Anteeks että tyrkytin ystävyyttäni. Tyhmyyttäni luulin että olet yksinäinen ja kaipaat ystävää. En tajunnut että sullahan on jo mieleisemmät päivittäiset ystävät. Hyvää jatkoa teille.
Sorry J.T ja heippa
10
832
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos sinulle. Hyvää jatkoa! Elä hyvä elämä.
- Anonyymi
Saathan ottaa yhteyttä jotain kautta jos vaan vielä haluat, minä ainakin haluisin olla vielä kaveri.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onpa surullista... joskus tykästyy " väärään ihmiseen " . Tsemppiä !
- Anonyymi
TJ ja töttöröö sanottiin kun armeijasta lähdettiin.
- Anonyymi
Morjesta sellaista se elämä on,joskus tulee esiin asioita jotka ovat ikäviä eiväthän ne kivoja ole:/ Mutta toisaalta niiden ikävien asioiden takia me arvostammekin niitä vähän miellyttävämpiä asioita elämässä juuri niitä,jotka saavat meidät jaksamaan ja hymyilemään läpi ongelmien ja vaikeuksien.Jos kermakakkua mansikoilla ja joskus taas kaurapuuroa niin se on.
- Anonyymi
Jos kyse on naisesta niin suosittelen pyörimään ympärillä ja lässyttämään mahdollisimman paljon, mitä tyhmempi tää on niin aina paremmin tepsii ! Nähty ja koettu.
- Anonyymi
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn niin s e on kaikila,jos nainen puhuu ja hymyilee paljon ja muuten on ihan ok ei sen välii vaikkei se olekaan ihan parkettien moppitukka:) Mutta kandee välttää niitä kalja sieppoja jotka vain läskistyy yihh;/
- Anonyymi
Kiittämättömyys on maailman palkka, sanotaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782