Sekin kun yhä

Anonyymi-ap

töissäkin sitä ns. esitystä. Tekisi mieli sanoa kaikille, että toi kaikki on kuultu jo niin monta kertaa enkä enää jaksa sitä yhtään. Ahdistun ihan muutamasta sanastakin.

8

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntuu siltä ettei minulla saisi olla omia ajatuksia omaan elämääni liittyen ja on väärin että työrauhaa häiritään. Stressitaso ei laske.

• Anonyymi

On häirinnyt nukkumistakin ja se vaikuttaa terveyteen huonontavasti, verenpaineeseen ja stressi ei tee hyvää kenellekään kauan jatkuessaan!

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18130478n

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olen siinä käsityksessä, että 5Dssä sitä ei ole. Joten sinun pitääkin kyllästyä siihen päästäksesi eroon siitä.

• Anonyymi

Olen ollut kyllästynyt kaikenlaiseen esitykseen jo monen vuoden ajan! Minä en ole ymmärtänyt moneen vuoteen sitä miksi se on jatkunut, kuka osaisi selittää sen miksi se on jatkunut niin kauan? Ilon päivä tulee olemaan kun saa tehdä töitä rauhassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut kyllästynyt kaikenlaiseen esitykseen jo monen vuoden ajan! Minä en ole ymmärtänyt moneen vuoteen sitä miksi se on jatkunut, kuka osaisi selittää sen miksi se on jatkunut niin kauan? Ilon päivä tulee olemaan kun saa tehdä töitä rauhassa!

Kaikki se esitys on vienyt voimia, eikä siksi ole ollut jaksamista ruveta tutustumaan edes niihin samanikäisiin kuin itse olen.

• Anonyymi

Harmittaa työkaverien puolesta, kun ovat joutuneet ns. esitykseen osallistumaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      192
      1618
    2. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1450
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1061
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1027
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1020
    6. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      77
      900
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      831
    9. Hindujen rukous ei auta

Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin
      Hindulaisuus
      346
      826
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      814
    Aihe