Hyvästi vihreät !

Anonyymi-ap

Herra Harjanne aloitti vaatimaalla eläkkeiden leikkauksia ja sähisevä nainen Sofia Virta jatkoi.............
Hyvä niin ja hienoa politiikkaa Virta. Kuka teidän säkätystä jaksaa kuunnella, kun puhetta tulee enemmän kun oikeata asiaa.
Olette oikeassa puolueessa vasureiden kanssa. Onnea vaan teille ja alamäki jatkukoon !

5

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äänestävätkö eläkeläiset vihreitä????????? 😁😁😁

• Anonyymi

Taisi kerran kirjailija Jarkko Tontti sanoa että vihreä puolue on nykyään nuorisoseura eikä vakavasti otettava puolue.

• Anonyymi

Piipitys käy päivä päivältä enemmän kuulostamaan kierolta demokratialta kuin hönöhiekoittajan kone. Kateuskaan ei sovi kun pitäisi vaan eteenpäin mennä.

• Anonyymi

Kyllä tämän kääpiöityvän puolueen Virheliike, jonka kannatus ja tulevaisuus lepää pelkästään uusien ja uusien "kulttuurikeitaiden" äänestäjäkunnan varassa toimii aivan väärässä maassa kuin Suomessa.
      Kevään -23 eduskuntavaaleissa jo 38% kannattajakunnasta hyvästeli teidät ja puolueen presidenttiehdokaskin Pekka Haavisto tuntee oman puolueensa Virheliike rasitteeksi, niin täytyy kyllä teidän viimeisten olla todella hukassa.
      Itse tein tupakkalakon 3 vuotta sitten, ei olisi pitänyt koskaan aloittaakaan polttelemaan omaa terveyttään, mutta nyt hengitys kulkee jo paljon paremmin ja parempi myöhään kuin ei ollenkaan.

• Anonyymi

V oi ei vihreissä ole enää lainkaan VIRTAA , vaikka puheenjohtan nimi on Virta.
      Onnea heille ! Olette valinneet hyvin hyvän säkättäjän seuraavia vaaleja ajatellen. hyvä niin !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5866
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3099
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2700
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      28
      2536
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82