Vilahduksesta puoli vuotta. Samassa paikassa vähän pidempään n. Vuosi sitten.
0Äänestä
Anonyymi00021
Tämä ehkä pitää paikkansa myös minun tilanteessa. Ihan varma en ole siitä, milloin olisimme nähneet ihan kunnolla, mutta ohimennen touko - kesäkuussa...
Toisen ihastukseni näin vilaukselta tänään.Empä ole pitkääään aikaaan nähnyt häntä. Hän on kyllä reipas ulkoilija👍
0Äänestä
Anonyymi00003
...Oli kelit kohillaan.Miten Romanttinen Kuu.Huomenna ei sitte enään oo muuta kun lunta tulvillaan ja koko loppu viikko.
0Äänestä
Anonyymi00024
Toinen ihastus? Miten vtussa se edes on mahdollista että kaksi. Ei ihmisen tunteet toimi niin, Kun ihastuu niin muuta näekään kuin sen kohteen. Olet tunnevmmainen.
0Äänestä
Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toinen ihastus? Miten vtussa se edes on mahdollista että kaksi. Ei ihmisen tunteet toimi niin, Kun ihastuu niin muuta näekään kuin sen kohteen. Olet tunnevmmainen.
Kyllä monien miesten ihastus suuntautuu varmasti sinne missä on optimaalisinta ”edistyä” hänellä ainakin selvästi näin
0Äänestä
Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kyllä monien miesten ihastus suuntautuu varmasti sinne missä on optimaalisinta ”edistyä” hänellä ainakin selvästi näin
Olen nainen, hivenen miestä sekoitettuna.Kaivattuni on miehiä.
0Äänestä
Anonyymi00058
Anonyymi00035 kirjoitti:
Lol, ethän ole nainen
0Äänestä
Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Lol, ethän ole nainen
Voihanny LOL
0Äänestä
Anonyymi00004
En halua sanoa, mutta pelko on, että aina voi olla viimeinen kerta. Olen niin p s k a. Että pilasin kaiken.
0Äänestä
Anonyymi00010
Miten pilasit, erositteko riidassa?
0Äänestä
Anonyymi00085
Et välttämättä kuitenkaan. Ehkä voisit kuulostella asiaa.
0Äänestä
Anonyymi00005
Just äsken juteltiin. Täydellinen nainen 🥲
0Äänestä
Anonyymi00007
Yli viisi kuukautta edellisestä näkemisestä. Nainen olen.
0Äänestä
Anonyymi00008
Edellisviikolla näin.
0Äänestä
Anonyymi00009
2-3 viikkoa sitten, vilaukselta viime viikolla. -n
0Äänestä
Anonyymi00011
Eiku jo toissaviikolla olikin se vilaus.
0Äänestä
Anonyymi00012
En kerro ja en kerro.
0Äänestä
Anonyymi00013
Näen joka päivä 😍
0Äänestä
Anonyymi00014
Ja naiselta tuo yllä oleva. Ihastus kestänyt jo todella kauan, vuosia ja yltyy vaan 😉
0Äänestä
Anonyymi00016
Ja kuinka hän sinulle avautuikaan 😉
0Äänestä
Anonyymi00056
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kehitteletkö jotain selittävää tekijää tietämyksen mysteerille, josta et ikäänkuin pääse yli? Siis tämän naisena esiintymisen kokemisen ja päässäsi kehiteltyjen kehitelleensä suhteen. Älä välitä, et ole varmaan ainoa samassa veneessä
0Äänestä
Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kehitteletkö jotain selittävää tekijää tietämyksen mysteerille, josta et ikäänkuin pääse yli? Siis tämän naisena esiintymisen kokemisen ja päässäsi kehiteltyjen kehitelleensä suhteen. Älä välitä, et ole varmaan ainoa samassa veneessä
Se tietysti voi auttaa ”jonkin verran” jos yksinkertaiset avautuu täällä erittäin ontuvasti peiteltyä salakieltä
0Äänestä
Anonyymi00078
Anonyymi00057 kirjoitti:
Se tietysti voi auttaa ”jonkin verran” jos yksinkertaiset avautuu täällä erittäin ontuvasti peiteltyä salakieltä
Et taida olla ihan okei kun tunnut sekoittavan miehen ja naisen kommentit tässä 🤣🤣
0Äänestä
Anonyymi00015
Kaksi viikkoa tulee huomenna. Pitkä aika olla näkemättä.
0Äänestä
Anonyymi00017
Mä oon varmaan sitten outo. Siitä on jo pari vuotta kun olen sen miehen viimeksi nähnyt.
/Nainen
0Äänestä
Anonyymi00018
Vasta aikoihin näin.
0Äänestä
Anonyymi00019
Unohda hänet
0Äänestä
Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Unohda hänet
Se on vaikeaa
0Äänestä
Anonyymi00022
Saunassa näit.Kun eihän muualla vihtaa mukana yleensä ole.
0Äänestä
Anonyymi00025
Lokakuussa. Naiselta. Miehelle.
0Äänestä
Anonyymi00027
myös lokakuussa ihan alkupuolella näki tämä mies hänet viimeksi, ennen kuin hän lähti muualle opiskelemaan.
0Äänestä
Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
myös lokakuussa ihan alkupuolella näki tämä mies hänet viimeksi, ennen kuin hän lähti muualle opiskelemaan.
Minä näin miehen lokakuun lopussa ja molemmat pysyi paikallaan. Reitit ei vaan ole kohdannut.
0Äänestä
Anonyymi00028
En ole nähnyt häntä koskaan.
0Äänestä
Anonyymi00030
Mikset S
0Äänestä
Anonyymi00038
niin hölmöltä kun kuulostaa, en mäkään..
0Äänestä
Anonyymi00072
Anonyymi00038 kirjoitti:
No sama homma täällä.
0Äänestä
Anonyymi00086
Anonyymi00072 kirjoitti:
No sama homma täällä.
Oletko löytänyt kuitenkin jo hänet? Itse Luulin löytäneeni, mutta jotain sitten menikin metsään asiassa. Tämä ja tuo missä sanoin hölmöltä kuulostavan tälläisen on naiselta.
0Äänestä
Anonyymi00096
Anonyymi00086 kirjoitti:
Oletko löytänyt kuitenkin jo hänet? Itse Luulin löytäneeni, mutta jotain sitten menikin metsään asiassa. Tämä ja tuo missä sanoin hölmöltä kuulostavan tälläisen on naiselta.
Olen. Nainen myös. Meillä on puheyhteys hänen kanssaan.
0Äänestä
Anonyymi00031
Jokunen viikko sitten lauantaina
0Äänestä
Anonyymi00033
Onhan siitä jo yli vuosi..
0Äänestä
Anonyymi00034
Sama juttu täälläkin eli yli vuosi mennyt.
0Äänestä
Anonyymi00044
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mikä oli kuukausi?
0Äänestä
Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mikä oli kuukausi?
Syys- tai lokakuu
0Äänestä
Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
Syys- tai lokakuu
Se oli tapahtuma, joten päivänkin tulisi olla muistissa.
0Äänestä
Anonyymi00052
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mikä oli kuukausi?
Ehkä heinä-elokuu -akselilla, en pysty muistamaan enää niin tarkkaan, mutta reilu vuosi sitten kuitenkin.
0Äänestä
Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Lisään vielä. Kun on katsonut toista silmiin ensimmäisen kerran livenä ja tuntenut kosketuksen. Niin sitä päivää ei unohda, se tatuoituu sun sydämeen. Sitä vain odottaa ja toivoo...Että hänkin jotain muistaisi siitä.
0Äänestä
Anonyymi00079
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei ollut kuin vahingossa oltiin samassa paikassa
0Äänestä
Anonyymi00091
Anonyymi00079 kirjoitti:
Sattumaa se oli meilläkin.
0Äänestä
Anonyymi00116
Anonyymi00091 kirjoitti:
Nainen oli työssä ja minä sattumalta samaan aikaan tulin paikalle. Paikalla tuo nainen, minä ja pari läheistäni.
0Äänestä
Anonyymi00036
Eilen kellonaika huomioiden
0Äänestä
Anonyymi00037
En ole tavannut kasvotusten.
0Äänestä
Anonyymi00039
Miten sitten olet tavannut? :)
0Äänestä
Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Viestien
0Äänestä
Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Viestien
Naurettavaa. Eihän toi OLE muuta kuin haaveilu. Ja ikää on 15 vuotta.
0Äänestä
Anonyymi00061
Anonyymi00046 kirjoitti:
Viestien
Se on hämmentävää miten silläkin tavalla toisesta tulee läheinen, kuinka siinäkin voi tulla tunteita. Ja kuinka toisesta voi tulla niin tärkeä. Miten voi kaivata jotain mitä ei periaatteessa oo ollut koskaan kuitenkaan. Oudointa on, kuinka se voikaan sattua näin paljon, kun tietää ettei sitä koskaan tule edes olemaan. Enemmän itseasiassa näin sattuu, kun joku johon irl ois tykästynyt.
Kun viestittämällä oot yhteydessä toisen kanssa, siinä pääsee yleensä tuntemaan sen toisen sisäistä hyvyyttä ja kauneutta. Se on tärkeää itselle ainakin. Se mitä ihminen on sisältä, on tärkeintä.
Tossa joku sanoi että on vaan haaveilua, ja että näin tunteva ois 15v. Ei se niin mene. Ei siihen ikä vaikuta. Ja haaveilu, mitä sitten? Ihmiselle haaveet ovat tärkeitä. Jos ei ole haaveita tai unelmia, on aika synkkää sekä tyhjää.
0Äänestä
Anonyymi00074
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jotkut vastasivat 01:41:43 kirjoittaneen puolesta. Mutta viestein minäkin hänet tavannut.
Pikkuhiljaa tutustuttu ja näköjään voi näinkin ihastua toiseen tulisesti. Uskon että kyllä me vielä nähdään hänen kanssaan joku päivä, arkajaloilla se vaan vaatii ensin aikaa ja tutustelua noin.
0Äänestä
Anonyymi00075
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mulla on lapsikin jo pitkästi yli 15 vuotta, että on ikää vähän tuota enemmän itsellä. 😂
Tutustua voi monella tavalla. Jotkut ihastuu noin, jotkut vaikkapa nähtyään jonkun yhden kerran parin minuutin ajan.
0Äänestä
Anonyymi00080
Anonyymi00048 kirjoitti:
Onko jääneet lääkkeet ottamatta kun jo iänkin harhoissasi tuosta muka tiedät😂🤣🤣
0Äänestä
Anonyymi00094
Anonyymi00061 kirjoitti:
Se on hämmentävää miten silläkin tavalla toisesta tulee läheinen, kuinka siinäkin voi tulla tunteita. Ja kuinka toisesta voi tulla niin tärkeä. Miten voi kaivata jotain mitä ei periaatteessa oo ollut koskaan kuitenkaan. Oudointa on, kuinka se voikaan sattua näin paljon, kun tietää ettei sitä koskaan tule edes olemaan. Enemmän itseasiassa näin sattuu, kun joku johon irl ois tykästynyt.
Kun viestittämällä oot yhteydessä toisen kanssa, siinä pääsee yleensä tuntemaan sen toisen sisäistä hyvyyttä ja kauneutta. Se on tärkeää itselle ainakin. Se mitä ihminen on sisältä, on tärkeintä.
Tossa joku sanoi että on vaan haaveilua, ja että näin tunteva ois 15v. Ei se niin mene. Ei siihen ikä vaikuta. Ja haaveilu, mitä sitten? Ihmiselle haaveet ovat tärkeitä. Jos ei ole haaveita tai unelmia, on aika synkkää sekä tyhjää.
Samaa mieltä.
0Äänestä
Anonyymi00098
Anonyymi00094 kirjoitti:
Samaa mieltä.
Mut niinhän se on, jos se tuntuu liian hyvälle ollakseen totta, se ei taida tosiaankaan olla totta. Ois nyt vaan kerrankin voinut olla totta.
0Äänestä
Anonyymi00117
Anonyymi00098 kirjoitti:
Mut niinhän se on, jos se tuntuu liian hyvälle ollakseen totta, se ei taida tosiaankaan olla totta. Ois nyt vaan kerrankin voinut olla totta.
No niin minunkin mielestäni. Samaa mieltä oon myös tässä. Ois se saanut jatkua ja näyttää, mitä ois kehkeytynyt, kun kuitenkin ajatusmaailma kohtasi niin hienosti hänen kanssaan. T. 23.02
0Äänestä
Anonyymi00040
Reilut 8 v. sitten
0Äänestä
Anonyymi00041
Kymmeniä vuosia sitten en tuntisi jos näkisin myt.
0Äänestä
Anonyymi00042
Mitenkäs monia kymmeniä? Haluatko kertoa enemmän?
Oon mä kyllä hölmö, ku lähen ees näihin harhoihin. :D
0Äänestä
Anonyymi00049
Ootte molemmat vanhuksia. Kotkot.. nahkat roikkuu ja mitään ei tapahdu. Voisitte jutella ja kävellä.
0Äänestä
Anonyymi00043
Huomenta kultsi.Tänäänkään ei nähdä. Olet valvottanut minua koko yön. T.K nainen
0Äänestä
Anonyymi00055
Voisit mies nukkua paremmin jos et esittäisi eri naisia yötä päivää, tauota ym
0Äänestä
Anonyymi00047
Viime torstaina
0Äänestä
Anonyymi00051
Laita mulle viestiä 😙♥️
0Äänestä
Anonyymi00054
Voisin olla suhteessa kanssasi
Ihan kahden
Ei siihen tarvii sukuja sotkea
Joe et manipuloi minua
0Äänestä
Anonyymi00063
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ihan kahden
Joe et manipuloi minua
Tuo olisi hyvä.
0Äänestä
Anonyymi00071
P naiselle voisin laittaa viestiä.
0Äänestä
Anonyymi00073
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ihan kahden
Joe et manipuloi minua
Saman voisin sanoa P naiselle.
0Äänestä
Anonyymi00060
Aamulla näin. 🤗
0Äänestä
Anonyymi00065
Töissä.
0Äänestä
Anonyymi00077
Aamulla näin minäkin hänet, pitkästä aikaa. Hetken keskustelu ja päivä onkin mennyt häntä miettiessä, jälleen kerran. Onneksi tänään oli rennompi päivä, niin sai rauhassa hänestä haaveilla.
0Äänestä
Anonyymi00081
Anonyymi00077 kirjoitti:
Aamulla näin minäkin hänet, pitkästä aikaa. Hetken keskustelu ja päivä onkin mennyt häntä miettiessä, jälleen kerran. Onneksi tänään oli rennompi päivä, niin sai rauhassa hänestä haaveilla.
Tulee jännä olo hetkeksi kun lukee tällaisen jossa oma kohtaaminen on mennyt samalla tavalla. 🤗
0Äänestä
Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Tulee jännä olo hetkeksi kun lukee tällaisen jossa oma kohtaaminen on mennyt samalla tavalla. 🤗
Ikävöitkö miestä vai naista?
0Äänestä
Anonyymi00087
Anonyymi00083 kirjoitti:
Nainen on mielessä.
0Äänestä
Anonyymi00062
Iltaa istuttiin työjuttujen merkeissä, ihana olet jos tunnistat
0Äänestä
Anonyymi00066
Työpaikallasi mutta jäi todella paha mieli
0Äänestä
Anonyymi00068
Minkälainen työpaikka oli? Ja miksi jäi?
0Äänestä
Anonyymi00105
Jos kävit mun työpaikalla niin yllätyin niin paljon että menin lukkoon. Tuu uudestaan...
0Äänestä
Anonyymi00067
Mun makkarissa aivan liian kauan aikaa sitten😔
0Äänestä
Anonyymi00069
Noin yli vuosi sitten uuden vuoden aattona hän oli nainen j kirjaimella alkaa ja olen itse mukava t mies terveisiä tälle mukavalle j naiselle minulta olet ajatuksissa
0Äänestä
Anonyymi00070
Mies varmaan vilauttelija,oliko pitkä popliinitakki päällä?
0Äänestä
Anonyymi00084
V. 1987, olen mies.
0Äänestä
Anonyymi00088
Tänään . t.nainen
0Äänestä
Anonyymi00089
On ollut samalla pallolla varmaan?
0Äänestä
Anonyymi00090
Ei tulla näkemään koskaan
0Äänestä
Anonyymi00100
Miksi ette? Etkö halua?
0Äänestä
Anonyymi00092
Eipä oo ku par minnuuttia sitten näin . nähny jo 49 vuotta. Näin se pitää toimia.
0Äänestä
Anonyymi00093
Syyskuussa 2022 nähtiin ja juteltiin miehen kanssa. Se kerta oli ehkä viimeinen kerta kun ikinä kohtaamme. Näin se vain on.
0Äänestä
Anonyymi00095
Kysyisit mieluummin koska aion nähdä ihastukseni taas ja missä. Kun en tiedä aionko enää mitään.
0Äänestä
Anonyymi00101
Mikset? Eikö kannattaisi jos tunteita?
0Äänestä
Anonyymi00099
Kesäkuussa
0Äänestä
Anonyymi00102
Stalkkerit on hyytyneet näköjään jo klo 03.00.Hih,hii. Ei enään oo kaivattua on vain James Bond 007 tehtävä imposiple.😚
0Äänestä
Anonyymi00103
Melkein joka aamu ja iltapäivä kun oon vartavasten silloin pihalla tupakalla odottamassa kaivattuni kotiin tuloa.Illalla käytän koiraa niin nähdään silloinkin usein.
Tuo koira muuten on hyvä yhdistään ihmisiä.Kun sitä on pakko käyttää monta kertaa lenkillä päivässä ja kun molemmilla on koira ,yhteentörmäyksistä ei voi välttyä.Vinkki 5 taas . Tuijottelemme toisiamme SILMIIN ,SILMIIN AAH,SILMIIN. Sitten kun saat hänet luulet silmää ja työnnyt sinne. T.Silmäfetissi
0Äänestä
Anonyymi00104
*nuolet ruskeaa silmää
0Äänestä
Anonyymi00106
Eilen kaupalla,katsottiin taas hetki toisiamme...
0Äänestä
Anonyymi00108
Miksi vain hetki? Mene juttelemaan.
0Äänestä
Anonyymi00109
Kumpi tuli ensin kauppaan minä vai sinä?
0Äänestä
Anonyymi00110
Katsottiin, katsottiin,uppottiin silmiin,ruskeisiin ja sinisiin.
0Äänestä
Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Koska tämä tapahtui? T. Yks ruskeasilmäinen
0Äänestä
Anonyymi00114
Niin katsottiin..
0Äänestä
Anonyymi00115
Anonyymi00111 kirjoitti:
Siellä kaupassa.
0Äänestä
Anonyymi00107
S naisen näin v.21 muistaakseni.
0Äänestä
Anonyymi00125
Missäpäin ja millaisessa ympäristössä näit hänet?
0Äänestä
Anonyymi00112
Nähtiin eilen. 🥹 Vanha rakkaus ja uudistetut tunteet.🔥
0Äänestä
Anonyymi00113
Tänään näin ihastuttvan pienen tarjoilianaisen ja katseemme myös kohtasi, olen täysin myyty sinulle senkin ihanuus
0Äänestä
Anonyymi00118
Taisi olla 1800-luvun loppupuolella vanhoina sekavina aikoina. Olen iäkäs herrasmies ja tuohon aikaan tämä rouva oli jo hieman iäkäs minulle. Hän oli ainakin kolme metriä pitkä.
0Äänestä
Anonyymi00119
Saattoi olla viime viikolla?
0Äänestä
Anonyymi00120
Nähtiin kylläkin lähi viikkoina mutta kuitenkin pehmeä ja pikkurasia odottaa noutajaansa...Olen niin ihastunut Häneen, Haluan antaa Hänelle kaikkea vain mitä pystyn...Kodin, Rakkauden ja tarvittavissa vaikka Sen?
0Äänestä
Anonyymi00121
Mies ei anna naiselle kotia! Sellainen nainen joka siihen suostuu ei ole mitään. Mitään potentiaalia ei ole
0Äänestä
Anonyymi00124
Sellaiseen suostuva nainen ei ymmärrä energiaa ei ole oikeaa potentiaalia sellaisessa
0Äänestä
Anonyymi00122
Mies olen ja aika jännä
0Äänestä
Anonyymi00123
Elokuussa kohdattiin viimeksi eräässä kauppakeskuksessa. Katseemme kohtasivat, mutta ei puhuttu mitään.
0Äänestä
Anonyymi00126
Tuossahan tuo vieressä istuu
0Äänestä
Anonyymi00127
Viikonloppuna..... nainen olen, ja ihastus molemminpuolista.
0Äänestä
Anonyymi00128
Tänään treeneissä 😍 yritin olla liikaa katselematta.
0Äänestä
Anonyymi00129
Elä pitkästy odottamaan vastausta typerää kysymykseen
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 125
Vanhimmat
Vilahduksesta puoli vuotta. Samassa paikassa vähän pidempään n. Vuosi sitten.
Tämä ehkä pitää paikkansa myös minun tilanteessa. Ihan varma en ole siitä, milloin olisimme nähneet ihan kunnolla, mutta ohimennen touko - kesäkuussa...
Oletko nainen vai mies? Eräs nainen kyseleepi. 😊
Nainen olen valitettavasti minäkin.
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18133030l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Toisen ihastukseni näin vilaukselta tänään.Empä ole pitkääään aikaaan nähnyt häntä.
Hän on kyllä reipas ulkoilija👍
...Oli kelit kohillaan.Miten Romanttinen Kuu.Huomenna ei sitte enään oo muuta kun lunta tulvillaan ja koko loppu viikko.
Lol, ethän ole nainen
Voihanny LOL
En halua sanoa, mutta pelko on, että aina voi olla viimeinen kerta. Olen niin p s k a. Että pilasin kaiken.
Miten pilasit, erositteko riidassa?
Et välttämättä kuitenkaan. Ehkä voisit kuulostella asiaa.
Just äsken juteltiin. Täydellinen nainen 🥲
Yli viisi kuukautta edellisestä näkemisestä. Nainen olen.
Edellisviikolla näin.
2-3 viikkoa sitten, vilaukselta viime viikolla.
-n
Eiku jo toissaviikolla olikin se vilaus.
En kerro ja en kerro.
Näen joka päivä 😍
Ja naiselta tuo yllä oleva. Ihastus kestänyt jo todella kauan, vuosia ja yltyy vaan 😉
Et taida olla ihan okei kun tunnut sekoittavan miehen ja naisen kommentit tässä 🤣🤣
Kaksi viikkoa tulee huomenna. Pitkä aika olla näkemättä.
Mä oon varmaan sitten outo. Siitä on jo pari vuotta kun olen sen miehen viimeksi nähnyt.
/Nainen
Vasta aikoihin näin.
Unohda hänet
Se on vaikeaa
Saunassa näit.Kun eihän muualla vihtaa mukana yleensä ole.
Lokakuussa. Naiselta. Miehelle.
Minä näin miehen lokakuun lopussa ja molemmat pysyi paikallaan. Reitit ei vaan ole kohdannut.
En ole nähnyt häntä koskaan.
Mikset S
No sama homma täällä.
Oletko löytänyt kuitenkin jo hänet?
Itse Luulin löytäneeni, mutta jotain sitten menikin metsään asiassa. Tämä ja tuo missä sanoin hölmöltä kuulostavan tälläisen on naiselta.
Olen. Nainen myös. Meillä on puheyhteys hänen kanssaan.
Jokunen viikko sitten lauantaina
Onhan siitä jo yli vuosi..
Mikä oli kuukausi?
Syys- tai lokakuu
Ehkä heinä-elokuu -akselilla, en pysty muistamaan enää niin tarkkaan, mutta reilu vuosi sitten kuitenkin.
Lisään vielä. Kun on katsonut toista silmiin ensimmäisen kerran livenä ja tuntenut kosketuksen. Niin sitä päivää ei unohda, se tatuoituu sun sydämeen. Sitä vain odottaa ja toivoo...Että hänkin jotain muistaisi siitä.
Nainen oli työssä ja minä sattumalta samaan aikaan tulin paikalle. Paikalla tuo nainen, minä ja pari läheistäni.
Eilen kellonaika huomioiden
En ole tavannut kasvotusten.
Viestien
Naurettavaa. Eihän toi OLE muuta kuin haaveilu.
Ja ikää on 15 vuotta.
Se on hämmentävää miten silläkin tavalla toisesta tulee läheinen, kuinka siinäkin voi tulla tunteita. Ja kuinka toisesta voi tulla niin tärkeä. Miten voi kaivata jotain mitä ei periaatteessa oo ollut koskaan kuitenkaan.
Oudointa on, kuinka se voikaan sattua näin paljon, kun tietää ettei sitä koskaan tule edes olemaan. Enemmän itseasiassa näin sattuu, kun joku johon irl ois tykästynyt.
Tossa joku sanoi että on vaan haaveilua, ja että näin tunteva ois 15v. Ei se niin mene. Ei siihen ikä vaikuta.
Ja haaveilu, mitä sitten? Ihmiselle haaveet ovat tärkeitä. Jos ei ole haaveita tai unelmia, on aika synkkää sekä tyhjää.
Jotkut vastasivat 01:41:43 kirjoittaneen puolesta. Mutta viestein minäkin hänet tavannut.
Pikkuhiljaa tutustuttu ja näköjään voi näinkin ihastua toiseen tulisesti.
Uskon että kyllä me vielä nähdään hänen kanssaan joku päivä, arkajaloilla se vaan vaatii ensin aikaa ja tutustelua noin.
Mulla on lapsikin jo pitkästi yli 15 vuotta, että on ikää vähän tuota enemmän itsellä. 😂
Tutustua voi monella tavalla. Jotkut ihastuu noin, jotkut vaikkapa nähtyään jonkun yhden kerran parin minuutin ajan.
Onko jääneet lääkkeet ottamatta kun jo iänkin harhoissasi tuosta muka tiedät😂🤣🤣
Samaa mieltä.
No niin minunkin mielestäni. Samaa mieltä oon myös tässä. Ois se saanut jatkua ja näyttää, mitä ois kehkeytynyt, kun kuitenkin ajatusmaailma kohtasi niin hienosti hänen kanssaan. T. 23.02
Reilut 8 v. sitten
Kymmeniä vuosia sitten en tuntisi jos näkisin myt.
Mitenkäs monia kymmeniä? Haluatko kertoa enemmän?
Oon mä kyllä hölmö, ku lähen ees näihin harhoihin. :D
Ootte molemmat vanhuksia. Kotkot.. nahkat roikkuu ja mitään ei tapahdu. Voisitte jutella ja kävellä.
Huomenta kultsi.Tänäänkään ei nähdä.
Olet valvottanut minua koko yön.
T.K nainen
Voisit mies nukkua paremmin jos et esittäisi eri naisia yötä päivää, tauota ym
Viime torstaina
Laita mulle viestiä 😙♥️
Ihan kahden
Joe et manipuloi minua
Tuo olisi hyvä.
P naiselle voisin laittaa viestiä.
Saman voisin sanoa P naiselle.
Aamulla näin. 🤗
Töissä.
Nainen on mielessä.
Iltaa istuttiin työjuttujen merkeissä, ihana olet jos tunnistat
Työpaikallasi mutta jäi todella paha mieli
Minkälainen työpaikka oli? Ja miksi jäi?
Jos kävit mun työpaikalla niin yllätyin niin paljon että menin lukkoon. Tuu uudestaan...
Mun makkarissa aivan liian kauan aikaa sitten😔
Noin yli vuosi sitten uuden vuoden aattona hän oli nainen j kirjaimella alkaa ja olen itse mukava t mies terveisiä tälle mukavalle j naiselle minulta olet ajatuksissa
Mies varmaan vilauttelija,oliko pitkä popliinitakki päällä?
V. 1987, olen mies.
Tänään . t.nainen
On ollut samalla pallolla varmaan?
Ei tulla näkemään koskaan
Miksi ette? Etkö halua?
Eipä oo ku par minnuuttia sitten näin . nähny jo 49 vuotta. Näin se pitää toimia.
Syyskuussa 2022 nähtiin ja juteltiin miehen kanssa. Se kerta oli ehkä viimeinen kerta kun ikinä kohtaamme. Näin se vain on.
Kysyisit mieluummin koska aion nähdä ihastukseni taas ja missä. Kun en tiedä aionko enää mitään.
Mikset? Eikö kannattaisi jos tunteita?
Kesäkuussa
Stalkkerit on hyytyneet näköjään jo klo 03.00.Hih,hii.
Ei enään oo kaivattua on vain James Bond 007 tehtävä imposiple.😚
Melkein joka aamu ja iltapäivä kun oon vartavasten silloin pihalla tupakalla odottamassa kaivattuni kotiin tuloa.Illalla käytän koiraa niin nähdään silloinkin usein.
Tuo koira muuten on hyvä yhdistään ihmisiä.Kun sitä on pakko käyttää monta kertaa lenkillä päivässä ja kun molemmilla on koira ,yhteentörmäyksistä ei voi välttyä.Vinkki 5 taas .
Tuijottelemme toisiamme SILMIIN ,SILMIIN AAH,SILMIIN.
Sitten kun saat hänet luulet silmää ja työnnyt sinne.
T.Silmäfetissi
*nuolet ruskeaa silmää
Eilen kaupalla,katsottiin taas hetki toisiamme...
Miksi vain hetki? Mene juttelemaan.
Kumpi tuli ensin kauppaan minä vai sinä?
Niin katsottiin..
Siellä kaupassa.
S naisen näin v.21 muistaakseni.
Missäpäin ja millaisessa ympäristössä näit hänet?
Nähtiin eilen. 🥹
Vanha rakkaus ja uudistetut tunteet.🔥
Tänään näin ihastuttvan pienen tarjoilianaisen ja katseemme myös kohtasi, olen täysin myyty sinulle senkin ihanuus
Taisi olla 1800-luvun loppupuolella vanhoina sekavina aikoina. Olen iäkäs herrasmies ja tuohon aikaan tämä rouva oli jo hieman iäkäs minulle. Hän oli ainakin kolme metriä pitkä.
Saattoi olla viime viikolla?
Nähtiin kylläkin lähi viikkoina mutta kuitenkin pehmeä ja pikkurasia odottaa noutajaansa...Olen niin ihastunut Häneen, Haluan antaa Hänelle kaikkea vain mitä pystyn...Kodin, Rakkauden ja tarvittavissa vaikka Sen?
Mies ei anna naiselle kotia! Sellainen nainen joka siihen suostuu ei ole mitään. Mitään potentiaalia ei ole
Sellaiseen suostuva nainen ei ymmärrä energiaa ei ole oikeaa potentiaalia sellaisessa
Mies olen ja aika jännä
Elokuussa kohdattiin viimeksi eräässä kauppakeskuksessa. Katseemme kohtasivat, mutta ei puhuttu mitään.
Tuossahan tuo vieressä istuu
Viikonloppuna..... nainen olen, ja ihastus molemminpuolista.
Tänään treeneissä 😍 yritin olla liikaa katselematta.
Elä pitkästy odottamaan vastausta typerää kysymykseen