Kirjaston alamäki...

Anonyymi-ap

Koska paikkakunnan kirjastosta on tullut sirkus? Kauheaa älämölöä koko ajan ja ihmeellisiä tapahtumia. Muilla paikkakunnilla, joiden kirjastoissa olen käynyt, on oltava hiljaa. Kankaanpää ei tosin ole opiskelijakaupunki, joten ihmiset tuskin ymmärtävät kirjaston todellista tarkoitusta. Tapahtumia pystyy muuallakin järjestämään, paikkoja Kankaanpäässä on kyllä!

Minulle ainakin pienenä opetettiin, että kirjastossa täytyy olla hiljaa ja antaa esim. opiskelurauha.

23

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä olisi hyvä olla jotain äänieristettyjä koppeja, missä voisi rauhassa lukea 🤔 Toisinaan siellä on todella meluisaa.

    • Anonyymi

      Kirjastossa jopa henkilökunta pitää niin kovaa keskusteluääntä yllä, että se häiritsee asiakkaita jotka haluaa keskittyä lukemiseen.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Työni takia olen monella paikkakunnalla asunut ja missään muiden paikkakuntien kirjastoissa ei ole moista meteliä kuin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin! Työni takia olen monella paikkakunnalla asunut ja missään muiden paikkakuntien kirjastoissa ei ole moista meteliä kuin täällä.

        Olen ollut Washingtonissa 7 kerroksisessa todella isossa kirjastossa jossa oli paljon ihmisiä, eikä sielläkään sallittu tällaista meteliä kuin Porin pääkirjastossa.
        Porilainen erikoisuus on että täällä ei osata puhua, täällä huudetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut Washingtonissa 7 kerroksisessa todella isossa kirjastossa jossa oli paljon ihmisiä, eikä sielläkään sallittu tällaista meteliä kuin Porin pääkirjastossa.
        Porilainen erikoisuus on että täällä ei osata puhua, täällä huudetaan.

        Näemmä kirjastossa meluamisesta siis on tullut satakuntalaisittain muoti-ilmiö...
        Tiedän kyllä, että Suomessa joillakin paikkakunnilla lentää aika äkkiä kirjastosta pihalle, jos ei osaa olla hiljaa. Kuulumiset vaihdetaan jossain muualla kuin kirjastossa -vaikkapa kahvilassa.


    • Anonyymi

      On sulla murheet

      • Anonyymi

        Sulla ei vissiin oo mitään muuta tekemistä, kuin laittaa sama rallatus jokaiseen aloitukseen. Samoin kuin tuo alempi "Isot on ongelmat".
        Surullista, jos et keksi elämällesi muuta tekemistä.


      • Anonyymi

        Ressukka


    • Anonyymi

      Isot on ongelmat

    • Anonyymi

      Hetkinen ??? kirjastossa tapahtunutta. Mies ( tai sitten ei ) lukee lapsille kirjoittamaansa kirjaa, mutta on pukeutunut ja laittautunut naiseksi. Mitä on mennyt pieleen...

      • Anonyymi

        selvitä asia itte äläkä täällä itke


      • Anonyymi

        Ei mitään. Harva nykypäivänä lukee lapselleen kun pienestä asti tuijotetaan ruutua silmät punaisena. Hyvä kun joku lukee. Tuskimpa lapset sillä päätään vaivaavat onko lukijalla hame vai ei.


      • Anonyymi

        No tuon lukemisen vielä ymmärtää, mutta esim. musiikkiopiston pimputukset ei kirjastoon kuulu. Myös päivän säästä ja muista turhista pulinoista voi muualla jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuon lukemisen vielä ymmärtää, mutta esim. musiikkiopiston pimputukset ei kirjastoon kuulu. Myös päivän säästä ja muista turhista pulinoista voi muualla jutella.

        "No tuon lukemisen vielä ymmärtää, mutta esim. musiikkiopiston pimputukset ei kirjastoon kuulu".

        No ei ne omaankaan korvaan kuulu, jos älyää pysyä poissa kirjastosta silloin, kun siellä esitetään jotakin pimputusta. Kunnan jäsenyydestä ei voi erota, mutta itse erosin kirkosta vuonna 1992, kuin kirkossamme oli ensimmäinen joulukonsertti. Kuuntelen joululauluja KOTIMME HILJAISUUDESSA silloin kun haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään. Harva nykypäivänä lukee lapselleen kun pienestä asti tuijotetaan ruutua silmät punaisena. Hyvä kun joku lukee. Tuskimpa lapset sillä päätään vaivaavat onko lukijalla hame vai ei.

        Wokettajan unelmaa oikein. Pedojen puolustaja.


    • Anonyymi

      Mielenterveyspotilas pitäisi olla osastolla

    • Anonyymi

      Toripäivinä voisi järjestää vielä kahvitarjoilun kirjastoon. Mummut ja pappat vois tapailla muita ja tarinoida säästä ja kolotuksistaan. Ja vielä johki kulmaan kudontapiiri.
      Näin elävöitäisiin kirjastoa.

      • Anonyymi

        Kirjasto on kirjasto eikä mikään raamattupiiri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjasto on kirjasto eikä mikään raamattupiiri

        Torilla saa huutaa..


    • Anonyymi

      Vajaaälyiset eivät osaa olla hiljaa kirjastossa, muut kyllä osaavat käytöstavat.

      • Anonyymi

        Keharit huutaa kirjastossa sekä kaupassa


    • Anonyymi

      Haloo Myllymäen alueella asuvat henkilöt...koiran pahoinpitelyä...älkää hyvät ihmiset sääliksi näitä henkilöt.soitto eläinlääkärille...joka hoitaa asioita

      • Anonyymi

        Nyt oot vääräs paikas kommentoimas. Soita itte eläinlääkärille äläkä täälä itke.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      10
      980
    Aihe