Ystävyydestä rakkaudeksi

Anonyymi-ap

Olisi kiva lukea kokemuksianne siitä, miten ystävyys muuttui rakkaudeksi. Kuinka kauan olitte tunteneet/olleet ystäviä ennen kuin tunteita alkoi tulla kehiin? Oliko tunteet aluksi yksipuolisia? Tuliko teistä lopulta pari vai jäittekö ystäviksi?

Itsellä tilanne, että olemme ystäväni kanssa ihastuneet toisiimme. Minä ihastuin ensin muutama kuukausi sitten ja pikkuhiljaa hänellekin syntyi tunteita. Hän ujostelee ja on hämillään, koska ei ole ollut ennen naisen kanssa. Minä taasen olen. Pientä läheisyyttä meillä on jo ollut, pusuja ja sylikkäin makailua. Koitan olla mahdollisimman maltillinen enkä tietenkään painosta häntä mihinkään. Vaikka niin kovasti hänen lähelleen haluaisikin. Keskusteluyhteytemme pelaa onneksi hyvin. Aika näyttää, miten käy.

4

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohtui kirjoittaa, että itse ystävyytemne on suht tuore, ollaan tunnettu ja oltu ystäviä vasta vajaan vuoden.

• Anonyymi

On montakin vastaavaa kokemusta. Muutaman kuukauden - vuosienkin kaverisuhteesta parisuhteeksi. Yleensä toinen on kiinnostunut ensin, mutta jatkanut jonkin aikaa kaverilinjalla, koska huomannut ettei toinen ole vielä mukana. Kerran toinen oli varattu aluksi ja siksi oltiin kaverina pitkään. Meistä tuli pari kun myöhemmin erosivat.

Fyysiseen kontaktiin on menty vasta ihastumisvaiheessa. Yleensä se hetki tulee luontevasti. Kaveruudesta tulee ehkä helpommin suhde treffailun kautta.

• Anonyymi

Ensimmäinen suhteeni naiseen syntyi ystävyydestä. Oltiin alle parikymppisiä ja tunnettu useita vuosia. En ollut koskaan nähnyt häntä muuna kuin ystävänä, mutta jotenkin vaan alettiin viettää aikaa koko ajan enemmän yhdessä ja ihastuttiin toisiimme. Se juttu ei kuitenkaan kestänyt kuin muutaman kuukauden, kun hän jo löysi miehen ja mä särin sydämeni.

• Anonyymi

Ystävystyin, pitkän ajan päästä ihastuin, opin tuntemaan paremmin ja ihastus lopahti, hän muuttui kuten itsekin omalta osaltani ja nykyään ollaan edelleen kavereita.
      En haikaile hänestä enää mitään sen kummempaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6208
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5687
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2703
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2128
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1828
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe