Ei äitiä lapsen seura kiinnosta.
Sanna hylännyt lopullisesti lapsensa?
74
1310
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman vanhin teini elää omissa maailmoissa.
- Anonyymi
Lapsen isä hoitaa, se peli räkä Räikkönen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen isä hoitaa, se peli räkä Räikkönen.
Molemmilla on oikeus kostaa.
- Anonyymi
Ketä enää jaksaa kiinnostaa sanna marinin tekemiset ?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181347177
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
vaikuttaa synkältä tulevaisuudelta
- Anonyymi
Kumpi unohti nimen ? Sanna vai Breesnevi ? Sukunimi kannattaa vaihtaa Zetoriksi.
- Anonyymi
On ongelmat joillakin 😎 .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ongelmat joillakin 😎 .
Ongelma on näillä reppana persuilla. Ei työtä ,ei rahaa ,ei kumppania. Vain kaljat ja viinat ,sekä seiska lehti.
- Anonyymi
Sanna kiinnostaa vain omat valokuvat ja esillä olo. Pintaliitoihminen 🤮
- Anonyymi
Sannahan on Vaparien kansikuvatyttö.
- Anonyymi
Mitähän sinäkin Sannan elämästä tiedät siis et yhtään mitään. Seiso vaan itse tömppäjalka takajaloillaan että pysyt pystyssä
- Anonyymi
Toi perseen kuvaaminen oli pohjanoteeraus. Miksi naisen pitää ladata hanuri nettiin. Eikä se ole tässä fitnesspyllyjen armottomassa maailmassa kovin kaksinen. Löysä.
- Anonyymi
Rumempi tuo selkä oli, onneksi ei edestäpäin kuvaa ollut. Tyhjät yläosat varmaan roikkuivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumempi tuo selkä oli, onneksi ei edestäpäin kuvaa ollut. Tyhjät yläosat varmaan roikkuivat.
Häpee jos osaat raukkamainen naisvihaaja
- Anonyymi
Etkö ole huomannut muitten perseitä. Ja ihmisellä on perse jos kuva otetaan takaa päin. Sinullakin kai perse löytyy.
- Anonyymi
Hän ei vielä ole löytänyt itseään eikä paikkaansa. Johtunee varmaan kasvatusympäristöstä, mikä minun tietääkseni ei mitenkään johdonmukaista, perinteiset arvot huomioon ottavaa ole ollut, lesbo äiti naiskaverineen ja juoppo isä.
- Anonyymi
Onpa harvinaisen typerä kommentti !
- Anonyymi
Milloin Rivoriikka löytää itsensä. Hänellä molemmat vanhemmat juoppoja. Isä missä lie. Äiti kuoli viinaan.
- Anonyymi
Sanna on vajonnut alas....
- Anonyymi
Kun meni uimaan
- Anonyymi
Äiti-ihminen, ja viettää lähes teinielämää, etsii itseään. Valitettavasti on minusta vain kovin tavallisen näköinen. - Eikös ne vaativat työt ole alkaneet vielä? -
- Anonyymi
Mitähän teini elämä sullekkin on olevinaan . Ei kai ihminen lakkaa olemasta äiti jos viettää lomaansa ulkomailla. Minunkin tytär on hyvä äiti lapsilleen ja käy ulkomailla yhtämittaa auringossa . Joten äitiys ei Ile sitä että ollaan koko ajan kotona , sillä jokaisella lapsella on kyllä isäkin olemassa ja vastuu jaetaan eivät nekään isät ole niinkuin juoruäijät täällä arvostelemassa jonkun kehoa. Pitäiskö hänenkin lapsensa kehoa alkaa täällä mainostamaan. Miten bikinit koko on 46 ja silti vaan on bikinit. Sillä haluan sanoa että jokainen keho on omanlaisesnsa ja siitä ei tartte kenkään huudella . Vaikka onkin kylän kovin juorukello kyseessä juntti joka katselee bikini kuvia ensin ja sitten kommeteeraa halveksivasti . Sitä sisintä kun luulee ettei kukaan näe , vaan se näkyy niin selvästi . Osuuskaupan aamukello
- Anonyymi
Kyllä on. Ja rahaa tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Ja rahaa tulee.
Vrt Urpilainen verkkosukissa. Lööpit ja kirves-lehti möivät, mutta oliko loppujen lopuksi eduksi miljardilahjoittaja-Urpilaiselle? Pissaliisoilta menee uskottavuus politiikassa, tosin Marinilla ei ollut uskottavuutta poliitikkona.
- Anonyymi
Ai haluaisit viedä lapsen pois isältään? Vuoroviikot, niin katsos voi välillä huidella missä haluaa 😆😆
- Anonyymi
Suomessa vaikeuksia ja ex pääministeri vaan esittelee suu korvissa paljasta kroppaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa vaikeuksia ja ex pääministeri vaan esittelee suu korvissa paljasta kroppaansa.
Ex pääministeri on ex ja tämä tapaus on vielä irtaantunut täysin politiikasta irtisanoutumalla kaikista tehtävistä. Ja sä sanot, että sen pitäisi olla extra huolissaan yksityishenkilönä? Ootsä itse lopettanut elämisen venäjän takia??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän sinulle ole sitä ollut esittelemässä ainoastaan ihan omassa instastaan omille seuraajilleen joku heistä tietysti tienaa rahaa kopioimalla Sannan kuvia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljasta ? Hahhhah. Uiko aikasi burkha päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex pääministeri on ex ja tämä tapaus on vielä irtaantunut täysin politiikasta irtisanoutumalla kaikista tehtävistä. Ja sä sanot, että sen pitäisi olla extra huolissaan yksityishenkilönä? Ootsä itse lopettanut elämisen venäjän takia??
Varmaan. Tuolle riittää seiska.
- Anonyymi
Narsisti
- Anonyymi
Siis sinä.
- Anonyymi
Lapsi on vuoroviikoin hoidossa, joka toinen viikko isällään ja joka toinen mummollaan.
- Anonyymi
Tuo sopii Sannalle niin saa ryypätä ja reissuta rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sopii Sannalle niin saa ryypätä ja reissuta rauhassa.
Hohhhoijaa. Pidä huoli vaan vanhan juopon Mari Rantasen juomisesta.
- Anonyymi
Sanna Marin vieläkin kiinostaa vaikka ei ole enää missään tekemisissä politiikan kans Suomessa 🤔
- Anonyymi
Nämä ei pysty päästämään irti.
- Anonyymi
Kyllä on tekemisissä politiikan kanssa Suomessa.
- Anonyymi
Sanna on täysin kykenemätön äitinä. Sen sijaan, että huolehtisi lapsestaan, kerjää huomiota julkaisemalla bikinikuvia itsestään. *Katsokaa, tässä perseeni*. Väen väkisin kerjää huomiota ja reaktioita. Keskittyy täysin pinnallisiin ja itsekkäisiin asioihin. Siinäpä meille poliitikko. Säälittävää touhua. Minä minä minä minä minä minä.
- Anonyymi
Moni nainen hakee mielhiltä huomiota jos ei ole isää ollut läsnä.
- Anonyymi
Sekös sinua harmittaa kun et itse voi tehdä samoin . Kas kun niin pieni ihminen kun Sanna mahtuu kyllä koko kuvaan, sinä et
- Anonyymi
Hän on ex politiikko. Ja ei sinulta tarvitse elämänohjeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni nainen hakee mielhiltä huomiota jos ei ole isää ollut läsnä.
Eihän sitä ollut rivoriikallakaan. Juoppo isä ,eronnut. Äiti kuoli viinaan.
- Anonyymi
En ymmärrä näitä kuvia🤔! Nyt pitäis miettii onko ok? Onko mennuyt vähän suosio päähän?
- Anonyymi
Olisi ollut edes jotain muuta näytettävää kuin melkein paljas takapuoli. Mutta, tuo kuva läpäisi taas kansainväliset uutisetkin. Jotain pitää aina keksiä, että ei unohdu.
Mitä seuraavaksi? - Anonyymi
Kysy siltä joko pölli kuvat hänen instasta että onko sillä menny jotain päässä vaille. Sitä vastoin Sanna taas ei välitä yåtuon taibåvaallisya mitä juntti ja junttitar pitävät hänestä , elää omaa elämäänsä omilla ehdoillaan . Ja kai sitä nyt hänkin saa loman pitää siinä kun muutkin
- Anonyymi
Mikä näissä kuvissa oli vikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ollut edes jotain muuta näytettävää kuin melkein paljas takapuoli. Mutta, tuo kuva läpäisi taas kansainväliset uutisetkin. Jotain pitää aina keksiä, että ei unohdu.
Mitä seuraavaksi?Minä näin että oli bikinit päällä.
- Anonyymi
Onhan se kiva mennä neuvomaan ja neuvottelemaan, kun kaikki miettii sannan takapuolta.
Uskottavuus nolla.- Anonyymi
Kaikki, ei muualla Euroopassa bikini kuvat ole mitenkään erikoista huomiota herättäviä kaikilla on rannalla bikinit koot vaanvaihtekee.
Ja jos joku on vielä sillä tasolla että jokin ihmisen kehon osassa heidät tolaltaan niin jo on löyhässä nekin asiat .ei kukaan missään tuomitse sannaa ainoastaan Suomessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki, ei muualla Euroopassa bikini kuvat ole mitenkään erikoista huomiota herättäviä kaikilla on rannalla bikinit koot vaanvaihtekee.
Ja jos joku on vielä sillä tasolla että jokin ihmisen kehon osassa heidät tolaltaan niin jo on löyhässä nekin asiat .ei kukaan missään tuomitse sannaa ainoastaan SuomessaAivan.
- Anonyymi
Miettikää politiikan valtanaisia maailmalta...Kuka niistä kuvaisi luisevan perseensä nettiin? Näinkö kevyet eväät Sannalla on?
- Anonyymi
Ai hän kuvasi itse ? Outoa.
- Anonyymi
Taisi sitä jatkaakin, Olkulle se on kuumaa valuuttaa. Ei ole kaunista kun luut kolkkaa.
- Anonyymi
Ei ole hylännyt lastaan mitenkään niillä on vuoroviikot kuten muillakin jotka ovat eronneet. Hävytöntä edes kirjoitella ihmisten perhe asioista yleisellä palstalla . Kyllä he yhdessä katsovat oman lapsensa parhaan ettei tartte junttien pitää huolta eikä junttien ämmienkään
Juoruäijät olivtåvat ennen tuntematon käsite, siis oikeat miehet ei juorua, mutta junteilla se kyllä käy mummoni olisi sanonut juoruava miestä sali klapsuksi- Anonyymi
Et voi tietää onko vuoroviikot.
- Anonyymi
Kerro tarkemmin,., ettei tule virheellisiä mielikuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää onko vuoroviikot.
Hilloviikot on ainakin Sannalla.
- Anonyymi
Kun kannat noin huolta sen pennusta niin tee ilmoitus lastenhuoltovirastoon ja lopeta tänne itkeminen .
- Anonyymi
Rikkaiden kersoista kannetaan huolta mittä v***a tää porukkaa täällä oikein pyörii ?
- Anonyymi
Äläpä kertoile satuja.
- Anonyymi
Bikinejä ei ole hyljännyt...
- Anonyymi
Tuskin tätäkään 🥃
- Anonyymi
Ne menee lapsen edelle.
- Anonyymi
Mediaposeeraus outoa. Onko tullutkaan asettuneeksi paikoillensa? Mikä tilanne on parisuhteessa? Miestäkö varten näitä lähiselfieitä bikinipostauksineen? Rantakuva olisi ex pääministeriltä ollut asiallinen tytär käsipuolessaan. Maailmantilanne huomioiden ko. huutava huomionhaku kyltymätöntä.Mistä kiikastaa?
- Anonyymi
Suomen itärajan tilanteen takia pelkäsi että hän jää sivuun valokeilasta, siksi alastonkuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen itärajan tilanteen takia pelkäsi että hän jää sivuun valokeilasta, siksi alastonkuva.
Sinustako alaston kuva ? Olet hyvin sairas henkilö, jos keksit törkeitä valheita toisista henkilöistä.
- Anonyymi
Suoraan sanottuna häntä kiinnostaa enemmän oma perse. En kyllä ymmärrä, sillä se ei ole nätti näky. Luinen ja kolkko. Kyllä perseessä pitää olla hieman lihaa ja pyöräyttää, että se on namikka.
- Anonyymi
Sannan mediaposeeraukset kuvastavat miehen kiinnostuksen kaipuuta. Onko parisuhde kestävällä pohjalla?
- Anonyymi
Ei tietenkään ole. Pelkkä laastari.
- Anonyymi
Hyvä kysymys
- Anonyymi
Sairas aloitus on todellakin ja mikä on syy moiseen kirjoitteluun ja vielä aloitukseen ?
- Anonyymi
Sanna tarvii jauhoi ja tanssii
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883244Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3232846Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401292Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621262Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924