Olisi kiva lukea kokemuksianne siitä, miten ystävyys muuttui rakkaudeksi. Kuinka kauan olitte tunteneet/olleet ystäviä ennen kuin tunteita alkoi tulla kehiin? Oliko tunteet aluksi yksipuolisia? Tuliko teistä lopulta pari vai jäittekö ystäviksi?
Itsellä tilanne, että olemme ystäväni kanssa ihastuneet toisiimme. Minä ihastuin ensin muutama kuukausi sitten ja pikkuhiljaa hänellekin syntyi tunteita. Hän ujostelee ja on hämillään, koska ei ole ollut ennen naisen kanssa. Minä taasen olen. Pientä läheisyyttä meillä on jo ollut, pusuja ja sylikkäin makailua. Koitan olla mahdollisimman maltillinen enkä tietenkään painosta häntä mihinkään. Vaikka niin kovasti hänen lähelleen haluaisikin. Keskusteluyhteytemme pelaa onneksi hyvin. Aika näyttää, miten käy.
Ystävyydestä rakkaudeksi
4
667
Vastaukset
- Anonyymi
Unohtui kirjoittaa, että itse ystävyytemne on suht tuore, ollaan tunnettu ja oltu ystäviä vasta vajaan vuoden.
- Anonyymi
On montakin vastaavaa kokemusta. Muutaman kuukauden - vuosienkin kaverisuhteesta parisuhteeksi. Yleensä toinen on kiinnostunut ensin, mutta jatkanut jonkin aikaa kaverilinjalla, koska huomannut ettei toinen ole vielä mukana. Kerran toinen oli varattu aluksi ja siksi oltiin kaverina pitkään. Meistä tuli pari kun myöhemmin erosivat.
Fyysiseen kontaktiin on menty vasta ihastumisvaiheessa. Yleensä se hetki tulee luontevasti. Kaveruudesta tulee ehkä helpommin suhde treffailun kautta. - Anonyymi
Ensimmäinen suhteeni naiseen syntyi ystävyydestä. Oltiin alle parikymppisiä ja tunnettu useita vuosia. En ollut koskaan nähnyt häntä muuna kuin ystävänä, mutta jotenkin vaan alettiin viettää aikaa koko ajan enemmän yhdessä ja ihastuttiin toisiimme. Se juttu ei kuitenkaan kestänyt kuin muutaman kuukauden, kun hän jo löysi miehen ja mä särin sydämeni.
- Anonyymi
Ystävystyin, pitkän ajan päästä ihastuin, opin tuntemaan paremmin ja ihastus lopahti, hän muuttui kuten itsekin omalta osaltani ja nykyään ollaan edelleen kavereita.
En haikaile hänestä enää mitään sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822