Arvosteleminen Aleksia sataa Kremlin pussiin. Alex oli ja on vahva Naton mies, mutta Niinistö on Kremlin linjoilla.
Ääni Aleksille !
Häpeä Ville Niinistö
10
186
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä olen !
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181296207
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vihreät on Suomen tuhoaja puolue.
- Anonyymi
Ville Niinistön (vihreitten räksyttävä raakikoira) uskottavuus on mennyt aikoja sitten.
2 kertaa vienyt vaalien alla puolueensa hallituksesta ydinvoiman takia. Nyt kaikki pitää ydinvoimaa puhtaana energiamuotona.
Vanha kansa sanoi, että tyhjät rummut pitää pahinta ääntä. Ville kävelevänä ja ääliöpuhuja katastrofian oiva esimerkki siitä.
Vihreät kuihtuu marginaaliin kuten muuallakin...
Ville limboilee haukkumalla ja valehtelemalla muista ehdokkaista. Kuvottava,,oksettava tyyppi..jospa joku kouluttaa, että tulisi järkiinsä.. - Anonyymi
Stubb on suuri p..skan puhuja. Kannatti venäläisten viisumivapautta,kannatti Rosatomin ydinvoimalan rakentamista,kannatti Nord Streamin kaasuputken rakentamista. Tosi "isänmaallinen" mies. Tänään puhuu taas aivan muuta.Epäluotettava narsistinen koulukiusaaja. EI presidentiksi sopiva.
- Anonyymi
Stubista presidentti.
- Anonyymi
Ville Niinistö, epäonnistuja nro 1.
- Anonyymi
Vihreät Kremlin apupuolue.
- Anonyymi
Jokainen, joka on eri mieltä, kuin Natouskovaiset, pelaa Kremlin laariin. Olisiko syytä päivittää se usko, ettei jouduta "mieron tielle".
- Anonyymi
Pekka Haavistolla on Isis asiat hallussa hih...
joko lonkerot suomessa valmiit? turvallisuus on haavistolle toisarvoinen seikka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013