kun piparit jo kypsyy toisesta päästä. Terveisin vuokraemäntä.

      • Anonyymi

        Ei kannata kääntää peltiä väärinpäin kun piparit sitten tippuu lattialle tai uunin pohjalle.


      • Anonyymi

        Hei vuokraemäntä. Koitahan nyt tehdä viipalepipareita ja kääntää pelti sitten kesken kaiken. Näät sitten mitä tapahtuu , mutta et sinä taidakaan mitään kotona leipoa,vaan ostat valmiina😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei vuokraemäntä. Koitahan nyt tehdä viipalepipareita ja kääntää pelti sitten kesken kaiken. Näät sitten mitä tapahtuu , mutta et sinä taidakaan mitään kotona leipoa,vaan ostat valmiina😂

        Ei meidän vuokraemäntien tarvitse itse leipoa, kun ollaan omistavaa luokkaa. Mutta tykätään neuvoa muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meidän vuokraemäntien tarvitse itse leipoa, kun ollaan omistavaa luokkaa. Mutta tykätään neuvoa muita.

        No milläs tekee jos ei osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meidän vuokraemäntien tarvitse itse leipoa, kun ollaan omistavaa luokkaa. Mutta tykätään neuvoa muita.

        Kyllä mun edellinen vuokraemäntä vaan teki ihan kaikki, laatikot,rosollit.pullat ja piparit vaikka olikin omistava luokkaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun edellinen vuokraemäntä vaan teki ihan kaikki, laatikot,rosollit.pullat ja piparit vaikka olikin omistava luokkaa😂

        Hänellä on täytynyt olla joku työväenluokkainen tausta, eikä ole päässyt irti rahvaanomaisista tavoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on täytynyt olla joku työväenluokkainen tausta, eikä ole päässyt irti rahvaanomaisista tavoistaan.

        Ei ollut. Teki lapsilleenkin kaikki joulukuuta. Hoiti kodin ym


    • Anonyymi

      joskus kyse on niinkin pienestä asista kuin kallelleen asennetusta liedestä. Meillä oli sama juttu ja huoltomies ruuvasti hellan vaateriin ja pullat paistuivat taas tasaiseen. Jokin ilmankiertojuttu kuulemma.

      • Anonyymi

        Paremmalla väellä on monitoimiuuni, on kiertoilma höyrytystoiminto ja yhdistetty , ja vielä pesuohjelma , tabletti vaan koriin niin puhdasta tulee . Tosin hinta hallissa malliin ×3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmalla väellä on monitoimiuuni, on kiertoilma höyrytystoiminto ja yhdistetty , ja vielä pesuohjelma , tabletti vaan koriin niin puhdasta tulee . Tosin hinta hallissa malliin ×3

        Kaikki me ollaan samanarvoisia, olit sitten köyhä tai rikas. Ja ei se rikaskaan niitä omaisuuksiaan saa mukaansa kun kuolee. Niin et turha pröystäillä rahoillaan ja omaisuudellaan. Yksikin rouva omistaa monta taloo ja on rahaa vaikka muille jakaa ,mut käy silti ruoka-avussa. Että sillä lailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmalla väellä on monitoimiuuni, on kiertoilma höyrytystoiminto ja yhdistetty , ja vielä pesuohjelma , tabletti vaan koriin niin puhdasta tulee . Tosin hinta hallissa malliin ×3

        Paremmalla väellä palvelusväki tekee piparit ja muut kotityöt. Palvelusväki ei tarvii kiertoilmahöyryhärveleitä. Saavat tiskata astiatkin käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki me ollaan samanarvoisia, olit sitten köyhä tai rikas. Ja ei se rikaskaan niitä omaisuuksiaan saa mukaansa kun kuolee. Niin et turha pröystäillä rahoillaan ja omaisuudellaan. Yksikin rouva omistaa monta taloo ja on rahaa vaikka muille jakaa ,mut käy silti ruoka-avussa. Että sillä lailla

        Joskus on hyvä pitää matalaa profiilia ja siksi vuokranantajarouva käy ruoka-avussa. Voi muuten alkaa työväenluokka radikalisoitumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmalla väellä palvelusväki tekee piparit ja muut kotityöt. Palvelusväki ei tarvii kiertoilmahöyryhärveleitä. Saavat tiskata astiatkin käsin.

        Missä ajassa oikein elät. Palvelusväki. Salli mun nauraa😂


    • Anonyymi

      Jospa mullakin on sit sama juttu , mut hellan asensi sähkömiehet jotka sen toivat Turustakaikki piparit ei tykkää kun pellin kääntää kesken kaiken ,ne lätsähtää. Samoin pulla.pukkapeltiäkään ei voi kääntää kesken kaiken.niin että tietona vaan vuokraemännälle😂
      Pitääkin katsoo toi onko hella kallellaan , sellainen ei tullu mieleenkään

      • Anonyymi

        Jos sitten vaan käyt "kääntämässä" valmiit piparit vaikka sittarista? Katso ettei vartijat huomaa, tai joudut ne muuten maksamaan! Rahat kannattaa säästää vuokranmaksuun! Terveisin vuokraemäntä


    • Anonyymi

      Ei kyllä ne pitää itse leipoo. Tietää mitä syö, enkä edes käy sittarissa. Ja kyl vuokrakin pitäs olla mielestäni maksettu

    • Anonyymi

      Hauska ketju😀
      Tosikko ja humoristi keskustelevat

      • Anonyymi

        Hauska juttu myös, että kaikki ei ole mielensäpahoittajia! :-)


    • Anonyymi

      Joku siellä pilailee mun kans varmaan se sama kuka aina kaipailee naapurin pikkurouvaa ja sen tiedänkin kuka se on

      • Anonyymi

        Mutta tosikko pahoitti mielensä? :-(


    • Anonyymi

      No. Minä en oo kyl se tosikko..

    • Anonyymi

      Tää vuokraemäntä ei olekaan emäntä vaan jotain ihan muuta.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      548
      4017
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3464
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3090
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2382
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2240
    6. 227
      1688
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1329
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe