Edellinen ketju on lukkiutunut enkä pysty kommunikoimaan siinä.
Minulta kysyttiin mitä teen kun vaimo on miesporukan panemana?
Valvottaa ja kulli seisoo kun ajattelen että muut saa nauttia vaimoni panemisesta.
Nyt odottelen että vaimo tuodaan kotiin ja pääsen panemaan.
Joudun odottelemaan kun keitän kahvit ja laitan pikku välipalaa miehillekkin jotka tuo vaimoni kotiin.
Näen nyt 4 miehistä jotka ovat panneet vaimoani nyt viikonlopun ajan.
Lainaanko vaimoani jatko
17
2924
Vastaukset
- Anonyymi
Mites paluu sujui?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18131521M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Millainen kokemus oli ollut? Oliko mitään saanut?
- Anonyymi
Vaimoni oli ollut kuulemma suosituin mimmeistä vakkarin mielestä.
Johtoporras oli pannut useasti myös vaimoani.
- Anonyymi
Miltä tuntui, kun vieraat miehet saattoi vaimon kotiin? Varmaan aika jännittävää.
- Anonyymi
Tuntui vähän oudolta kun mielessä pyöri että nämä miehet oli panneet vaimoani ilmeisesti useasti viikonlopun aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui vähän oudolta kun mielessä pyöri että nämä miehet oli panneet vaimoani ilmeisesti useasti viikonlopun aikana.
Pääsetkö liukkaille kun tulee kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsetkö liukkaille kun tulee kotiin.
Pääsin.
- Anonyymi
Mitä päätit jatkosta?
- Anonyymi
Haluan jatkossakin vaimoa pantavan usean miehen kanssa, haluan kyllä olla mukana.
Minua kiehtoo ajatus olla katsomassa oman vaimon panemista. - Anonyymi
Haluan kimppaa vaimon ja muiden miesten kanssa.
Pitää kait alkaa kutsumaan meille näitä miehiä jotka jo ovat vaimoa panneet, tai pistää hakuilmoitus miehistä vaimoa panemaan kimpassa.
Vaimo on todella kiimainen kimppa panon jälkeen pitkän aikaa.
Hän selvästi nauttii kun porukka panee häntä.
- Anonyymi
Mitä vaimosi kertoi viikonlopun tapahtumista? Mikä oli ollut mieluisinta? Oliko saanut riitttävästi?
- Anonyymi
Kertoi saaneensa kunnolla miesten ikä oli 17v-67v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso ikähaarukka haarukassa.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tosiaan muuta mehevää kertonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppuna oli kahtena yönä eri mies vaimoa panemassa.
Vaimon sauna reissun tuttuja kävi yökylässä ja näin miten vaimo oli kiimassa kun häntä pani vieraat miehet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso ikähaarukka haarukassa.🤣
Ääripäät oli isot mutta yleisimmiten oli 28-53 vuotiaita.
Pienen yrityksen miesporukka perustajaa myöten.
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808