Olisi kiva lukea kokemuksianne siitä, miten ystävyys muuttui rakkaudeksi. Kuinka kauan olitte tunteneet/olleet ystäviä ennen kuin tunteita alkoi tulla kehiin? Oliko tunteet aluksi yksipuolisia? Tuliko teistä lopulta pari vai jäittekö ystäviksi?
Itsellä tilanne, että olemme ystäväni kanssa ihastuneet toisiimme. Minä ihastuin ensin muutama kuukausi sitten ja pikkuhiljaa hänellekin syntyi tunteita. Hän ujostelee ja on hämillään, koska ei ole ollut ennen naisen kanssa. Minä taasen olen. Pientä läheisyyttä meillä on jo ollut, pusuja ja sylikkäin makailua. Koitan olla mahdollisimman maltillinen enkä tietenkään painosta häntä mihinkään. Vaikka niin kovasti hänen lähelleen haluaisikin. Keskusteluyhteytemme pelaa onneksi hyvin. Aika näyttää, miten käy.
Ystävyydestä rakkaudeksi
4
988
Vastaukset 4
- Anonyymi
Unohtui kirjoittaa, että itse ystävyytemne on suht tuore, ollaan tunnettu ja oltu ystäviä vasta vajaan vuoden.
- Anonyymi
On montakin vastaavaa kokemusta. Muutaman kuukauden - vuosienkin kaverisuhteesta parisuhteeksi. Yleensä toinen on kiinnostunut ensin, mutta jatkanut jonkin aikaa kaverilinjalla, koska huomannut ettei toinen ole vielä mukana. Kerran toinen oli varattu aluksi ja siksi oltiin kaverina pitkään. Meistä tuli pari kun myöhemmin erosivat.
Fyysiseen kontaktiin on menty vasta ihastumisvaiheessa. Yleensä se hetki tulee luontevasti. Kaveruudesta tulee ehkä helpommin suhde treffailun kautta. - Anonyymi
Ensimmäinen suhteeni naiseen syntyi ystävyydestä. Oltiin alle parikymppisiä ja tunnettu useita vuosia. En ollut koskaan nähnyt häntä muuna kuin ystävänä, mutta jotenkin vaan alettiin viettää aikaa koko ajan enemmän yhdessä ja ihastuttiin toisiimme. Se juttu ei kuitenkaan kestänyt kuin muutaman kuukauden, kun hän jo löysi miehen ja mä särin sydämeni.
- Anonyymi
Ystävystyin, pitkän ajan päästä ihastuin, opin tuntemaan paremmin ja ihastus lopahti, hän muuttui kuten itsekin omalta osaltani ja nykyään ollaan edelleen kavereita.
En haikaile hänestä enää mitään sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761245
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241175Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821167Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129975Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m7948- 60864
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.78781Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50662Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80642- 145568
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90550- 48547
- 25527
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11510- 36505
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää45495- 44488
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.86472- 19466