Vihreät eivät sanele ehtoja Suomen hallitukselle. Sofia Virta luulee olevansa vaikutusvaltaisempi kuin on.
Vihreät eivät sanele ehtoja
6
229
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät ovat ajaneet Suomen turmioon. Vihreille laittomasti maassa olevat ovat tärkeämpiä kuin Isänmaan ja suomalaisten etu. Maria Ohisalon ja Sofia Virran kannattaisi katsoa peiliin. Vihreät ja vasemmistoliittolaiset tuntuvat olevan Venäjän ystäviä. Itärajaa ei saisi sulkea.
- Anonyymi
Persut ja trumpilaiset niitä Venäjän ystäviä ovat. Eivät ne jotka ajattelevat ihmisoikeuksiakin, eivät pelkkää omaa ahdaskalloista muukalaisvihaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ja trumpilaiset niitä Venäjän ystäviä ovat. Eivät ne jotka ajattelevat ihmisoikeuksiakin, eivät pelkkää omaa ahdaskalloista muukalaisvihaansa.
Mitä jos sinä itse olet omasta mielestäsi niin suvaitsevainen ihminen ja rakastat kaikkia muukalaisia niin mitä jos sinä itse ottaisit ne asumaan omaan kotiisi ja maksat niiden elättämisen omasta pussista.
- Anonyymi
Vihreät vihaavat suomalaisia ja olisivat valmis vaikka tuhoamaan Suomen.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18133600l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sohvi ajattelee, että ulkonäkönsä perusteella voi suoltaa mitä skeidaa tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013