Myös DNA hyvä huijaamaan!

Anonyymi-ap

HS:n tämän päivän numerossa on juttu DNA:n harrastamasta vanhuksiin kohdistuvasta huijaamisesta. Valitettavasti juttu on vain tilaajien luettavissa. Vanhus on maksanut vuosikausien ajan DNA:lle palveluista, joita ei edes teoriassa ole voinut käyttää.

Gigantti ei ole yksin!

Itseäni DNA on yrittänyt huijata aika vähän ja naiivilla tavalla. DNA:lta peräisin olevalle puhelinliittymälleni tarjottiin DNA:n myymälässä "halvempaa vaihtoehtoa", johon suostuin.

Pari päivää myöhemmin sähköpostissa tuli tieto, että uusi liittymä olisi halvempi vain vuoden, minkä jälkeen hinta nousisi kaksinkertaiseksi. En suostunut huijaukseen, ja se peruttiin.

Toinen hupaisa huijausyritys oli, kun myyjä tuputti minulle jotakin DNA:n hubia ja väitti sen parantavan kuvan laatua. 😁😁😁 Laite toisin sanoen muka lisäisi television kuvapisteiden määrää! Parikymppinen myyjätyttö saattoi tietysti jopa itse uskoa höpötyksiinsä.

4

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dna nyt ei ole siitä pahimmasta päästä! Yleensä Dnalla noudatetaan hyviä kauppatapoja mutta voi yksittäistapauksessa olla euron kiilto silmissä tehdä joku myyjä vääriä kauppoja!

• Anonyymi

Pari päivää myöhemmin sähköpostissa tuli tieto, että uusi liittymä olisi halvempi vain vuoden, minkä jälkeen hinta nousisi kaksinkertaiseksi

= ei toi ole mikään huijaus...tolleenhan kaikki operaattorit antaa liittymätarjouksen. Tarjous on voimassa vaikka vuoden tai kaksi ja sitten ne just ennen päättymistä soittaa ja päivitetään uusi tarjous. Itellä noin homma toiminu 10 vuotta ja aina saanu tiukkaakin tiukemman sopimuksen.

Toinen hupaisa huijausyritys oli, kun myyjä tuputti minulle jotakin DNA:n hubia ja väitti sen parantavan kuvan laatua. 😁😁😁

= eikä tämäkään mikään huijaus ole, kun ne mainostaa omilla sivuillakin tuota DNA hubi viihdeboxia näin : "Huippuluokan kuvanlaatu, myös 4K:na"
      siis usein toi on paremmanlaatunen kuva kuin normi harava-antennista saatu kuvanlaatu.

ja en ole mikään DNA:n myyjä, vaan sivustaseurannut useampaan operaattori tekniikkaan ja taktiikkaan tutustunut käyttäjä.

• Anonyymi

Dna huijaa vanhuksia, totesin sen kun aloin hoitamaan isäni 90v asioita. Sain hoitaakseni myös isäni pankkiasiat ja suorastaan kauhistuin mistä isäni maksaa n. 80-90 euron kuukausimaksuja dna:lle. Kallis puhelinliittymä sekä kaksi nettiliittymää, ovat liittymämyyjät olleet tosi ahkeria ! isälläni ei ole tietokonetta huom. ja puhelimen käyttö ehkä puolituntia-tunti korkeintaan kuukaudessa.
      Valtakirjalla olen nyt saanut isäni liittymäasiat kuntoon tosin siinäkin kesti oma aikansa.
      En ole koskaan itse ollut dna:n asiakas ja voin sanoa etten tule olemaan.
      Suoraan sanoen kusettavat

• Anonyymi

Ei ne aina kuseta, sinua tai isääsi korkeintaan ovat kusettaneet. Mun äitiäni eivät ole koskaan kusettaneet, eikä minuakaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8328
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4931
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3192
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2869
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2807
    Aihe