Mikä juttu tää on?

Anonyymi-ap

https://twitter.com/Annina06578550/status/1729504022871068698

Tarinani rokotteen jälkeen.
Hain rokotteen 27.12.2021 aikaa meni noin 3h kun ekat oireet alkoi. Aattelin että vähän lepoa ja homma on selvä, 3-6vk päästä hakemaan toinen rokote. No eipä ne ajatukset sit mennytkään toteutettuna niin

1/4 tuli pulssin kans ongelmat, pulssi nousi 60-130-140 pelkästään seisomaan nousemisesta ja alko tulee nuppineulan pistoja rintaan ja keuhkoihin. Lääkäriin oli siis mentävä, tämän kaiken oireilun aikana mietin että mulla on syöpä ja nyt mulle kerrotaan että mulla ei ole

1/5 elinaikaa enää kauaa. Aika nopeesti siinä lääkärin tutkiessa lääkäri toteen mun kärsivän rokotte reaktiosta ja kärsivän sydänlihastulehdukseta. Kontrolli muutaman viikon päähän. Oireet paheni vaan kotona, en päässyt enää yksin vessaan, mua nostettiin vessanpöntöltä ylös, mun

1/7 soitto Tyksiin ja lähetettä pyytämään, mutta Tyksipä ei sitten ollutkaan samaa mieltä vaan meinasivat että olen terve nuori ihminen ja olen paniikissa, no tämän terveen nuoren ihmisen keuhoista löytyi veritulppa ja siitä alkoikin sitten 4kk taistelu elämästä ja kuolemasta,

1/8 siltä se minusta tuntui koska oireet vaan paheni pahenemistaan. Mukaan astui mm oireita, käden ja jalanpuutumiset, kipua eri puolella kehoa, lamaannuttava väsymys, voimattomuus koko kropassa, päänsärkyä, pahaa oloa, jatkuvat flunssat, päässä keinunta ja huimaus että välillä piti perheen taluttaa minua. Ensimmäiset 2kk on minulle aika hepreaa, en muista mitä olen tehnyt tai miten selvinnyt mutta tässä mä olen edelleen 🙏 kuvittelin ku tästä parannuin että haitta oli tässä ja elämä hymyilee, kuvittelin väärin, hetken sain olla töissä ja elää ja nautti

1/10 elämästä mutta ei mennyt kauan ku oireet palas todella voimakkaana joulukuussa2022 lisänä virtsaamis ongelmat, jalan polttelu että kun olis tulen päällä kävellyt, sanojen hukkuminen, todella paha aivosumu , taas pulssi ja sydän eli oma elämää ja koko rumba alusta , TT kuvil

1/11 koska fidd Arvo oli 0.8 mut tällä kertaa tulppaa ei luojan kiitos ollut. Kävin kaiken maailman kokeissa ja testeissä ja ultrissa, labroissa, kuvissa että selviää mikä minua oikein vaivaa. Mikään minussa ei labra arvojen , sydämen ultrien geeniperimien, ei sukirasitteiden,

1/12 kohdun poiston eli ei e pillereitä viitannut siihen että mun tulppa vois johtua mistään muusta kuin rokotteesta joten mulle kirjattiin rokotehaitta, Rokotehaitan lisäksi sain lisä diagnoosina dysautonomia sairauden johon mun oireet sopii täydellisesti, tämä siis neurologin

1/13 toteama. Joulukuussa 2022 kun mun oireet alkoi uudelleen eli toiseen kertaan jo ni tätä oireilua kesti kesäkuun 2023 vuoteen asti, olin täysin poissa pelistä ja täysin toimintakyvytön, olin mieheni hoidettavana ❤️ Hän myös huolehti ja hoisi meidän kaikki neljä lasta.

1/14 Kesäkuussa 2023 pääsin jälleen jaloilleni, töihin, elämään normaalia perhe elämää, nauttimaan taas elämästä ja lapsista jne kunnes nyt marraskuussa 2023 mun oireet on taas täällä ja se kaikki ilo on muuttunut suruun ja pettymykseen , jopa vihaan, miksi emme saa apua ja miksi

1/15 kukaan ei osaa auttaa eikä kertoa miten tätä hoitaa. Olen kaksi kertaa käynyt ottamassa Piikkiproteiini arvot 2022 ne oli 246 ja nyt vuonna 2023 ne oli 3200 eli noussut. Millon saan elämäni takaisin, koska lapseni saavat äidin takaisin, sellaisena energisenä ja iloisena ❤️

https://twitter.com/Annina06578550/status/1729504022871068698

0

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        102
        7315
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        36
        2792
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        34
        2366
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        107
        2076
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        16
        1775
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        9
        1545
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1407
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        14
        1381
      9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

        Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
        Suomalaiset julkkikset
        35
        1343
      10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        8
        1324
      Aihe