Miksi pitää Venäjän puolia tässä tilanteessa? Kaikki Suomessa on eri mieltä kuin he. Tuolla puolueella ei ole mitään toivoa enää missään vaaleissa. Olen itsekin heitä äänestänyt. En enää.
Vasemmistoliitto ajaa itseään alas
7
140
Vastaukset
- Anonyymi
Äärioikeisto natsihallitus tässä haluu kieltää ay liikkeen ja lakot .. Venäjällä on vissiin ollut sata vuotta sitten hetken ay liike ja jotain lakkoja .
- Anonyymi
Hallitus haluuu venäjän mallin et ei tarvitse noudattaa mitään lakeja ei edes omia lakeja ..
- Anonyymi
Jos ja kun puheenjohtaja aloittaa saagansa sanalla "toverit", vähääkään alyissään oleva ymmärtää, että palataan ajassa liki 100 vuotta taakse päin ja suoraan Stalinin vainoihin. Ei ehkä nappaa tähän päivään. Vasurit ovat niin last season kuin olla ja voi. Ikuinen itku vähävaraisten ja työttömien ryöstämisestä kaikuu seinille.
- Anonyymi
Mihinkäs koira karvoistaan pääsee? Sananlasku tuli joten aloittajan kysymyksestä mielene.
- Anonyymi
Pitkät perinteet vasemmiston puolelta toimia näin?
- Anonyymi
Li Anderssonin historiattomuus ja ulkopoliittinen naivius romahduttavat vasemmistoliiton kannatuksen. Li luopui (keskustalla on ollut sama vika jo kauan) itsenäisestä analyysistä ja lähti idealistisesti myötäilemään vihreää idealogiaa ja agendaa. Ulkopoliittisen Venäjä-suhteen ja maailmanpolitiikan yhdeksi keskeisimmäksi asiaksi nousivat homo-asiat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714