suomen viiden suurimman järven saimaan päijänteen inarinjärven pielisen ja oulujärven vesi mahtuisi ruotsin "vätterniin", niin haavoittuvainen on suomen 500km×500km sisävesialuekin sitä ei voi puolustaa, panssarit menee jään läpi ja lentokenttiä ei voi laittaa tuulivoimayhtiöiden vaihtaminen samojen yritysten kautta aurinkovoimaksi paneelein on järkevämpää ja säästää jonkin verran muuttolintuja lapsena näin kun hävityäjät lensi kymmenen metrin korkeudella perämeren aaltojen päällä, isä sanoi että lentokorkeus oli 50m nykyään tuulivoimalat estävät tällaisen lentokorkeuden 187 000 lampea ja järveä ei nää kukaan jos aina täytyy varoa tyhmää korkeata infrastruktuuria ei linnut eivätkä lentäjät
viisi kertaa matalampaa
Anonyymi-ap
2
188
Vastaukset
- Anonyymi
alkoholia ei kannata juoda sillä saimaa on ympärysmitaltaan 14 850 km [(matka siis noin sama kuin espanjaan edestakaisin ja vielä ranskan rivieralle)]saaria on noin 13 000 turun saaristossa aarin[(10m×10m)] tai suurempien saarien määrä on 40 000 jos turun jokaisen saariston saaressa olisi korsu niin missä saaressa olisi kenraali[(hän olisi itsekin eksynyt saaristoon joka on kauniimpi kuin nato!)]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016