Ennen tuli seurattua aktiivisesti MM-sarjaa ja käytyä Jyskälässä ja Ruotsissa. Muutama kaukorallikin. Silloin oli useita tehdas autoja ja huippukuskeja. Nyt käytännössä 4 autoa, joilla mahdollisuus ajaa tittelista. Hyntikällä vain Neuville saa ajaa mestaruudesta ja Toyotalla Kalle ja Elfyn. Siis kolme autoa! En ole enää viitsinyt seurata tv.stä enkä muualtakaan. Tulokset katson lehdestä jos laitettu näkyville. Ihmettelen ketä tämä kiinnostaa? Ja mistä löytyy sponsoreita moiseen pelleilyyn?
Kyllä tuo rallin MM-sarja on pelleilyä
11
315
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei välitä jos tytteliä ei kiinnosta :D
- Anonyymi
Kallekin sitten lopetti niin tulee tylsä kausi. Ens vuonna mestaruudesta voi enää ajaa vain elfyn ja neuville. 2 kuskia vain
- Anonyymi
Sitähän te olette vuosia jo toivoneet ja puhneet armeijasta ja muusta ettei tule mitään. Nyt kun Kalle on kolminkertainen maailmanmestari alatte moittimaan että tulee tylsä kausi.
Hyvä, että Kalle teki tuon päätöksen niin on muillakin mahdollisuus ajaa voitosta.
Nyt kun Kalle käy armeijan niin mistä te sitten valitatte - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän te olette vuosia jo toivoneet ja puhneet armeijasta ja muusta ettei tule mitään. Nyt kun Kalle on kolminkertainen maailmanmestari alatte moittimaan että tulee tylsä kausi.
Hyvä, että Kalle teki tuon päätöksen niin on muillakin mahdollisuus ajaa voitosta.
Nyt kun Kalle käy armeijan niin mistä te sitten valitatteSamaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun Kalle käy armeijan niin mistä te sitten valitatteKalle on viisinkertainen universumin mestari. Etkä osaa laskea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle on viisinkertainen universumin mestari. Etkä osaa laskea?
Koska olet parempi minua laskemaan niin voit varmaan vilkaista Kalle Rovanperä Vikipediasta montako maailmanmestaruutta Kallelta löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet parempi minua laskemaan niin voit varmaan vilkaista Kalle Rovanperä Vikipediasta montako maailmanmestaruutta Kallelta löytyy.
Etkö osaa laskea viiteen? Käytä sormia.
- Anonyymi
Nykyinen ralli on lähinnä sprinttiä, mutta nykykuskit eivät jaksa ajaa täyttä sarjaa!
- Anonyymi
Olipa idioottimainen kommentti!!!
- Anonyymi
Ei edes armeijaa pystýtä käymään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882