Kuule ihana mies

Anonyymi-ap

Kun mulla on aivan liian kylmä nyt. Voitko tulla lämmittämään? Tarjoan aamukahvit samalla. Pannariakin on kun tein äsken.

44

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pannaria ja kahvia. Olisipa namia. :)

      • Anonyymi

        Siitä riittäisi ihanallekin. Vähän liikaa yhdelle :)


    • Anonyymi

      En syö pannaria.

      • Anonyymi

        Miksi et syö pannaria? Luulen että hän söisi ketä ajattelen.


      • Anonyymi

        Surullista. Toivottavasti paranet pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista. Toivottavasti paranet pian.

        En parane koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En parane koskaan.

        Voimia bro


    • Anonyymi

      Hehkulta

      • Anonyymi

        Älä sotke näitä senkin hehkuksiluulija. Mieheksiluulijan pikkusisko!


      • Anonyymi

        Kukaan jaksa näihin trollimiehen luomiin hahmoihin uskoa- et edes sinä, voimia


    • Anonyymi

      Voisin tulla mut kahvia juon sit vasta aamul :)

      • Anonyymi

        Aamukahvista oli puhettakin tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamukahvista oli puhettakin tuossa.

        Juu :) Onka sul mulle petiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu :) Onka sul mulle petiä?

        No ei taida mulle olla. Nyt kyllä loukkasit niin pahasti tällä että en tiedä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida mulle olla. Nyt kyllä loukkasit niin pahasti tällä että en tiedä :(

        Yes i’m funny like that


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida mulle olla. Nyt kyllä loukkasit niin pahasti tällä että en tiedä :(

        Tämä ei ollut aloittajan kommentti. Tiedoksi mieheksiluulijalle!


    • Anonyymi

      Tulen jos osaan perille.

      • Anonyymi

        Hän osaa perille. Tuntee reitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän osaa perille. Tuntee reitin.

        Eiköhän hän sitten tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän hän sitten tule.

        Ei varmaankaan tule kutsumatta. Varmaan nukkuu jo pian.


    • Anonyymi

      Käytän tuorekahvia ite.

      • Anonyymi

        Ai jauhat pavuista vai miten tuorekahvia? Mitä sellainen on?


    • Anonyymi

      Tietää laardia jos syö pannaria. Laita nyt läski kermaa vielä päälle.

      • Anonyymi

        No laittaisin jos olisi, mutta tuli vähän yllättäen tehtyä eikä ole. Mansikkahilloa on nam.


      • Anonyymi

        :Q

        meidän matematiikan opettaja jäe leskeksi monta vuotta sitten, kun tuli meille opettamaan, katsoin aina suoraan rintoihin joita ei peitellyt liikaa, yleensä vaalea paita ja hame, istuin melkein edessä olin isoimpia viimmeisellä luokalla, kevään puolella sain monta varoitusta voin jäädä luokalle. Kerroin opettajalle että aikaisempi ope ei välittänyt jos en osannut antoi silti nuron että pääsin luokalta, Sain lisä laskuja opin jonkin verran, maaliskuussa sanoi pitää antaa lisä opetusta. sain kerran viikossa, sillä oli vaikeuksia saada vapaata kun hoiti äitiään, sovittiin että teen sen kotona. Sen äiti joutui sairaalaan ja saimme opiskella rauhassa, kotona sillä oli paita ja tiukat stretsi housut, jäin usein katsomaan kun antoi tehtäviä, erään iltana oli ottanut viiniä kun ei muistanut siirrettiin eri päivälle.
        Menin koputtelemaan avasi oven kysyi mitä tapahtunut sanoi siirrettin tälle päivälle, huokasi olen kyllä juonut mutta tule. Päällä oli väljä kauluspaita ja juoksu housut lyhyt lahkeiset. Antoi tehtävän laskeskelin ja katsoin Mirjaa komiat pohkeet ja nyt näkyi nännit aika hyvin. Mirja tuli viereen ja kmartui tunsin tuoksun kun nojasi takaa tunsin nännit. Mirja sanoi et kuuntele, sinä haaveilet mitä haaveilet, katsoin sivulle Mirja huomasi sanoi humalaisella äänellä olet aina katsonut rintoja katso ja repäisi rinnat näkyviin sanoi ime imin mielellään kysyi lenko ennen imenyt sanoin ei ole tyttö ystävää, työnsi kateni housuun kuiskas saat koskea ei mennyt pitkään kun oltiin alasti, halusi heti sisään ohjasin käsi täristen ensi kertaa oikea pilli tuntui taivaalliselta kuiskas pane vaan tulet äkkiä ja tulin tuntui kummalta laskea kuumaan pilluuun, Mirja nousi oli vähän selvinnyt, Istuin vieressä katseli vähän huolissaan katsoin Mirjaa noustiin ja mentiin sänkyyn nyt oli rauhallisempaa suuteli ja hyväili sanoi saan panna kevääseen jos olen kunnolla ja hiljaa jatkettiin nyt rakastelua pidettiin taukoa kohta nauroi sulla taas sisoo ja nuoli ja imi vähän käänyi tule pikku hiljaa opin nauttimaan sievästä liikkeestä. Lähdin kotia neljältä. kävin kerran viikossa, aina ensin rakasteltiin opin panemaan takaa siitä Mirja tykkäs, joskus kesken laskujen naitiin lattialla sain koti terhtäviä jos jäi kesken. Luokassa Mirja joskus levitti jalkoja toisinaan oli ilman housuja hymyil i kun kiersi ja näki kalun pitkänä.
        Keväällä sain kaksi numeroa nousua. Kun sain todistuksen käteen. illalla tuli viesti juhlitko kirjoitin en... tule tänne.
        sain viiniä ja rakasteltiin kolmesti. Kysyi tarvinko työtä, sen äidin asuntoa piti ehostaa. Tehtiin työtä kahdestaan asunto oli muuten tyhjä vain sänky, se oli kovassa käytössä päivittäin ainakin kahdesti, heti kun tultiin ja lähdettäessä.
        Mirja muutti kesällä, terveisiä Mirjalle jos lukee, Joskus näen unta naidaan koululla ja herään vähän ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :Q

        meidän matematiikan opettaja jäe leskeksi monta vuotta sitten, kun tuli meille opettamaan, katsoin aina suoraan rintoihin joita ei peitellyt liikaa, yleensä vaalea paita ja hame, istuin melkein edessä olin isoimpia viimmeisellä luokalla, kevään puolella sain monta varoitusta voin jäädä luokalle. Kerroin opettajalle että aikaisempi ope ei välittänyt jos en osannut antoi silti nuron että pääsin luokalta, Sain lisä laskuja opin jonkin verran, maaliskuussa sanoi pitää antaa lisä opetusta. sain kerran viikossa, sillä oli vaikeuksia saada vapaata kun hoiti äitiään, sovittiin että teen sen kotona. Sen äiti joutui sairaalaan ja saimme opiskella rauhassa, kotona sillä oli paita ja tiukat stretsi housut, jäin usein katsomaan kun antoi tehtäviä, erään iltana oli ottanut viiniä kun ei muistanut siirrettiin eri päivälle.
        Menin koputtelemaan avasi oven kysyi mitä tapahtunut sanoi siirrettin tälle päivälle, huokasi olen kyllä juonut mutta tule. Päällä oli väljä kauluspaita ja juoksu housut lyhyt lahkeiset. Antoi tehtävän laskeskelin ja katsoin Mirjaa komiat pohkeet ja nyt näkyi nännit aika hyvin. Mirja tuli viereen ja kmartui tunsin tuoksun kun nojasi takaa tunsin nännit. Mirja sanoi et kuuntele, sinä haaveilet mitä haaveilet, katsoin sivulle Mirja huomasi sanoi humalaisella äänellä olet aina katsonut rintoja katso ja repäisi rinnat näkyviin sanoi ime imin mielellään kysyi lenko ennen imenyt sanoin ei ole tyttö ystävää, työnsi kateni housuun kuiskas saat koskea ei mennyt pitkään kun oltiin alasti, halusi heti sisään ohjasin käsi täristen ensi kertaa oikea pilli tuntui taivaalliselta kuiskas pane vaan tulet äkkiä ja tulin tuntui kummalta laskea kuumaan pilluuun, Mirja nousi oli vähän selvinnyt, Istuin vieressä katseli vähän huolissaan katsoin Mirjaa noustiin ja mentiin sänkyyn nyt oli rauhallisempaa suuteli ja hyväili sanoi saan panna kevääseen jos olen kunnolla ja hiljaa jatkettiin nyt rakastelua pidettiin taukoa kohta nauroi sulla taas sisoo ja nuoli ja imi vähän käänyi tule pikku hiljaa opin nauttimaan sievästä liikkeestä. Lähdin kotia neljältä. kävin kerran viikossa, aina ensin rakasteltiin opin panemaan takaa siitä Mirja tykkäs, joskus kesken laskujen naitiin lattialla sain koti terhtäviä jos jäi kesken. Luokassa Mirja joskus levitti jalkoja toisinaan oli ilman housuja hymyil i kun kiersi ja näki kalun pitkänä.
        Keväällä sain kaksi numeroa nousua. Kun sain todistuksen käteen. illalla tuli viesti juhlitko kirjoitin en... tule tänne.
        sain viiniä ja rakasteltiin kolmesti. Kysyi tarvinko työtä, sen äidin asuntoa piti ehostaa. Tehtiin työtä kahdestaan asunto oli muuten tyhjä vain sänky, se oli kovassa käytössä päivittäin ainakin kahdesti, heti kun tultiin ja lähdettäessä.
        Mirja muutti kesällä, terveisiä Mirjalle jos lukee, Joskus näen unta naidaan koululla ja herään vähän ennen.

        Kirjoitat tosi epäselvästi enkä siksi lukenut loppuun asti.
        En saanut selvää alusta oliko tuossa tarinassa tissit sinulla vai opettajalla.


      • Anonyymi

        Läskipannukakkuun tulee siansivua, ei laardia


    • Anonyymi

      Ei kyllä nyt nappaa,

      • Anonyymi

        Menikin jo myöhäksi joten ei enää tänään. Öitä vaan kaikille.


    • Anonyymi

      Minne pitäisi tulla,ilman muuta pannari ja kahvit maistuu.hyvää yötä..naiselle.

      • Anonyymi

        Rakastan sinua H


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sinua H

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. Hehkuksiluuija sai jonkun kohtauksen. Onkohan oikeasti sukua mieheksiluulijalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. Hehkuksiluuija sai jonkun kohtauksen. Onkohan oikeasti sukua mieheksiluulijalle?

        Hehkuksiluulija. vaikea sana kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Hyvää yötä miehelle ja sille oikealle vielä sanoisin: olet mielessä 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. Hehkuksiluuija sai jonkun kohtauksen. Onkohan oikeasti sukua mieheksiluulijalle?

        Eikun rakastan Hoota!


    • Anonyymi

      Nam nam sotketaan lakanat

    • Anonyymi

      Sille ja tälle sanon

    • Anonyymi

      Syöhän kit kättiä njam

      • Anonyymi

        En syö sellaista. Pahatkin harhat päällä? Koita jos lämmin maito auttaisi.


    • Anonyymi

      Kovaa settiä naisena esiintyvä mies, harvoin se siitä aamukofeiinista jää kiinni, mutta ehkä ajat on muuttuneet?

    • Anonyymi

      Hyvää yötä myös naiselle. Laitapa kutsu suoraan ja tulen. 🥞🎂🎂🍥🍰

      • Anonyymi

        Saatanpa laittaakin, Tai nuo on kohta syöty mutta pitää tehdä uutta.


    • Anonyymi

      Vasta sitten kun laitat viestiä puhelimeen.

      • Anonyymi

        Sehän järjestyy helposti. Kuten joskus aiemminkin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe