HUIJARI!

Emma.

Huijari liikenteessä.. jos osoitteesta [email protected] on luvattu hevosta se on vain feikki.. teki mulle niin.. että oli tosi hyvä pila hehe. ja huijarille tiedoksi laita alahuuli pään yli ja nielase...

5

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hebola

      Luvattu hevosta??? Ai omaksi? HÄH!
      Millä tavalla luvattu?

      • Emma

        niin siis luvattu hevosta vuokralle kesäksi.. mulle se lupas issikan joka nyt ilmeisesti on valhetta koko hevonen.. ooneksi sain kuitenki toisen vuokrahebon ettei menny ihan koko kesä pilalle ton idiootin takia..


      • *tympääntynyt*
        Emma kirjoitti:

        niin siis luvattu hevosta vuokralle kesäksi.. mulle se lupas issikan joka nyt ilmeisesti on valhetta koko hevonen.. ooneksi sain kuitenki toisen vuokrahebon ettei menny ihan koko kesä pilalle ton idiootin takia..

        no on sulla emma pokkaa sössöttää tollasta,ku mun sähköpostii ei oo kyl kukaan lähettäny tollasta! et tarkastappa 10kertaa se mailiossa ja tule sitten 12vuotias pikku pentu sönköttää..ja vedä sinä se huuli vaikka pil....


      • Älä vinee, villakoira
        *tympääntynyt* kirjoitti:

        no on sulla emma pokkaa sössöttää tollasta,ku mun sähköpostii ei oo kyl kukaan lähettäny tollasta! et tarkastappa 10kertaa se mailiossa ja tule sitten 12vuotias pikku pentu sönköttää..ja vedä sinä se huuli vaikka pil....

        No ei ehkä sun sähköpostiin mut tiiätkö, tässä maassa on yli 5,2 miljoonaa ihmistä, joiden sähkäriin on saattanu tulla tommosta paskaa >:( älä vinee!!! Sä oot joku peräti kolmetoista vuotias joka voi sanoo 12 vuotiasta pikkupennuks ku oot peräti itse vuoden vanhempi. Että HV ja good luck have fun!!


    • Jaana

      Itse olen kolme kertaa vuokrannut ponin. Laittelin maililla viestiä, tietääkö kukaan/onko heillä vuokrata hevosta ja edennyt siitä. Tietenkään pelkällä mailin perusteella EI VUOKRATA IKINÄ HEVOSTA! Turhia pettymyksiä, vääränlaisia hevosia, ym.. Paljon parempi kun otat puhelimen käteen ja soitat ite. Ja kuka on vuokraamassa hevostaan, tuskin laittaa ihan kelle vaan viestiä, että "hei, annan sulle hevoseni, mitäs sanot?" Näin myös hevonen voi joutua huonoon talliin/ihmiselle vuokralle. Älkää iniskö tälläisitä asioista, kun tiedätte riskin! OLKAA VAIKKA 100-VUOTIAITA, MUTTA KÄYTTÄKÄÄ AIVOJA!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe