Kyllä se ääni tuli koneeseen kunhan alaa tunteva tsekkasi laitetta.
Miten palautan äänen tietokoneeseeni?
14
283
Vastaukset
- Anonyymi
Asetus - järjestelmä - ääni
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Kerran oli sama ongelma minulla.
Onneksi en ollut tilannut isopalkkaista experttiä korjaamaan.
Olin vahingossa ruksannut äänen pois ja tyttäreni tuli ja näpsäytti sen takaisin päälle, sanoi ääääitiiii ja nauroi hersyvästi.- Anonyymi
- Juu, jossain näyttöruudun mahd. vas. alaidassa on kaiuttimen kuva ja jos sen päällä näkyy ruksi = ääni pois, klikkaa sitä hiirellä niin että ruksi poistuu ja siirrä sitä ääniviivaa oikealle päin = ääni kovemmalle.
- Siellä näyttöruudun oikeassa alakulmassakin on pieniä ikoneita. Kannattaa katsoa, ettei siellä ole ruksia äänen päällä.
- Tsekkaa, onko kaiuttimesi päällä...- Anonyymi
Minulla tulee äänet TVstä, ja kaukosäätimellä voi poistaa tai lisätä korvanapeihin äänet :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla tulee äänet TVstä, ja kaukosäätimellä voi poistaa tai lisätä korvanapeihin äänet :)
OTA MYKISTYS MERKKI KAIUTTIMEN PÄÄLTÄ POIS. Sijaitse alalaidassa aiankin Wiyunkan koneissa.
Aina käyttänyt pöytätietokonetta, joskus ääni hukassa mee asetuksiin, järjestelmään ja ääni kun siirän hiukan ääntä suuntaansa nii ääni palautunut. Tabletti puhelin ei ongelmia.
Muutama viikko sitten meni näyttö pimeäksi mut ääni kuului, täytyi ostaa uusi teevee.- Anonyymi
Vaan kun läppärin ääni alkoi säristä, niin ei siinä auta minkään näppylän näppäilyt eikä asetusten asettelut. Lienee pakko viedä tohtorille? Takuuaikakin oli ja meni, 500 euron Lenovo kyseessä.
Kovin on tietokonetekniikka haavoittuvaista. Minullakin iso kasa rikkinäisiä, pitäisi kärrätä kaatopaikalle.- Anonyymi
''Vaan kun läppärin ääni alkoi säristä,...''
Valitse: Aloitus > Asetukset > Järjestelmä > Ääni > Vianmääritys.
''Minullakin iso kasa rikkinäisiä, pitäisi kärrätä kaatopaikalle.''
Uskallan epäillä että useimmat olisi käyttökelpoisia.
Lenovon vehkeitä käyttänyt, läppäriin yritin mielistyä ei vaa tykästynyt, pöytätietokone se mulle paras ja uutena näyttönä ollu muutaman viikon 50 tuuman LG-televisio, langaton näppäin ja hiiri.
- Anonyymi
Olin viemässä vanhaa pöytäkonetta romukasaan kun kodinhoitaja tuli sattumalta meille. "Olit aikaisemminkin viemässä sitä pois" sanoi.
Yks kaapeli oli irronnut ehkä rekkaliikenteen tärinästä läheisellä tiellä. Hän kiinnitti sen vaikka sanoin ettei kaapelit ole irti.
Kiittelin vuolaasti kodinhoitajaa.
trv. vanha mieshöppänä.Ihmisen tekemät eivät täydellisiä, saattaa mennä jumiin ettei saa edes sammutettua muutoin kuin töpseli irti. Pöytätietokone joihin käy uudet televisiot näytöksi, tai katsella normaali telkkarin tapaan moottorisängystä lepoasennosta.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Ihmisen tekemät eivät täydellisiä, saattaa mennä jumiin ettei saa edes sammutettua muutoin kuin töpseli irti. Pöytätietokone joihin käy uudet televisiot näytöksi, tai katsella normaali telkkarin tapaan moottorisängystä lepoasennosta.
Minäkin iltaisin usein menen jo makuuhuoneeseen aikaisin ja sammutan valot talosta ja laitan sängyn ensin istumaan asentoon ja siitä sitten illan kuluessa lasten selkänojaa vähän kerrallaan .
Aamuisin kyllä katselen olohuoneessa sohvalla etten jämähdä koko aamuksi sänkyyn äjoskus sattuu että unohdan TV päälle koko yöksi kun nukahdan huomaamattani Vaikka yritän toki ettei se jäisi päälle kun siinäkin voi olla omat riskinsä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849