Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä miksi? Enhän mä tunne sua kovin hyvin. Tiedän vaan että kaipaan. Kukaan muu ei ole saanut mua tuntemaan tällaista tunnetta.
Olenko yksin tunteen kanssa? Miten tämän kaipuun ja tunteen kanssa oppii elämään? Pitääkö mun vain tukahduttaa nämä tunteet?
Onko tämä yksipuolista?
87
2593
Vastaukset
- Anonyymi
Mene jutteleen kasvotusten.
- Anonyymi
..jatkuu siinä sitte nopeasti petytkin ja ohi on.Elämä taas reilassa.
Mitä kauemmin elät fantasissa aika menee hukkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..jatkuu siinä sitte nopeasti petytkin ja ohi on.Elämä taas reilassa.
Mitä kauemmin elät fantasissa aika menee hukkaan.Tiedätkö mitä, olet varmaan oikeassa.. /AP
- Anonyymi
Minusta olet todella loukkaava ja epätoivonen moukka kun koet, että tämä provoileva tunnemies on joku ns tuttusi
- Anonyymi
Älä tukahduta. Sinulla on edessäsi ovi, jonka voit aukaista. Olet nyt raottanut ovea vähän. Avaa ovea lisää edes vähän. Keinoja on monia. Keksit kyllä keinon. Ei välttämättä tällä palstalla...
- Anonyymi
Hyvä neuvo.
ÄLÄ JÄÄ ENÄÄN NYHJÄÄN TEE SE.
SYYTÄ MEITÄ JOS KAIVATTUSI AHDISTUU ..MEHÄN SUT SYSITÄÄN SINNE.
OTA KUVANKAAPPAUS TODISTEEKSI HÄNELLE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo.
ÄLÄ JÄÄ ENÄÄN NYHJÄÄN TEE SE.
SYYTÄ MEITÄ JOS KAIVATTUSI AHDISTUU ..MEHÄN SUT SYSITÄÄN SINNE.
OTA KUVANKAAPPAUS TODISTEEKSI HÄNELLE.Eiköhän nyt ole jo liian myöhäistä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nyt ole jo liian myöhäistä ;)
Onko? Miksi ja kenelle?
- Anonyymi
Onko yksipuolista? Riippuu varmaan ketä kaipaat.??
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen? Minkälaista henkilöä kaipaat? Tiedän tuon tunteen. Haluaisi kertoa, mutta ei tiedä toisesta.
- Anonyymi
Olen nainen ja kaipaan miestä. /AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja kaipaan miestä. /AP
Missä näette ja kuinka usein?
- Anonyymi
Katos kävyt on taas kerätty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍 Hyvin sanottu, Nuo eläkeläiskiusaajat on niin last season.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaan pesään kyllä☺️
- Anonyymi
Sitä tukahduttamista elämä on moro
- Anonyymi
No laita ihmeessä itsekkin laitoin ja oli ihan positiivinen
Ei pidä tukahduttaa, muuta kuin se mies. Siis, mene tyrkylle sen miehen näköpiiriin, mikrohame yllä ja koipi-reidet (paljaina) heiluen.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Siinä olis sulle vapaa mies👍
- Anonyymi
Mikä apinankäsi tossa kuvassa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olis sulle vapaa mies👍
En mä kyllä halua paleltua kuitenkaan miehenkään vuoksi.
Anonyymi kirjoitti:
En mä kyllä halua paleltua kuitenkaan miehenkään vuoksi.
Kun on pakkasta, sallitaan ohuet ihonväriset nailonit (ne jotka puetaan kumpaankin reiteen erikseen) tai jopa sukkahousut. Kaikki tämmöiset on kuitenkin riisuttava pois välittömästi sisätiloihin saavuttaessa.
- Anonyymi
Freedude kirjoitti:
Kun on pakkasta, sallitaan ohuet ihonväriset nailonit (ne jotka puetaan kumpaankin reiteen erikseen) tai jopa sukkahousut. Kaikki tämmöiset on kuitenkin riisuttava pois välittömästi sisätiloihin saavuttaessa.
🫣🙄🥴
- Anonyymi
"Kaipaan sua, en tiedä miksi? Enhän mä tunne sua kovin hyvin. Tiedän vaan että kaipaan. Kukaan muu ei ole saanut mua tuntemaan tällaista tunnetta."
Sama täällä.- Anonyymi
Täälläkin sama.
Naiselta - Anonyymi
Aloitus oli naiselta. Oletko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli naiselta. Oletko nainen?
Mies olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen.
Kas kummaa, samat oireet täällä naisella myös. Varmaan ihastusta kai tämä on, vahvaa sellaista.
- Anonyymi
No jos tuntee noin niin kuulumisten kysely ei ole kauheaa.
En ole samassa tilanteessa, mutta nuorrmpana kun tuli tuo tunne niin tein vaikka väkisin aloitteen.
Eihän noista mitään tullut lopukta ja suhtret syntyi muuten mutten kadu sitä että tein aloitteen tai otin yhteyttä.
Kipu hellittää heti kun asia selviää vaikka huonoonkin suuntaan. Helpompi jatkaa sitten eteenpäin.
Kadun tekemättä jättämisiä enemmän kuin tekemisiä- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei muuten kipu välttämättä hellitä, ainakaan heti.
Vastaan sivusta tähän...
Totta kai hellitä välttämättä heti, mutta kyllä se ajan kanssa alkaa siitä liikkumaan eteenpäin. Ei ole muita vaihtoehtoja.
Miksi tuhlata energiaa johonkuhun jota ei kiinnosta tai joka on varattu toiselle?
Voimavaroja, energiaa ja empatiaa kannattaa käyttää johonkuhun vapaana olevaaseen joka tuntee samoin. Anonyymi kirjoitti:
Vastaan sivusta tähän...
Totta kai hellitä välttämättä heti, mutta kyllä se ajan kanssa alkaa siitä liikkumaan eteenpäin. Ei ole muita vaihtoehtoja.
Miksi tuhlata energiaa johonkuhun jota ei kiinnosta tai joka on varattu toiselle?
Voimavaroja, energiaa ja empatiaa kannattaa käyttää johonkuhun vapaana olevaaseen joka tuntee samoin.Kyllä kyllä. Ajan kanssa.
- Anonyymi
Jos tämä olisi P naiselta niin vastaisin että ei ole yksipuolista.
- Anonyymi
Voisi olla. -sivusta
- Anonyymi
Soita
- Anonyymi
Ei ole sinun numeroa P-nainen. En ole varma että näinkö sinut tänään. Jos näin niin en tiedä että miksi et tullut juttelemaan. Ilmeisesti välttelet minua. Tiesin sen etten saa sinua. Minulla on tunteita sinua kohtaan.
- Anonyymi
Etit uuden ihmisen ja lopetat suomi24 ikävä palstan käytön
- Anonyymi
Naiselle töistä sanoisin että ei ole yksipuolista.
- Anonyymi
Laita viestiä ja kysy. Täällä vastaa lähinnä varikset. Sivusta
- Anonyymi
On yksipuolista. En yhtään tiedä kuka olet eikä aloitus herätä mitään tunteita.
- Anonyymi
Tämä kyseinen P nainen asuu minun lähellä. Sunnuntai aamuna kun nähtiin ja rapsutin hänen koiraa niin en tiedä että oliko ne jutut mitä se sanoi vihjailua. Oikea henkilö tietää jos lukee tämän. T mies
- Anonyymi
Kertaalleen voi kysyä kuulumisia. Jos toinen ei niitä itse koskaan kysele on se silloin yksipuolista.
- Anonyymi
Tuskin olet yksin noiden tunteiden kanssa jos toinen on jotenkin loukannut tai satuttanut on nuo tunteet itselläni helppokin unohtaa mu si taas jos kun aidosti tuntee jotain jotakuta kohtaan ei niitä tunteita pysty tukahduttamaan niiden kanssa joutuu opetteleen elämään jos ei uskalla rohkene kehtaa mitään asian eteen tehdä muutoin jos joskus kohtaa jonkun jonka kanssa on hyvä olla ei pysty itsestään toiselle antamaan sitä mitä tämä kaipaa koska ei ole osannut laskea menneestä irti
- Anonyymi
One-sided love affair. I'm afraid it was.
- Anonyymi
Jokainen kaipaa sitä, että joku välittäisi tarpeeksi paljon kysyäkseen kuulumisia.
- Anonyymi
Anteeksi kun en ole kysynyt. Toivottavasti joku on.
- Anonyymi
Nähtävästi on ollutkin yksipuolista, kun mitään oikeaa yhteyttä et pidä.
- Anonyymi
Tiedän tiedän. Olen pahoillani.
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse tukahduttaa tunteitasi.
Voin tällä hetkellä kohtalaisen hyvin olutta on ja
Hieman tupakkaa. Kiitos kysymästä ja kaikkivaltiaan siunausta sinulle.- Anonyymi
😅😅 Oot hauska! Kiva että sulla on kaikki mitä tarvitset siellä ☺️ /AP
- Anonyymi
”Laita viesti”
- Anonyymi
En taida.Sanoin silloin niistä reaaliteeteistä.
Pitää olla järki päässä.
En ole sulle hyväksi.Olen hirviö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla järki päässä.
En ole sulle hyväksi.Olen hirviö.Jatkuu ,et uskokkaan kuinka sua haluan.
Tunniste, et mennyt töihin 2 pv. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla järki päässä.
En ole sulle hyväksi.Olen hirviö.Itse olet hirviö luuseri.
- Anonyymi
Ei ole P naisen numeroa. Jos olisi numero niin olisin laittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu ,et uskokkaan kuinka sua haluan.
Tunniste, et mennyt töihin 2 pv.Tää vois täsmätä erääseen tapaukseen.
- Anonyymi
Näin pitkän ajan jälkeen
- Anonyymi
Häh? Mitä? Miksi toistat tuon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh? Mitä? Miksi toistat tuon?
Naurettavaa
- Anonyymi
Kävin jo aamupäivällä lukaisemassa tämän ja jäi vaivaamaan, koska olisin voinut kirjoittaa sanasta sanaan samanlaisen aloituksen. Eräälle s-naiselle täällä bittiavaruudessa.
- Anonyymi
Komppaan ratkaisua, jossa otat asiasta selvää tavalla tai toisella.
Selvittää päätä kummasti.
Aika parantaa kyllä sitten haavat. Toisaalta jos asia jää vaivaamaan kun on tilanne epäselvä niin se elää päässä omaa elämäänsä pitkäänkin.
Aina tehnyt aloitteen jos vaikuttanut siltä tai yrittänyt nyhtää toiselta osapuolelta (naisilta) irti jotain josta voisi saada tietää onko varattu tai kiinnostunut.
Jos henkilöä tietysti ei tunne ja ei kohtaa sopivassa paikassa niin se yhteydenotto voi olla vaikea tai vain henkisesti haastavaa.
Itsellä valtava helpotus ollut kun on saanut tietää totuuden, olipa ollut negatiivinen tai positiivinen.
Nykyinen kaipauksen kohde ei vaikuttanut kiinnostuneelta ja sen lisäksi varattu joten mahdoton tilanne kaiken kaikkiaan. Jotenkin nolottaa vain törmätä henkilöön ja esitän jotain muuta.
On raskasta mielestäni esittää valheellista tietoa itselleen, mutta vielä pahempi on olla ja elää epätietoisuudessa.- Anonyymi
Kaikesta EI parane, parannu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta EI parane, parannu.
Ei entisekseen toki, mutta että voisi ja jaksaisi elää niin ainakin jos kyse on jostain ikävästä joka koskee rakastettua ja rakastettu on elossa jne. niin kyllä.
Siitä paranee ja parantuu.
Loppu on mielesi höpön höpöä tottuessasi ajatukseen että joku ihminen on muuttumattomasti elämässäsi.
Se on lapsellista.
- Anonyymi
En tiedä sinusta mutta minä lääkitsen haavojani yltiöromanttisilla joululeffoilla. 🥺😥
- Anonyymi
Olet symppis! Toivottavasti haavasi parantuvat!
- Anonyymi
Phyih
- Anonyymi
Minä nysvään elämäni Loppu- Pä i v ä t.
- Anonyymi
Voit nysvätä ne P ä i v ä s i mun kanssa
-sivusta - Anonyymi
Kuulostaapa tutulta ,aloin nauraan, itseironiaa jälleen pukkaa.
Tämä Joulu olisi kivaa osittain edes nysvätä yhdessä.
Poikkeus vuosiin et sais mieluisassa seurassa kyhjöttää.💙 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapa tutulta ,aloin nauraan, itseironiaa jälleen pukkaa.
Tämä Joulu olisi kivaa osittain edes nysvätä yhdessä.
Poikkeus vuosiin et sais mieluisassa seurassa kyhjöttää.💙Mikä sua naurattaa? Edesauttamus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua naurattaa? Edesauttamus?
Tuo nysvätä on niin tuttua ,se vaan nauratti.
- Anonyymi
Vastaan: Ei todellakaan ole mikään enää ok. Mikään asia enkä minä.
- Anonyymi
Toivottavasti asiat lutviutuvat, elä sure.
- Anonyymi
Jos olisit hän niin puhutaan? Laita viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän niin puhutaan? Laita viestiä.
Ei ole sinun numeroa. Ei tämä ollutkaan minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sinun numeroa. Ei tämä ollutkaan minulle.
Pyydä? Saat sen varmaan yhteiseltä tutulta?
- Anonyymi
Laitahan rohkeasti viestiä ei se ihminen katoa eikä muutu mihinkään kadota tietysti voi kuolemalla
- Anonyymi
ota olutta
- Anonyymi
Voisin 1 Malboron polttaa.Loppu rahat ja tupakat,niin ja ennenkö saarnaatte ,poltan satunnaisesti 1 -3 tupakkaa päivässä.Kuukaudessa noin 20 kpl.
- Anonyymi
Vastaisin hänelle ja parille muulle tuttavalle. Ei, meillä ei synkkaa, olen vain ystävällinen ja sitoudun vain oman ikäluokkani naiseen. Ei tyytymistä eikä väkisin vääntämistä. Kaikkea hyvää joka tapauksessa.
n-n - Anonyymi
Ketä ei tunne ketä tuntee jne.
- Anonyymi
Miksi mitään kaunista täytyisi tukahduttaa?
Voi olla syntymättä yhteys tai tapaaminen, voi syntyä ikimuistoinen tapaaminen, kiihkeä ja lyhyt romanssi, elinikäinen ystävyys, ikuinen rakkaus, mutta et koskaan saa tietää jos et uskaltaudu kokeilemaan, silloin valitset tappion jo ennakolta - Anonyymi
Tukahduta kun et osaa kuin valhdella ja olla ilkeä mua kohtaan mun puolelta tää on game over good bay
- Anonyymi
Joko se viesti on laitettu? Jos ei niin nyt on hyvä aika laittaa ja toivotella samalla joulun odottelua.
- Anonyymi
Ei tarvitse mitään enään kysellä haluan sinusta olla rauhassa olet niin monet vuodet saanut vain pahaa aikaan en halua enää sellaista
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464