ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️
Ja kerro myös oletko mies vai nainen?
Koska olet viimeksi nähnyt
128
3203
Vastaukset
- Anonyymi
Vilahduksesta puoli vuotta. Samassa paikassa vähän pidempään n. Vuosi sitten.
- Anonyymi
Tämä ehkä pitää paikkansa myös minun tilanteessa. Ihan varma en ole siitä, milloin olisimme nähneet ihan kunnolla, mutta ohimennen touko - kesäkuussa...
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Eräs nainen kyseleepi. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Eräs nainen kyseleepi. 😊
Nainen olen valitettavasti minäkin.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18133030l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toisen ihastukseni näin vilaukselta tänään.Empä ole pitkääään aikaaan nähnyt häntä.
Hän on kyllä reipas ulkoilija👍- Anonyymi
...Oli kelit kohillaan.Miten Romanttinen Kuu.Huomenna ei sitte enään oo muuta kun lunta tulvillaan ja koko loppu viikko.
- Anonyymi
Toinen ihastus? Miten vtussa se edes on mahdollista että kaksi. Ei ihmisen tunteet toimi niin, Kun ihastuu niin muuta näekään kuin sen kohteen. Olet tunnevmmainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen ihastus? Miten vtussa se edes on mahdollista että kaksi. Ei ihmisen tunteet toimi niin, Kun ihastuu niin muuta näekään kuin sen kohteen. Olet tunnevmmainen.
Kyllä monien miesten ihastus suuntautuu varmasti sinne missä on optimaalisinta ”edistyä” hänellä ainakin selvästi näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä monien miesten ihastus suuntautuu varmasti sinne missä on optimaalisinta ”edistyä” hänellä ainakin selvästi näin
Olen nainen, hivenen miestä sekoitettuna.Kaivattuni on miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, hivenen miestä sekoitettuna.Kaivattuni on miehiä.
Lol, ethän ole nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol, ethän ole nainen
Voihanny LOL
- Anonyymi
En halua sanoa, mutta pelko on, että aina voi olla viimeinen kerta. Olen niin p s k a. Että pilasin kaiken.
- Anonyymi
Miten pilasit, erositteko riidassa?
- Anonyymi
Et välttämättä kuitenkaan. Ehkä voisit kuulostella asiaa.
- Anonyymi
Just äsken juteltiin. Täydellinen nainen 🥲
- Anonyymi
Reilu kaksi viikkoa sitten kaupassa ja mies olen.
- Anonyymi
Yli viisi kuukautta edellisestä näkemisestä. Nainen olen.
- Anonyymi
Edellisviikolla näin.
- Anonyymi
2-3 viikkoa sitten, vilaukselta viime viikolla.
-n- Anonyymi
Eiku jo toissaviikolla olikin se vilaus.
- Anonyymi
En kerro ja en kerro.
- Anonyymi
Näen joka päivä 😍
- Anonyymi
Ja naiselta tuo yllä oleva. Ihastus kestänyt jo todella kauan, vuosia ja yltyy vaan 😉
- Anonyymi
Ja kuinka hän sinulle avautuikaan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka hän sinulle avautuikaan 😉
Kehitteletkö jotain selittävää tekijää tietämyksen mysteerille, josta et ikäänkuin pääse yli? Siis tämän naisena esiintymisen kokemisen ja päässäsi kehiteltyjen kehitelleensä suhteen. Älä välitä, et ole varmaan ainoa samassa veneessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitteletkö jotain selittävää tekijää tietämyksen mysteerille, josta et ikäänkuin pääse yli? Siis tämän naisena esiintymisen kokemisen ja päässäsi kehiteltyjen kehitelleensä suhteen. Älä välitä, et ole varmaan ainoa samassa veneessä
Se tietysti voi auttaa ”jonkin verran” jos yksinkertaiset avautuu täällä erittäin ontuvasti peiteltyä salakieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tietysti voi auttaa ”jonkin verran” jos yksinkertaiset avautuu täällä erittäin ontuvasti peiteltyä salakieltä
Et taida olla ihan okei kun tunnut sekoittavan miehen ja naisen kommentit tässä 🤣🤣
- Anonyymi
Kaksi viikkoa tulee huomenna. Pitkä aika olla näkemättä.
- Anonyymi
Mä oon varmaan sitten outo. Siitä on jo pari vuotta kun olen sen miehen viimeksi nähnyt.
/Nainen - Anonyymi
Vasta aikoihin näin.
- Anonyymi
Unohda hänet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda hänet
Se on vaikeaa
- Anonyymi
Saunassa näit.Kun eihän muualla vihtaa mukana yleensä ole.
- Anonyymi
Lokakuussa. Naiselta. Miehelle.
- Anonyymi
myös lokakuussa ihan alkupuolella näki tämä mies hänet viimeksi, ennen kuin hän lähti muualle opiskelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
myös lokakuussa ihan alkupuolella näki tämä mies hänet viimeksi, ennen kuin hän lähti muualle opiskelemaan.
Minä näin miehen lokakuun lopussa ja molemmat pysyi paikallaan. Reitit ei vaan ole kohdannut.
- Anonyymi
En ole nähnyt häntä koskaan.
- Anonyymi
Mikset S
- Anonyymi
niin hölmöltä kun kuulostaa, en mäkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin hölmöltä kun kuulostaa, en mäkään..
No sama homma täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sama homma täällä.
Oletko löytänyt kuitenkin jo hänet?
Itse Luulin löytäneeni, mutta jotain sitten menikin metsään asiassa. Tämä ja tuo missä sanoin hölmöltä kuulostavan tälläisen on naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko löytänyt kuitenkin jo hänet?
Itse Luulin löytäneeni, mutta jotain sitten menikin metsään asiassa. Tämä ja tuo missä sanoin hölmöltä kuulostavan tälläisen on naiselta.Olen. Nainen myös. Meillä on puheyhteys hänen kanssaan.
- Anonyymi
Jokunen viikko sitten lauantaina
- Anonyymi
Onhan siitä jo yli vuosi..
- Anonyymi
Sama juttu täälläkin eli yli vuosi mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu täälläkin eli yli vuosi mennyt.
Mikä oli kuukausi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli kuukausi?
Syys- tai lokakuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syys- tai lokakuu
Se oli tapahtuma, joten päivänkin tulisi olla muistissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli kuukausi?
Ehkä heinä-elokuu -akselilla, en pysty muistamaan enää niin tarkkaan, mutta reilu vuosi sitten kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä. Kun on katsonut toista silmiin ensimmäisen kerran livenä ja tuntenut kosketuksen. Niin sitä päivää ei unohda, se tatuoituu sun sydämeen. Sitä vain odottaa ja toivoo...Että hänkin jotain muistaisi siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kuin vahingossa oltiin samassa paikassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kuin vahingossa oltiin samassa paikassa
Sattumaa se oli meilläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattumaa se oli meilläkin.
Nainen oli työssä ja minä sattumalta samaan aikaan tulin paikalle. Paikalla tuo nainen, minä ja pari läheistäni.
- Anonyymi
Eilen kellonaika huomioiden
- Anonyymi
En ole tavannut kasvotusten.
- Anonyymi
Miten sitten olet tavannut? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestien
Naurettavaa. Eihän toi OLE muuta kuin haaveilu.
Ja ikää on 15 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestien
Se on hämmentävää miten silläkin tavalla toisesta tulee läheinen, kuinka siinäkin voi tulla tunteita. Ja kuinka toisesta voi tulla niin tärkeä. Miten voi kaivata jotain mitä ei periaatteessa oo ollut koskaan kuitenkaan.
Oudointa on, kuinka se voikaan sattua näin paljon, kun tietää ettei sitä koskaan tule edes olemaan. Enemmän itseasiassa näin sattuu, kun joku johon irl ois tykästynyt.
Kun viestittämällä oot yhteydessä toisen kanssa, siinä pääsee yleensä tuntemaan sen toisen sisäistä hyvyyttä ja kauneutta. Se on tärkeää itselle ainakin. Se mitä ihminen on sisältä, on tärkeintä.
Tossa joku sanoi että on vaan haaveilua, ja että näin tunteva ois 15v. Ei se niin mene. Ei siihen ikä vaikuta.
Ja haaveilu, mitä sitten? Ihmiselle haaveet ovat tärkeitä. Jos ei ole haaveita tai unelmia, on aika synkkää sekä tyhjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut vastasivat 01:41:43 kirjoittaneen puolesta. Mutta viestein minäkin hänet tavannut.
Pikkuhiljaa tutustuttu ja näköjään voi näinkin ihastua toiseen tulisesti.
Uskon että kyllä me vielä nähdään hänen kanssaan joku päivä, arkajaloilla se vaan vaatii ensin aikaa ja tutustelua noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikää on 15 vuotta.Mulla on lapsikin jo pitkästi yli 15 vuotta, että on ikää vähän tuota enemmän itsellä. 😂
Tutustua voi monella tavalla. Jotkut ihastuu noin, jotkut vaikkapa nähtyään jonkun yhden kerran parin minuutin ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikää on 15 vuotta.Onko jääneet lääkkeet ottamatta kun jo iänkin harhoissasi tuosta muka tiedät😂🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hämmentävää miten silläkin tavalla toisesta tulee läheinen, kuinka siinäkin voi tulla tunteita. Ja kuinka toisesta voi tulla niin tärkeä. Miten voi kaivata jotain mitä ei periaatteessa oo ollut koskaan kuitenkaan.
Oudointa on, kuinka se voikaan sattua näin paljon, kun tietää ettei sitä koskaan tule edes olemaan. Enemmän itseasiassa näin sattuu, kun joku johon irl ois tykästynyt.
Kun viestittämällä oot yhteydessä toisen kanssa, siinä pääsee yleensä tuntemaan sen toisen sisäistä hyvyyttä ja kauneutta. Se on tärkeää itselle ainakin. Se mitä ihminen on sisältä, on tärkeintä.
Tossa joku sanoi että on vaan haaveilua, ja että näin tunteva ois 15v. Ei se niin mene. Ei siihen ikä vaikuta.
Ja haaveilu, mitä sitten? Ihmiselle haaveet ovat tärkeitä. Jos ei ole haaveita tai unelmia, on aika synkkää sekä tyhjää.Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Mut niinhän se on, jos se tuntuu liian hyvälle ollakseen totta, se ei taida tosiaankaan olla totta. Ois nyt vaan kerrankin voinut olla totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut niinhän se on, jos se tuntuu liian hyvälle ollakseen totta, se ei taida tosiaankaan olla totta. Ois nyt vaan kerrankin voinut olla totta.
No niin minunkin mielestäni. Samaa mieltä oon myös tässä. Ois se saanut jatkua ja näyttää, mitä ois kehkeytynyt, kun kuitenkin ajatusmaailma kohtasi niin hienosti hänen kanssaan. T. 23.02
- Anonyymi
Reilut 8 v. sitten
- Anonyymi
Kymmeniä vuosia sitten en tuntisi jos näkisin myt.
- Anonyymi
Mitenkäs monia kymmeniä? Haluatko kertoa enemmän?
Oon mä kyllä hölmö, ku lähen ees näihin harhoihin. :D - Anonyymi
Ootte molemmat vanhuksia. Kotkot.. nahkat roikkuu ja mitään ei tapahdu. Voisitte jutella ja kävellä.
- Anonyymi
Huomenta kultsi.Tänäänkään ei nähdä.
Olet valvottanut minua koko yön.
T.K nainen- Anonyymi
Voisit mies nukkua paremmin jos et esittäisi eri naisia yötä päivää, tauota ym
- Anonyymi
Viime torstaina
- Anonyymi
Laita mulle viestiä 😙♥️
- Anonyymi
Voisin olla suhteessa kanssasi
Ihan kahden
Ei siihen tarvii sukuja sotkea
Joe et manipuloi minua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kahden
Joe et manipuloi minuaTuo olisi hyvä.
- Anonyymi
P naiselle voisin laittaa viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kahden
Joe et manipuloi minuaSaman voisin sanoa P naiselle.
- Anonyymi
Aamulla näin. 🤗
- Anonyymi
Töissä.
- Anonyymi
Aamulla näin minäkin hänet, pitkästä aikaa. Hetken keskustelu ja päivä onkin mennyt häntä miettiessä, jälleen kerran. Onneksi tänään oli rennompi päivä, niin sai rauhassa hänestä haaveilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla näin minäkin hänet, pitkästä aikaa. Hetken keskustelu ja päivä onkin mennyt häntä miettiessä, jälleen kerran. Onneksi tänään oli rennompi päivä, niin sai rauhassa hänestä haaveilla.
Tulee jännä olo hetkeksi kun lukee tällaisen jossa oma kohtaaminen on mennyt samalla tavalla. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee jännä olo hetkeksi kun lukee tällaisen jossa oma kohtaaminen on mennyt samalla tavalla. 🤗
Ikävöitkö miestä vai naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävöitkö miestä vai naista?
Nainen on mielessä.
- Anonyymi
Iltaa istuttiin työjuttujen merkeissä, ihana olet jos tunnistat
- Anonyymi
Työpaikallasi mutta jäi todella paha mieli
- Anonyymi
Minkälainen työpaikka oli? Ja miksi jäi?
- Anonyymi
Missä se oli? Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Jos kävit mun työpaikalla niin yllätyin niin paljon että menin lukkoon. Tuu uudestaan...
- Anonyymi
Mun makkarissa aivan liian kauan aikaa sitten😔
- Anonyymi
Noin yli vuosi sitten uuden vuoden aattona hän oli nainen j kirjaimella alkaa ja olen itse mukava t mies terveisiä tälle mukavalle j naiselle minulta olet ajatuksissa
- Anonyymi
Mies varmaan vilauttelija,oliko pitkä popliinitakki päällä?
Siitä on jo yli vuosi, kun viimeksi ihan varmuudella näin. Nopeasti meni sekin hetki ja aika.
- Anonyymi
V. 1987, olen mies.
- Anonyymi
Tänään . t.nainen
- Anonyymi
On ollut samalla pallolla varmaan?
- Anonyymi
Ei tulla näkemään koskaan
- Anonyymi
Miksi ette? Etkö halua?
- Anonyymi
Eipä oo ku par minnuuttia sitten näin . nähny jo 49 vuotta. Näin se pitää toimia.
- Anonyymi
Syyskuussa 2022 nähtiin ja juteltiin miehen kanssa. Se kerta oli ehkä viimeinen kerta kun ikinä kohtaamme. Näin se vain on.
- Anonyymi
Kysyisit mieluummin koska aion nähdä ihastukseni taas ja missä. Kun en tiedä aionko enää mitään.
- Anonyymi
Mikset? Eikö kannattaisi jos tunteita?
- Anonyymi
Kesäkuussa
- Anonyymi
Stalkkerit on hyytyneet näköjään jo klo 03.00.Hih,hii.
Ei enään oo kaivattua on vain James Bond 007 tehtävä imposiple.😚 - Anonyymi
Melkein joka aamu ja iltapäivä kun oon vartavasten silloin pihalla tupakalla odottamassa kaivattuni kotiin tuloa.Illalla käytän koiraa niin nähdään silloinkin usein.
Tuo koira muuten on hyvä yhdistään ihmisiä.Kun sitä on pakko käyttää monta kertaa lenkillä päivässä ja kun molemmilla on koira ,yhteentörmäyksistä ei voi välttyä.Vinkki 5 taas .
Tuijottelemme toisiamme SILMIIN ,SILMIIN AAH,SILMIIN.
Sitten kun saat hänet luulet silmää ja työnnyt sinne.
T.Silmäfetissi- Anonyymi
*nuolet ruskeaa silmää
- Anonyymi
Eilen kaupalla,katsottiin taas hetki toisiamme...
- Anonyymi
Miksi vain hetki? Mene juttelemaan.
- Anonyymi
Kumpi tuli ensin kauppaan minä vai sinä?
- Anonyymi
Katsottiin, katsottiin,uppottiin silmiin,ruskeisiin ja sinisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsottiin, katsottiin,uppottiin silmiin,ruskeisiin ja sinisiin.
Koska tämä tapahtui? T. Yks ruskeasilmäinen
- Anonyymi
Niin katsottiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tämä tapahtui? T. Yks ruskeasilmäinen
Siellä kaupassa.
- Anonyymi
S naisen näin v.21 muistaakseni.
- Anonyymi
Missäpäin ja millaisessa ympäristössä näit hänet?
- Anonyymi
Nähtiin eilen. 🥹
Vanha rakkaus ja uudistetut tunteet.🔥 - Anonyymi
Tänään näin ihastuttvan pienen tarjoilianaisen ja katseemme myös kohtasi, olen täysin myyty sinulle senkin ihanuus
- Anonyymi
Taisi olla 1800-luvun loppupuolella vanhoina sekavina aikoina. Olen iäkäs herrasmies ja tuohon aikaan tämä rouva oli jo hieman iäkäs minulle. Hän oli ainakin kolme metriä pitkä.
- Anonyymi
Saattoi olla viime viikolla?
- Anonyymi
Nähtiin kylläkin lähi viikkoina mutta kuitenkin pehmeä ja pikkurasia odottaa noutajaansa...Olen niin ihastunut Häneen, Haluan antaa Hänelle kaikkea vain mitä pystyn...Kodin, Rakkauden ja tarvittavissa vaikka Sen?
- Anonyymi
Mies ei anna naiselle kotia! Sellainen nainen joka siihen suostuu ei ole mitään. Mitään potentiaalia ei ole
- Anonyymi
Sellaiseen suostuva nainen ei ymmärrä energiaa ei ole oikeaa potentiaalia sellaisessa
- Anonyymi
Mies olen ja aika jännä
- Anonyymi
Elokuussa kohdattiin viimeksi eräässä kauppakeskuksessa. Katseemme kohtasivat, mutta ei puhuttu mitään.
- Anonyymi
Tuossahan tuo vieressä istuu
- Anonyymi
Viikonloppuna..... nainen olen, ja ihastus molemminpuolista.
- Anonyymi
Tänään treeneissä 😍 yritin olla liikaa katselematta.
- Anonyymi
Elä pitkästy odottamaan vastausta typerää kysymykseen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849