Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En tiedä käytkö edes tällä puolella palstaa koskaan

Anonyymi-ap

mutta Ikävä on niin hirveä paikka nykyään, että sinne ei juuri tee mieli kirjoitella.

Halusin vain sanoa, että olet ajatuksissani, ja toivon, että voit hyvin. Ehkä et enää välitäkään, mutta muistutan kuitenkin sinua tässä piakkoin oikeassa elämässä siitä, että minä edelleen välitän sinusta. (Minulla kun on tapana pitää lupaukseni...) Jos kuulet minusta, sitten tiedät viimeistään, että minä se olin joka täällä kirjoitti ja sinua kaipasi.

9

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi kyllä kiva kuulla sinusta.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Joo anna vaa kuulua itsestäsi. Jos ei kuulu niin hyvää jatkoa kuitenkin.

    • Anonyymi

      Milloin voin olettaa kuulevani sinusta? En malttaisi odottaa!

      • Anonyymi

        Olen häneen jollain tapaa yhteydessä aikaisintaan alkavalla viikolla, mutta viimeistään ennen joulukuun puoliväliä. -ap


    • Anonyymi

      Mun on pakko kysyä, koska tossa on toi lupaus kohta... Meen niin harhaan tässä, koska eräs tosiaan joskus lupasi jotain. Mikä on vielä toteutumatta.
      Niin kysymys, minne päin, ja onko miehelle vai naiselle? Ja onko lupauksesta minkä verran aikaa? :(

      • Anonyymi

        Aloittaja lupasi miehelle jotain aiemmin tänä vuonna, siitä on useampi kuukausi aikaa.


    • Jos olet sä sinä sitten olen minä, voit arvata. Odotan sinua syvimmillä sielun pohjilla

    • Anonyymi

      Hei, kiitos ihanasta kirjoituksesta Anonyymi-ap, en tosiaan tunne sinua. Olenko jokun ajatuksissa, todennäköisesti en. Mutta tuu ihmeessä juttelee, uudet tuttavuudet on aina tervetulleita ☺️
      -antti2000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe