Therianeiden turvapaikka

Tämä on meidän safe place! Jos tänne tulee joku, joka kiusaa ja haukkuu turriksi ingooratkaa kaikki viha ja olkaa villejä ja vapaita! Ei ole väliä jos olet hiiri therian ja joku muu olisikin kissa, olette kaikki turvassa täällä!

17

1858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys kaikki therianit!

• Moi! Mä oo aro susi ja Norjalainen metsäkissa therian! Mul on Tiktok ja Youtybe käyttäjä ja teen sinne videoita, mut joskus tulee vähä tyhmii kommenttei :b

• Anonyymi

Moi. ite oon hopeakettu :D

• Anonyymi

Oon siamilainen kissa ja pidetääks aktiivisena?

• Anonyymi

Moi kettu therian tässä🦊

• Anonyymi

Kiva

• Anonyymi

Moiiiiii mä oon susi therian (Emma)
      Ps.kiva että täällä voi jutella muiden therianeiden kanssa ja olla vapaa (oon toivonut tällästä ja jostain syystä mä VASTA NYT löysin tän.

• Anonyymi

Miten todistat itsestäsi täällä mitään?

• Anonyymi

Jos noille harrastelijoille kerrottaisi ennemminkin heidän astrologinen (kiin.) luonnemerkkinsä, theriani eläin olisi saanut selityksensä.

Ihmisparat ei tiedä missä ovat mukana. Kun heitä ei ole opetettu ajattelemaan kriittisesti.

Missä on hallituksen ja median vastuu?

• Anonyymi

Hei! Luulin itse yhdessä vaiheessa olevani therian, mutta tutkittuani asiaa selvisi, etten olekaan. Onko kuitenkaan ihan normaalia, että tunnen erittäin vahvan yhteyden itseni sekä edesmenneen lemmikkikissani välillä?

• Anonyymi

Varmaan ikävöit häntä mutta en tiedä
        ( ・-・)
        -kittenpaw

• Anonyymi

MOOI mä ole 10 vuotias kissa therian ja on kiva kun tällaisia keskusteluita on se kuitenkin harmittaa kun meidän yhteisöä haukutaan ja haukutaan eivätkä aikuisetkaan ymmärrä yhtikäs mitään vaan sanovat sitä konttaamiseksi ja että therian on leikkiä 😢 se ei ole kivaa. Oletteko te muut samaa mieltä

• Anonyymi

Samaa mieltä ja mun THERIOTYPE on SUSI🐺🐺🤩🐺🤩🤩🤩🤩❤️❤️

• Anonyymi

Oon ite poika ja oon therian kaikki kiusaa mua koulussa siitä ja oon karannut jopa koulusta koska minua kiusattiin onneksi täällä on turvallista ja mun THERIOTYPE on susi🐺

• Anonyymi

Moiiii oon susi ja mua haukutaan koulussa ja kiusataan ja oon poika

• Anonyymi

Mun mielestä on TOSITOSITOSITOSI typerää että meitä kiusataan.Mun theriotype on kissa ja sain just äsken shiftin olin koristelemassa joulukuusta ja sain mental shiftin tai niin mun äiti kertoi. Tippuin kuulemma quadrobicsiin ja lähdin juoksemaan pakoon. Onko normaalia että en muista koskaan mitä mental shiftissä tapahtuu.

• Anonyymi

Ai niin unohdin sanoa että kaveritkin kiusaa mua koska olen therian (jos niitä enää sellaisiksi sanoa)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      559
      1888
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      917
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      90
      912
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      737
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe