Ruokajakelu

Anonyymi-ap

Missä ja milloin Oulaisissa on ruokajakelua? Onko Oulaisissa pitkät leipäjonot? Millaista porukkaa käy evästä hakemassa? Mitä ruokaa jakelussa jaetaan?
Mistä tietää onko tarpeeksi köyhä että kehtaa hakea ruokaa ruokajakelusta? Saako siitä kuinka pahan elämänhallintaongelmaisen leiman jos hakee... Sääliikö, arvosteleeko ja ihmetteleekö ihmiset jos hakee jakelusta ruokaa?

10

1256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo on kysyjällä uteliaisuus huipussaan ja kysele omalta paikkakunnalta leipäjonoista mitä sulle muitten paikkakuntien asiat kuuluu. Jokainen paikkakuntalainen oman kylän asiat näkee kun pitää silmiä auki.

• Anonyymi

Lappu luukulle vain suomalaisille. Miks ulkolaisia pitää elättää.

• Anonyymi

Suomeksi sanottuna halusit tietää: Ketkä Oulaistelaiset mahdollisessa leipä -ja /ruokajonossa oikein ovat ja vieläpä nimillä!??

• Anonyymi

Ei nimiä kukaan kysynyt... Vaan että millaista porukkaa... Ulkonäkö, koko, sosiaalinen status, asumismuoto, onko pultsareita ja päihteilijöitä kaikki hakijat jne.

• Anonyymi

Onko joka viikko?

• Anonyymi

Tarve ois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarve ois

Seuraa helluntaiseurakunnan sivuja, älä suomi 24.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraa helluntaiseurakunnan sivuja, älä suomi 24.

Amen!

• Anonyymi

Olipahan taas, hmm. miten se sanois, poikkeuksellisen typerä avaus ja keskustelun aihe!

• Anonyymi

Etkö sinä syö ollenkaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3073
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      41
      2694
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1513
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      1009
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      829
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe