Naapurillani on maatiaiskissa iältään noin 7 vuotias ei ole kovin arka vaan tulee syömään kädestäkin jos tarjoaa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että kissa on alkanut viettämään pihallani enemmän aikaa kuin ennen ja epäien saako se naapuriltani ruokaa ollenkaan kun ruoantähteeni maistuu aina.. Viime sunnuntaina päästin kissan sitten ihan sisälle talooni se vähän haisteli mutta kuitenkin tuli peremmälle ja panin oven kiinni ettei kylmä pääse taloon. Kissa siitä säikähti ja alkoi ravata taloani ympäri etsien uloskäyntiä, koetin kyllä ottaa sen kiinni mutta se kerkesi lujahtaa jonnekkin piiloon.. Koetin houkutella kissaa pois muttei se tullut joten unohdin asian ja menin töihin maanantaina. Sama homma tänäänkin, paitsi kesken työpäivän huomasin naapurini huoli-ilmoituksen kylämme facebook ryhmässä.. Hävettää niin julmetusti etten viitsisi mennä hänelle kertomaan.. Mitä pitäisi tehdä?
Naapurin kissa viihtyy luonani enemmän kuin naapurilla... Mitä pitäisi tehdä?
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ota reippaasti yhteyttä kissan omistajaan ja kerro mistä kattinsa löytää. Sanot vain mitä tapahtui, mitä sitä salailemaan.
Oletko laittanut eläimelle hiekkalaatikon ja juotavaa kotiisi?- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18134071a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851495
- 711179
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1691010- 47838
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38828Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t44819Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!51764- 46762
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35759Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9743