HUIJARI!

Emma.

Huijari liikenteessä.. jos osoitteesta [email protected] on luvattu hevosta se on vain feikki.. teki mulle niin.. että oli tosi hyvä pila hehe. ja huijarille tiedoksi laita alahuuli pään yli ja nielase...

5

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hebola

Luvattu hevosta??? Ai omaksi? HÄH!
      Millä tavalla luvattu?

• Emma

niin siis luvattu hevosta vuokralle kesäksi.. mulle se lupas issikan joka nyt ilmeisesti on valhetta koko hevonen.. ooneksi sain kuitenki toisen vuokrahebon ettei menny ihan koko kesä pilalle ton idiootin takia..

• *tympääntynyt*
        Emma kirjoitti:

niin siis luvattu hevosta vuokralle kesäksi.. mulle se lupas issikan joka nyt ilmeisesti on valhetta koko hevonen.. ooneksi sain kuitenki toisen vuokrahebon ettei menny ihan koko kesä pilalle ton idiootin takia..

no on sulla emma pokkaa sössöttää tollasta,ku mun sähköpostii ei oo kyl kukaan lähettäny tollasta! et tarkastappa 10kertaa se mailiossa ja tule sitten 12vuotias pikku pentu sönköttää..ja vedä sinä se huuli vaikka pil....

• Älä vinee, villakoira
        *tympääntynyt* kirjoitti:

no on sulla emma pokkaa sössöttää tollasta,ku mun sähköpostii ei oo kyl kukaan lähettäny tollasta! et tarkastappa 10kertaa se mailiossa ja tule sitten 12vuotias pikku pentu sönköttää..ja vedä sinä se huuli vaikka pil....

No ei ehkä sun sähköpostiin mut tiiätkö, tässä maassa on yli 5,2 miljoonaa ihmistä, joiden sähkäriin on saattanu tulla tommosta paskaa >:( älä vinee!!! Sä oot joku peräti kolmetoista vuotias joka voi sanoo 12 vuotiasta pikkupennuks ku oot peräti itse vuoden vanhempi. Että HV ja good luck have fun!!

• Jaana

Itse olen kolme kertaa vuokrannut ponin. Laittelin maililla viestiä, tietääkö kukaan/onko heillä vuokrata hevosta ja edennyt siitä. Tietenkään pelkällä mailin perusteella EI VUOKRATA IKINÄ HEVOSTA! Turhia pettymyksiä, vääränlaisia hevosia, ym.. Paljon parempi kun otat puhelimen käteen ja soitat ite. Ja kuka on vuokraamassa hevostaan, tuskin laittaa ihan kelle vaan viestiä, että "hei, annan sulle hevoseni, mitäs sanot?" Näin myös hevonen voi joutua huonoon talliin/ihmiselle vuokralle. Älkää iniskö tälläisitä asioista, kun tiedätte riskin! OLKAA VAIKKA 100-VUOTIAITA, MUTTA KÄYTTÄKÄÄ AIVOJA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe