Hindujen kohtalo???

Pertti

Mitenköhän hinduille käy kuoleman jälkeen koska he palvelevat kaiken maailman epäjumalia?

10

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sinullahan 100% tieto siitä ettet itse palvo epäjumalaa ...

      • Pertti

        Tottakai...


    • Pilgrim_2005

      Eivät palvo epäjumalia, vaan kunnioittaa inkarnaatioita, ihan kuin kristinuskokin.

      Palvonta tai kunnioitus sinänsä ei ole paha asia, kunhan se kohdistuu oikeisiin asioihin; Jumalaan, tai ihmisiin jotka ovat sen arvoisia.

      Hindulaisuus sinänsä on pelkkä sana, ja moni joka väittää olevansa hindu, ei ole sitä; vaan muotojumalinen, tai jonkun lahkon pihdeissä.

      Musta on alkanut tuntua että ateistit pääsee taivaaseen ensin; koska heillä ei se toisen ihmisen tuomitsemishalu ole aivan niin mammuttimaisen-jättimäinen kuin uskovilla. Tee lähimmäisillesi mitä tekisit itsellesi, niinhän sanottiin... Eli; jos tuomitsee veljensä helvettiin, on luultavaa löytää sieltä itsensä.

    • Kempiläinen

      Eiköhän hindujen kohtalo kuin muillakin, eli kaikkivaltias Jumala tuomitsee heidät tekojensa mukaan.

      Mitä taas epäjumalanpalvontaan tulee, niin ainakin hindulaisen Krishna-liikkeen edustajat palvovat yhtä korkeinta Jumalaa, jota he nimittävät Krishnaksi ja joka kyllä muistuttaa kovasti Jeesuksen taivaallista Isää. Ohessa pari lainausta hindulaisten Bhagan ja Vaisnavan kirjoittamista teksteistä näillä palstoilla:

      "Jeesus ei ole Jumalan inkarnaatio, vaan Jumalan poika, kuten hän itse asian ilmaisi."

      "Herran nimi on Krishna, ännällä. Ja jos Kristus on Jumalan poika, Kristus on Krishnan poika.
      ...
      Vanhan Testamentin jumalkäsitys on mielestäni raaka, enkä tunnista sen herraa samaksi Korkeimmaksi Jumalaksi, jota minä palvon. Jeesuksen puheista välittyy kyllä oikeakin Jumala."

    • asia on näin

      Ne menee helvettiin.

      • Kempiläinen

        ehkä ymmärtäisit vähän paremmin kuka menee helvettiin ja kuka ei. Katsopa esim. Matteus 25:32- millä perusteella Jumalan Poika ihmisiä tuomitsee.


      • Kempiläinen

        mielestäsi ihminen, joka sanoo "Jeesus on Jumalan poika", menee helvettiin?


    • Mamaki

      ... uskovat jälleensyntymään, joten he syntyvät tänne yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes kokevat mokshan, eli henkisen oivalluksen.

      • hmmh

        Onpa osalla ihmisistä suuruudenhulluja kuvitelmia itsestään..:"MINÄ synnyn tänne monta kertaa, koska MINÄ olen niin merkittävä tässä maailmankaikkeudessa.." Huhuh. Ja samalla maailman väkiluku kasvaa eksponentiaalista vauhtia. Missään muodossa ristiriitaista...


      • Mamaki
        hmmh kirjoitti:

        Onpa osalla ihmisistä suuruudenhulluja kuvitelmia itsestään..:"MINÄ synnyn tänne monta kertaa, koska MINÄ olen niin merkittävä tässä maailmankaikkeudessa.." Huhuh. Ja samalla maailman väkiluku kasvaa eksponentiaalista vauhtia. Missään muodossa ristiriitaista...

        ... että kiertokulkuun kuuluvat myös kaikki eläimet muiden planeettojen asukit... niin huomaat kaikenlaiset laskutoimitukset mahdottomiksi...

        Idässä jälleensyntymää pidetään sitä paitsi onnettomuutena, ei kivana palkkiona...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe