Ideoita. Aivan kuumana, kokeilin pulloa ei mahdu mutta kiihottaa järjettömästi.
Kerran ostin ison kesäkurpitsan ja matka kotiin oli kiihottavinta koskaan ja valuin pitkin reisiä housujen läpi kävellessäni tietäen mitä sillä menen tekemään.
Pidin sitä jalkojeni välissä pitkään kun vihdoin sen päälle istuessani sain sen mahtumaan. Sain järjettömän monta kertaa. Nyt äkkiä jotain koska kaipaan en ehdi. Haluttaaa
Haluan työntää itseeni jotain isoa
19
1457
Vastaukset
- Anonyymi
Seksilelukaupoissa on erilaisia juttuja on geishakuulia, anustappeja, anaalikoukkuja
Hyvä liukastusrasva on tärkeää. Pidä huoli, että saat pois. Noloa mennä lääkärille - Anonyymi
kuvittele naapurin isäntää
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
sulla taitaa olla kokemusta kun tuollai mainostat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistäs se muuten tuon tietäis. Eiköhän ne ole samassa huoneessa niuvanniemellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mainostaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mainostaa buaahaa
Juu tässähän sun ilmoitus on.Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa.
- Anonyymi
No miltä se tuntuu saada kuivana kakkoseen.
- Anonyymi
Tekkeekö tuo meisseliä sie sen tiiät.
- Anonyymi
Minä toisinaan "kurkutan" itseäni mieheni katsellessa. Leikin päätteeksi ukkoni mielellään syö kurkun, tai ainakin pimpissä sisällä olleen osan =).
- Anonyymi
Tietysti spede Tietysti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sä spede nyt olet tekemässä. Tuikkaat taas määkijää kuivana kakkoseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajakin ulosanti.
- Anonyymi
7893 kirjoitti:
tuonko näkis :)
Mee niuvanniemeen siellä näät speden buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä näät speden buaahaa
Ai spede kaa punkkaat siellä.
- Anonyymi
Jos olet kohtuumatkan päässä, voin tulla naimaan sinua nyrkillä. Sormet supussa tai nyrkissä miten mahtuukaan. Reiällä ei väliä.
- Anonyymi
Tavallisella kurkulla kokeillu tyydyttää pehmeällä sienellä
- Anonyymi
Voisin työntyä sinun pilluusi isolla,käyrällä kalullani.
Tuntisit sen porautuvan pohjaan asti.
KankiKukkonen 67v
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848