töissäkin sitä ns. esitystä. Tekisi mieli sanoa kaikille, että toi kaikki on kuultu jo niin monta kertaa enkä enää jaksa sitä yhtään. Ahdistun ihan muutamasta sanastakin.
Sekin kun yhä
8
242
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu siltä ettei minulla saisi olla omia ajatuksia omaan elämääni liittyen ja on väärin että työrauhaa häiritään. Stressitaso ei laske.
- Anonyymi
On häirinnyt nukkumistakin ja se vaikuttaa terveyteen huonontavasti, verenpaineeseen ja stressi ei tee hyvää kenellekään kauan jatkuessaan!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18130478n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen siinä käsityksessä, että 5Dssä sitä ei ole. Joten sinun pitääkin kyllästyä siihen päästäksesi eroon siitä.
- Anonyymi
Olen ollut kyllästynyt kaikenlaiseen esitykseen jo monen vuoden ajan! Minä en ole ymmärtänyt moneen vuoteen sitä miksi se on jatkunut, kuka osaisi selittää sen miksi se on jatkunut niin kauan? Ilon päivä tulee olemaan kun saa tehdä töitä rauhassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut kyllästynyt kaikenlaiseen esitykseen jo monen vuoden ajan! Minä en ole ymmärtänyt moneen vuoteen sitä miksi se on jatkunut, kuka osaisi selittää sen miksi se on jatkunut niin kauan? Ilon päivä tulee olemaan kun saa tehdä töitä rauhassa!
Kaikki se esitys on vienyt voimia, eikä siksi ole ollut jaksamista ruveta tutustumaan edes niihin samanikäisiin kuin itse olen.
- Anonyymi
Harmittaa työkaverien puolesta, kun ovat joutuneet ns. esitykseen osallistumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921618Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471450Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281061- 791027
- 741020
- 117980
- 77900
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157831Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin346826- 54814