Tekee mustaa kullia mieli🤤t:imu
Vastaukset 13
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
No kerrohan miltä se tuntui. Kannattaako sinne tulla. Missä muuten tuo paikka on ja mitä muuta siellä tapahtuu.
- Anonyymi
Mistä muuten tiedät speden olevan siellä. Sehän on haudattu jo aikaa sitten. Elät siis jossain mielikuvitusmaailmassa siksi olet siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä muuten tiedät speden olevan siellä. Sehän on haudattu jo aikaa sitten. Elät siis jossain mielikuvitusmaailmassa siksi olet siellä.
Sää mää ja bää kuvittelee omiaan tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ketä kiinnostaa sun oireilus. Olet mitä olet tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus buaaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kjäh kjäh Niuvanniemen spedeilijä on määkijä. Tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus buaaha
- Anonyymi
Tammelan torilla myydään mustaa makkaraa osta sitä ja työnnä perseesees homo
- Anonyymi
Ai siihenkö sitä mustaa makkaraa sinäkin käytät. Ja syöt sen lämpösenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siihenkö sitä mustaa makkaraa sinäkin käytät. Ja syöt sen lämpösenä.
Sää mää ja bää työntää mustaa makkaraa perseeseen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää työntää mustaa makkaraa perseeseen buaahaa
No jos tykkäät anna mennä. Mitä siitä ilmottelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tykkäät anna mennä. Mitä siitä ilmottelet.
Sää mää ja bää tykkää ilmoitella mustasta makkarasta perseessä buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä näytät tekevän toinen kerta jo. Onko se elämäsi koho kohta tapola perseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää työntää mustaa makkaraa perseeseen hehehehee niinpä näytät ilmottelevan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta472299- 951085
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300962Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii317915Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O54879Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77843- 69714
- 90685
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63678- 33633