Tamperelaiset on tottuneet jonottaan? Eilenkin tukkivat ajotien, kun kaikkien piti yhtaikaa päästä autopesuun pesukadulle, eikö kukaan osaa enään itse pestä vai niin laiskoja? Kai ne jonotti XXXL :n liikkeeseenkin, eräskin tuote myytiin alennuksella 139,00 euroa, saman tuotteen saa Tokmannilta ilman tarjousta 39,00 euroa, kyllä on XXXL:ssä katteet kohdallaan. Eräskin tunnettu vaatefirma myi miesten takkeja 79,00e ja seuraavalla viikolla samat takit oli tarjouksessa 179,00e. Jos on ilmaisia ämpäreitä ensinehtiville, niin Tampereelta lähdetään Ideaparkkiin autolla hakeen 1,00 euron muoviämpäriä. Kyllä Tamperelainen kaupunkilainen on tyhmää porukkaa, päättäjät saa tehdä mitä vain, kun rupusakki juoksee ämpäreitten perässä, katselee jääkiekkoa ja istuu kesät hämeenkadulla kaljalla.
Musta perjantain alennukset
Anonyymi-ap
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
saako mustaa nyt alennuksella ??? #Tapola.
- Anonyymi
Sai perjantaina ainakin Ylöjärven S-marketista.
- Anonyymi
Vietän suurin piirtein non-stop ympäri vuoden "Älä Osta Mitään" - päivää. Paitsi välttämättömimmän.
- Anonyymi
En ostanut mitään "Älä osta mitään" -päivänä.
- Anonyymi
"eräskin tuote myytiin alennuksella 139,00 euroa, saman tuotteen saa Tokmannilta ilman tarjousta 39,00 euroa"
Oletko nyt aivan varma että kysymyksessä on SAMA tuote?- Anonyymi
Täytyy olla jokasortin asiantuntija kauppaan mennessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892