kun komeron takahyllylle kurkistin, ihan toimivan näköinen siisti kamera, mitää muuta en siitä ymmärrä, eiköhän täällä monikin kys. kamerasta kaiken tiedä.
Lubitel 2
4
928
Vastaukset
- kuvannut
Lubitelia on valmistettu 1980 luvulle saakka, luulisin.
Kameran ko. mallien ikä selviää 2 ensimm. luvuta
eli esim. 53xxxxxxxx tarkoittaa että tehty 1955.
Minulla on Lubitel ja sillä on kuvattu yli 53 vuotta. Perin sen sedältäni.- komerosta
Sen verran kiinnostuin että koneelta haeskelin tietoa kamerasta, ja jotaa löysin, nimittäin valmistettu vuosina 1955-1977. Linssissä on joku numerosarja, T-22 F-7,5cm 1:4,5 023599. muita numeroita en laitteesta löytänyt.
- haen lisätietoja
komerosta kirjoitti:
Sen verran kiinnostuin että koneelta haeskelin tietoa kamerasta, ja jotaa löysin, nimittäin valmistettu vuosina 1955-1977. Linssissä on joku numerosarja, T-22 F-7,5cm 1:4,5 023599. muita numeroita en laitteesta löytänyt.
nim. "kuvannut": Kamerasi lienee L 1. Tutki uudelleen kamerasi.
- s.spää
Ljupitel kakkosen isä ja poika löytyy tuolta
http://www.fmp.fi/fmp_fi/muvieras/arkisto/esinekok/kaksisilm.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 78920
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815