Jostain luin että BMW:n omistajilla on täysin omat käyttäytymissäännöt.
Mistä löydän nämä säännöt? Pitääkö liittyä johonki salaseuraan?
Tilasin uuden BMW merkkisen sähköauton, lähes kaikilla herkuilla, käteisellä
15
351
Vastaukset
- Anonyymi
Lada foorumilta velax.
- Anonyymi
Kyllä pitää liittyä BMW-herraklubiin. Siihen ei niin vain liitytä vaan pitää olla ansioutunut BMW:den parissa useita vuosia. Vain ansioituneet henkilöt voivat saada kutsun klubiin liittymiseksi.
- Anonyymi
Hahahahahahahahah. Oli hauska SATU. HIHIHIHIHIHIHIHIHIH. BUHAHAHAHAHAHAHA
- Anonyymi
Miten tilataan käteisellä? Minä tilasin auton tässä pari kuukautta sitten kättelemällä myyjän kanssa ja allekirjoittamalla tilaussopimuksen.
- Anonyymi
Säännöt saa, tullakseen pemmi kuskiksi, paperille tulostettuna kun käy wc:ssä syötyään ensin keskentekoista hernekeittoa ja pyyhkäistyään ripulia takapäästä wc paperilla ja tutkittuaan tulostetta huolellisesti niin on sen jälkeen täysi pemmikuski.
- Anonyymi
Ai kun poika yrittää olla hauska. Kateuttahan tuollainen on, sen huomaa heti.
Muista olla ahkera ja tunnollinen koulussa ja voit päästä hyviin töihin ja ostaa joskus aikuisena BMW:n.
- Anonyymi
Kateudella ei ole mitään rajaa, onhan tuo noloa.
- Anonyymi
Meneppäs nyt raaputtamalla Toyotan tuulilasia kun näyttää olevan umpijäässä.
- Anonyymi
Ei Toyotalla lähdetä näin pahaan keliin, ellei ole ihan pakko.
- Anonyymi
Ostin bemarini käteisellä, ei minulla ole vaihtoautoa mitä raaputella.
- Anonyymi
Pitää liittyä SELLAISEEN seuraan jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Selvennyksenä vielä jos joku ei vielä ymmärrä mitä tarkoitan, niin sanotaanko näin että : SIELLÄ SELLAISTEN PORUKOISSA EI NAISIIN OLE MINKÄÄNLAISTA MIELENKIINTOA.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mersuklupilaisilla ainakin vilkun käyttö kielletty.
Tai sitten eivät vielä tiedä ovatko oikeistolaisia vai vasemmistolaisia.- Anonyymi
Johtunee siitä että Suomeen tuodaan pääosin "karvalakkimalleja", joissa vilkku on lisävaruste.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089