Mitähän mahtaa kuulua Suomen ainoalle rockstaralle Andy McCoylle? Onko uusi levy tulossa, kun pitää radiohiljaisuutta?
Minne katosi Andy McCoy?
20
977
Vastaukset
- Anonyymi
Antti on vetänyt elämässään niin paljn kamaa, että siitä ei ole enää mihinkään.
- Anonyymi
Antti on huonossa hapessa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Andy muutti takaisin Karkkilaan. Puheittensa mukaan duunaa uutta musaa.
- Anonyymi
Mukava kuulla, että Andy duunaa uutta musiikkia. Sitten Yhdysvaltain kiertue👍
- Anonyymi
Milloin Andyn uusi levy julkaistaan?
- Anonyymi
Andy roikkuu menneisyydessä. Ei ole ollut minkään sortin tähti enää vuosikymmeniin...säälittävä ylimielinen ihmisraunio...
- Anonyymi
Olisiko eläkkeellä?
- Anonyymi
Ihan hemmetin aggressiivinen nykyään...aineet tehneet tehtävänsä.
- Anonyymi
Totta. Jos näet Andyn, kierrä hänet kaukaa. On yleensä huonolla tuulella ja hyvin vihainen. Saattaa vaikka lyödä, on sen oloinen.
- Anonyymi
Antti on nasta hemmo, älkää tuomitko.
- Anonyymi
Andy on jo vanhus. Ehkä hänen kiukkusuus johtuu siitä. Jotkut vanhukset muuttuva äreiksi.
- Anonyymi
Minä diggaan mielettömästi Andy McCoyta. Mies on todella hauska tyyppi, sellainen klovni 🤡 Andy ei petä, pomppaa aina esiin meitä naurattamaan.
- Anonyymi
Eikö sen entinen nainen raitistunut, muuttanut Uudenmaan ulkokehälle, ja jätti impotentin Andyn?
Pari vuotta sitten.- Anonyymi
Eikös Andyllä ole häntä reilusti nuorempi tyttöystävä? Eksoottinen, todella kaunis nainen.
- Anonyymi
Mitäs tuollaisella tekee, ei mitään iloa.
Kyllä miehen andropaussi lopettaa suhteen. - Anonyymi
Taitaa olla vetänyt jotain liian hapokasta.
- Anonyymi
Matti, Antti ja Sami voisivat koota vielä kerran Hanoi Rocksin ja tehdä kunnon kiertueen.
- Anonyymi
Juuri noin👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856