Mistä et pidä kaivattusi ulkonäössä

Anonyymi-ap

Tai luonteessa ?

165

3509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian komea kuin fotoshopattu. Liian vaatimaton.

      • Anonyymi

        Miksikäs liika komeus on huono asia? Sen takia kun komealla on paljon ihailijoita vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksikäs liika komeus on huono asia? Sen takia kun komealla on paljon ihailijoita vai?

        Ei sellainen ihminen on haaveillua varten muttei saavuttavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellainen ihminen on haaveillua varten muttei saavuttavissa.

        Saavutettavissa siis*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellainen ihminen on haaveillua varten muttei saavuttavissa.

        Miksei muka olis saavutettavissa? Itse tykästyn persoonaan vaikka oma ulkonäkö taitaa olla todella monen naisen mieleen, mitä olen todella pitkistä tuijotuksista ja katsekontakteista tajunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei muka olis saavutettavissa? Itse tykästyn persoonaan vaikka oma ulkonäkö taitaa olla todella monen naisen mieleen, mitä olen todella pitkistä tuijotuksista ja katsekontakteista tajunnut.

        Mua nyt katsoo miehet vain kun näytän kummalliselta. Häneltäkin lähinnä vaan v*ttulua saanut osakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellainen ihminen on haaveillua varten muttei saavuttavissa.

        No on kyllä ollut moniaisia.
        Ehkä kalanaamoille ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on kyllä ollut moniaisia.
        Ehkä kalanaamoille ei.

        Mille? Ootko ihan terve unohtuko lääkkeet vai otitko liikaa? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei muka olis saavutettavissa? Itse tykästyn persoonaan vaikka oma ulkonäkö taitaa olla todella monen naisen mieleen, mitä olen todella pitkistä tuijotuksista ja katsekontakteista tajunnut.

        Ei naiset Sinun ulkonäköäsi, tai no jonkinlaiset naiset ehkä?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­y­m­­f­­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18136033m

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Haha 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha 😁

        Niin sit varmaan se toinenkin puoli 🐾


    • Anonyymi

      Empä ole havainnu puutteita tai vikoja kummassakaan hän ehkä jonkin verran pidättelee itseään syystä en ole varma mu arvata osaisin

      • Anonyymi

        Millä tavoin pidättelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin pidättelee?

        No hän itse arvannee jos sattuu lukeen huomaan kirjoituksen ja arvaa oikein kuka tarkoittaa ja ketä kuinka tehdä tutustuminen mahdollisimman vaikeaksi jos ei syystä tai toisesta halua tehdä sitä kahdenkesken kasvotusten


      • Anonyymi

        EMPÄ, käy nyt opiskelemassa miten se kirjoitetaan!!!!


    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys miks pitäs haukkua sellaista josta pitää

      • Anonyymi

        Nii


      • Anonyymi

        Kukaan ei ole täydellinen, ei edes hän


    • Anonyymi

      Nainen on niin täydellinen, ihana pus pus! m>n

    • Anonyymi

      Liian suloinen.

    • Anonyymi

      Laiska, ei jaksaisi mitään

      • Anonyymi

        ÄÄRIMMÄISEN ahkera. ÄÄRIMMÄISEN HUOBOSSA KUNISAA


      • Anonyymi

        ÄÄRIMMÄISEN VAHVA


    • Anonyymi

      Oravanhampaat törröttää aina huulien välistä.

      • Anonyymi

        Oot sä vähän katkera?


      • Anonyymi

        Miksi hän sitten on kaivattusi?


      • Anonyymi

        Tykkään oravanhampaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän sitten on kaivattusi?

        Joku katkera äijä trollaa, mutta tämä retoriikka ”kaivattu” ihan oikeasti yöks


    • Anonyymi

      Minä en pidä naisessa siitä kun ei ole ikioma vaimoni, jota saan rakastaa ja pitää kädestä loppuelämäni.

    • Anonyymi

      En halua haukkua häntä vaikka aihetta olisi, kun itse tehnyt minusta pilaa

      • Anonyymi

        Semmoista se on


    • Anonyymi

      Killisilmä nyt ainakin alkuun.

      • Anonyymi

        Naisella on pienet siansilmät


      • Anonyymi

        Naisella on pienet siansilmät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on pienet siansilmät

        Meeppä sanoin se sille niin kuule kaulin heiluu
        Ja toimoinen puupää saa kyytiä...🤣🤣


    • Anonyymi

      On valitettavasti sellainen mies, joka ei koskaan ole rutistanut minua syliinsä. Ei nyt muuta tule mieleen.

      • Anonyymi

        Ala käymään vieraissa¡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala käymään vieraissa¡

        Ei sovi moraaliini tuollainen.


    • Anonyymi

      Juoksee helposti pois tilanteista, ei jaksa tarpeeksi nähdä vaivaa joihinkin asioihin

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neidillä on jo siellä silmäätekevä, ettäs ahnehrit, tiäräkkis.

        T.kokeile hankkiutua minun kanssa hankaluuksiin, älä kokeile.

        Mmmmmmoro.

        Moro.
        https://m.youtube.com/watch?v=kQrdjWRZbE4

        Täällä joku mies uhkailee naista ”ei kannata hankkiutua vaikeuksiin” mitä aikoo tehdä poliisi, mikseivät ole jo?


      • Anonyymi

        Ei kannata tehdä asioita vaikeaksi toiselle. Se ainakin osoittaa itselleni helposti sen, ettet oo itse tosissaan siitä asiasta.


    • Anonyymi

      En tykkää kun tuntuu särkevän sydämmen 4 kertaa kuussa ja silti lähden aina samaan leikkiin mukaan. Hänen myötä olen muuttunut masokistiksi

      • Anonyymi

        Vain yksi ämmä mahtuu sydämeen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain yksi ämmä mahtuu sydämeen :)

        No ei minun sydämmeen yhtäkään


    • Anonyymi

      En pidä siitä, että hän luovutti niin herkästi meidän tilanteessa.

      • Anonyymi

        Mikä kertoo sinulle, että hän on luovuttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kertoo sinulle, että hän on luovuttanut?

        Se, että hän alkoi välttelemään minua. Ja lopulta lähti vain entistä kauemmaksi minusta. Ei meillä enää ole oikein mitään mahdollisuuksia edes nähdä toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että hän alkoi välttelemään minua. Ja lopulta lähti vain entistä kauemmaksi minusta. Ei meillä enää ole oikein mitään mahdollisuuksia edes nähdä toisiamme.

        💗❤️🧡iso hali. Tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että hän alkoi välttelemään minua. Ja lopulta lähti vain entistä kauemmaksi minusta. Ei meillä enää ole oikein mitään mahdollisuuksia edes nähdä toisiamme.

        Toisessa elämässä sitten ehkä nähdään😊 t. K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💗❤️🧡iso hali. Tule.

        Kuse paskas.


    • Anonyymi

      Naisen ulkonäössä ei ole mitään moittimista, mutta luonteesta sen verran että on aika ujo. Vaikea sanoa minkälainen tosiaan on sitten kun ei ujostele ja pääseekö sinne asti ikinä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti pääset. Ujot ihmiset ovat useimmiten todella hyviä ja lämpimiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pääset. Ujot ihmiset ovat useimmiten todella hyviä ja lämpimiä ihmisiä.

        Niin, katsotaan jaksanko yrittää tarpeeksi pitkään. Jos se liian vaikeaksi menee ja ei edisty ollenkaan naisen osalta, niin siirryn eteenpäin. Minä kun vaadin että nainen laittaa myös osansa tutustumisen eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti pääset. Ujot ihmiset ovat useimmiten todella hyviä ja lämpimiä ihmisiä.

        Olisi houkuttelevaa kokeilla miten Mari aukaisee lukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, katsotaan jaksanko yrittää tarpeeksi pitkään. Jos se liian vaikeaksi menee ja ei edisty ollenkaan naisen osalta, niin siirryn eteenpäin. Minä kun vaadin että nainen laittaa myös osansa tutustumisen eteen.

        Ei välttämättä sitten ujot ihmiset sovi sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä sitten ujot ihmiset sovi sinulle.

        Niin ehkäpä ei, jää nähtäväksi miten tämän asian kanssa käy ja koska sitä edes naista näkee seuraavan kerran. Ja ujoushan ei ole kuin pelkoa ja pelko on siitä ikävä tunne, että se kyllä ottaa vallan jos sen antaa ottaa, sen takia naisen pitääkin osoittaa sen, että osaa ottaa pelosta vallan ja voittaa ne, koska muuten ei elämästä tule yhtikäs mitään jos pelko vie aina voiton.


    • Anonyymi

      Ihana olet omana itsenäsi. Olet todella temperamenttinen henkilö mutta se todella jotenkin kiehtoo minua... Olet todella naarasleijona jonka haluan kehräämään... Olen todella varannut aikaa Sinulle ja uskoisin, että se tuottaisi tulosta...Haluan Sinut ja?
      Jännämieheltä sinulle E

      • Anonyymi

        Mikset ota yhteyttä minuun?? E


      • Anonyymi

        Oletko saanut minut kehräämään? Milloin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ota yhteyttä minuun?? E

        Jännämiehet , hanki lelu jolla voit leikkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännämiehet , hanki lelu jolla voit leikkiä

        Ja mene opiskee miten toista pitää Kohdella, tai hanki lelu jota voit sillo käyttää ku huvittaa. Älä leiki ihmisen tunteilla.


    • Anonyymi

      En mä ole hänen kaivattunsa. Itse läksi paremman perään.

    • Anonyymi

      Aivan......

      • Anonyymi

        Jopa sulla ajatukset juoksee taas….


    • Anonyymi

      Tyytyväinen on ollut valintaansa.

    • Anonyymi

      Se on hyvä, että ei jäänyt korvan taakse.

      • Anonyymi

        Ai se haiseva syvä finnimätäpaise, josta puristelit paskaa ja haistelit samantien sormias. Kaskun et suuhun laittanut. Vai laitoitko. Se haisi ihan minullekin asti siinä sohvalla, kun katselin ylhäältä alaspäin ja näin touhuilusi.
        Myös se sun nenänkaivelu paljaalla sormella oli yhtä eroottista puuhastelua.
        Olit niin elementissäs, ettet muusta eli musta välittänyt.
        Oli sulla pokkaa.
        Lisäksi piereskelit ihan jalat auki sohvalla estoitta.
        Törkeää.


    • Anonyymi

      Miksi ihastua johonkuhun, josta ei pidä. Voi hänellä virheitä olla, mutta tykkäisin niistä, koska hän on hän.

    • Anonyymi

      Onnittelut vielä

    • Anonyymi

      Tärkeintä että hän on onnellinen

    • Anonyymi

      Olisihan tuota itsekin voinut yrittää mutta näin pääsi käymään.

    • Anonyymi

      Pieleen se meni peiliin tuli katsottua siinä se syy oli peilissä.

    • Anonyymi

      Peilin syytä kaikki.

    • Anonyymi

      Huono peili

    • Anonyymi

      Narsismi.

    • Anonyymi

      Kiitos Teille...Olen todella tehnyt työtä onneni eteen ja matka on ollut välillä todellakin
      Niin...Liiankin raskasta...Mutta kun jotain todella tärkeää haluaa silloin mennään vaikka vuorien läpi eikä silloin myös pelätä ulkopuolista uhkaa. Rakkaus on sellainen voima jota on vaikea pysäyttää...Se välillä ravistaa niin kovaa, ettei sitä pysty hallitsemaan...Kaikki muut ajatukset jää taka ajalle siinä todellisessa pyörityksessä mikä todellakin syö voimavaroja...Thank you Father Heavenly for your help...

    • Anonyymi

      Pettää puolisoaan.

    • Anonyymi

      Silmät

    • Anonyymi

      Itse kaipaisin naiselta enemmän sellaista kaveruutta, että voitaisiin esim. nauraa yhdessä homoille.

      • Anonyymi

        Muuten hyvä ehdotus mutta en naura homoille homouden vuoksi vai tarkoititko huumorintajuisille homoille nauramista eli heidän sketselleen?
        Jos tuo viimeinen ehdotukseni oli niin sitte voidaan olla kaverit ja nauraa hauskoille homojen kertomille vitselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä ehdotus mutta en naura homoille homouden vuoksi vai tarkoititko huumorintajuisille homoille nauramista eli heidän sketselleen?
        Jos tuo viimeinen ehdotukseni oli niin sitte voidaan olla kaverit ja nauraa hauskoille homojen kertomille vitselle.

        Homomies olisi hyvä ystävä kun hänen voisi käydä baareissa ja saisi olla rauhassa.

        Kummallakin olisi oma puoliso eikä kummankaan puolison tarvis olla mustasukkainen.

        Homomiehen kanssa voisi jutella asioita mitä ei hetero miesten kanssa voi jos ei heteromies ole juuri hän jota haluat.


    • Anonyymi

      Terve kroppa, mieli sitä vähemmän. Minkäs teet, kaikkea ei voi saada. Ei tässä ketään kantaakaan jaksa.

      • Anonyymi

        Oletko varma, että itse olet terve? Ei ketään tarvitse kantaa, usein riittää että on siinä vierellä. Aidosti ja välittää.


    • Anonyymi

      Tekee vähän luonnottoman vaikutelman mutta ei se mitään kunhan pysyy kohtuuden rajoissa.

    • Anonyymi

      Hän on rakastettavampi kuin miltä näyttää mutta ennenkaikkea jokin hänessä vähemmän parhainakin hetkinään saa aikaan levottomuutta, kuin sumean, muistutuksen jostakin aiemmasta olemassaolosta tai mikä vielä kiusallisempaa, kihelmöivän, psyykkisen enteen jostain tulevasta emotionaalisesta kokemuksesta.

      • Anonyymi

        Kertoisitko naisesta hieman lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko naisesta hieman lisää?

        Hän on kuin lihaksi tullut valo. Mutta mikään ei ole uteliaampaa ja kömpelömpää kuin suhde, jossa tuntee toisen vain vaikutelmana. Etenkin kun säilyy kuva välinpitämättömyydestä joko moraalin tai henkisen syyn vuoksi. Se on tyydyttämättömän, luonnottoman tukahdutetun yhteydentarpeen hysteriaa ja myös jännittynyttä kunnioitusta. Koska toista haluaa tasan niin kauan kuin ei pysty tuomitsemaan. Halu on tiedon puutteen tuote.
        Näen hänet sen läpi että janoan ihmeellisyyttä, vain sillä on todellista valtaa minuun. Kaiken mitä en voi muuttaa joksikin ihmeelliseksi päästän irti. Todellisuus ei vaikuta minuun. Uskon vain päihtymiseen, hurmioon, ja kun tavallinen elämä kahlitsee, pakenen tavalla tai toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kuin lihaksi tullut valo. Mutta mikään ei ole uteliaampaa ja kömpelömpää kuin suhde, jossa tuntee toisen vain vaikutelmana. Etenkin kun säilyy kuva välinpitämättömyydestä joko moraalin tai henkisen syyn vuoksi. Se on tyydyttämättömän, luonnottoman tukahdutetun yhteydentarpeen hysteriaa ja myös jännittynyttä kunnioitusta. Koska toista haluaa tasan niin kauan kuin ei pysty tuomitsemaan. Halu on tiedon puutteen tuote.
        Näen hänet sen läpi että janoan ihmeellisyyttä, vain sillä on todellista valtaa minuun. Kaiken mitä en voi muuttaa joksikin ihmeelliseksi päästän irti. Todellisuus ei vaikuta minuun. Uskon vain päihtymiseen, hurmioon, ja kun tavallinen elämä kahlitsee, pakenen tavalla tai toisella.

        Et nähnyt vaivaa ottaa selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nähnyt vaivaa ottaa selvää.

        Tylsää se oli. Valetta kaikki.
        - naiselta


    • Anonyymi

      Nasty creature with a tiny weenie and a serious self pity.

      • Anonyymi

        👌😇😶


    • Anonyymi

      Laittaisitte tuon saman energian työnhakuun, kuin siihen, mihin tahtiin näitä kaivattu- ketjuja täällä tehtaillaan, olisitte jo firman pomo.

    • Anonyymi

      Haavoittuva narsisti

      • Anonyymi

        Kuka tässä maailmassa ei olisi haavoittuva?


    • Tyttöjen inhokki-piirteet kattavat minulla koko kohderyhmä, ei kohdistu joihinkin tiettyihin yksilöihin. Inhottavaa on mm. rumaikäisyys, rumapainoisuus, harottavat varpaat, isojalkaisuus, paksunilkkaisuus, länkisääret, pihtisääret, rumapolvisuus, rumanapaisuus, tönkkösormisuus, isotissityys, paksukaulaisuus, isopäisyys, suurikorvaisuus, kaljuus.

    • Anonyymi

      Matala älykkyys ja si suuret luulot
      m-n

      • Anonyymi

        Sinulla on, mua kohdellaan todella epäoikeudenmukaisesti. Et tajua sitä, eikä tajua suuri osa muistakaan ihmisistä. Olla yksin sellaisessa tilanteessa vailla kontrollia omasta elämästä ja terveydestä on helvettiä


      • Anonyymi

        Niin vähällä voisi antaa ihmiselle voiman. Miksei kukaan sitä tee? Ja miksi ihmiset kohtelevat ihmistä kuin ihmisellä olisi mahdollisuus ja voima, vaikka kukaan ei ole sitä antanut takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vähällä voisi antaa ihmiselle voiman. Miksei kukaan sitä tee? Ja miksi ihmiset kohtelevat ihmistä kuin ihmisellä olisi mahdollisuus ja voima, vaikka kukaan ei ole sitä antanut takaisin?

        Sellainen on äärimmäisen ihmisen alas lyövää


    • Anonyymi

      Olisin toivonut että törmätään, vähän laittauduinkin. Tosin tuli kiirusta töissä ja muuta. Olisi kannattanut tänään nähdä ❣️

      • Anonyymi

        Pitää vaihtaa päivää, tämä on tiedossa ja vähän huono kun pilaavat aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vaihtaa päivää, tämä on tiedossa ja vähän huono kun pilaavat aina.

        Tosin tämän päivän jutut ei siihen vaikuttanut. Mutta tunteet oli vähän laidasta laitaan 🙂 mietinkin että ootko syömässä 🙂


    • Anonyymi

      Itsekkyys
      Omahyväisyys
      Pelkää kertoa tunteitaan

    • Anonyymi

      Siannaama joka ei osaa mtn

      • Anonyymi

        Vahvasti tämä


      • Anonyymi

        Osaamaton


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Onneks voi kadota


      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan suomea.


    • Anonyymi

      Väsynyt

    • Anonyymi

      Valehtelee

    • Anonyymi

      Ilkeä

    • Anonyymi

      Epäluotettava

    • Anonyymi

      Nämä asiat on kerrottu jo useasti...Kaikki olemme omia yksilöitä virheinemme ja voimme ehkä muuttaa käytöstämme toista kohtaan suopeammaksi tarvittaessa. Asia jota en tule koskaan hyväksymään on toisen ihmisen kiusaaminen heikkouksistaan / sairauksistaan ja muista ominaisuuksista... Olen jo oppinut elämässäni miten toista ihmistä kohdellaan.... Ystävällisyydellä todella kaikkia peiliin katsomatta...Mielestäni huonoa ihmistä ei olekaan... Vanhukset, vammaiset, aineiden käyttäjät, muut mielestänne hylkiöt... Ne ovat kaikki yksilöitä jota en koskaan löisi lattiaan... Maailmankatsomukseni on todella avara... Olen matkoillani tavannut alkoholisteja joille olen keskustellut ja antanut rahaa siihen päivän annokseen... Se syvä kunnioitus jonka Heidän kasvoistaan voi aistia antaa minulle todella voimaa jatkaa tätä hyvän mielen jakamista.. Sinulle Rakkaani

      • Anonyymi

        Olet juuri päinvastainen


    • Anonyymi

      Ei ole enää kaivattua, oli vain haave jostakin mitä ei ollutkaan. Öitä

    • Anonyymi

      Silmät

      • Anonyymi

        Kaikilla ei ole sielua.


      • Anonyymi

        Onks ne ohimoilla?


    • Anonyymi

      Se luottamus on niin kortilla kaikessa.

    • Anonyymi

      No kyllä sitä kuraa on.

    • Anonyymi

      Tummaläskiämmällä silmät ohimoilla.

      • Anonyymi

        Sää oot se A-naisen kaipaajan gf.


    • Anonyymi

      Pallosilmät ja painoa 250kiloa...siinä 2 syytä.Ja kyse siis naispuolisesta.

    • Anonyymi

      Kiero ja vittumainen luonne.

      • Anonyymi

        Onko niinku peiliin kattos ihtiään? 😱


    • Anonyymi

      Töllistelee suu auki! Salailee asioita ja kertoo satuja!

      • Anonyymi

        Sun kommentti paljastaa sun heikkouden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kommentti paljastaa sun heikkouden

        ”Heikkouden?” Avonaiseen suuhun lentävät kärpäset!


    • Anonyymi

      Vihaan sitä miten hän saa minut tuntemaan itseni huonoksi ja arvottomaksi.

      En ymmärrä miksi hän tekee niin jatkuvasti. Hänen täytyy olla sairas.

      • Anonyymi

        Sinähän niin teet. Et ehkä nyt ymmärrä jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän niin teet. Et ehkä nyt ymmärrä jotain

        Kyllä ymmärrän, myrkyllisyytesi. Vain sairas ihminen on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ymmärrän, myrkyllisyytesi. Vain sairas ihminen on sellainen.

        ”Ok”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ymmärrän, myrkyllisyytesi. Vain sairas ihminen on sellainen.

        ”Ok” kyllä sä vielä jonkun löydät


    • Anonyymi

      Kylmää kuumaa koko ajan. Varmaan kyllä inhoaa mua kun pistää kaverinsa puhumaan asiat hänen puolestaan. Ehkä minussa on jotain vikaa enkä kelpaa.

    • Anonyymi

      Flirttaillut muilleki

    • Anonyymi

      Valittaa että elämä on kurjaa ja että häntä masentaa eikä suostu hakemaan apua jotta voisi paremmin.

      • Anonyymi

        Siks hän onki vain kaivattu, kun ei sellaisen kanssa voi elää joka valittaa että elämäon kurjaa muttei halua mitään tehdä sen eteen, että voisi paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks hän onki vain kaivattu, kun ei sellaisen kanssa voi elää joka valittaa että elämäon kurjaa muttei halua mitään tehdä sen eteen, että voisi paremmin

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂kyllä sulle joku löytyy


    • Anonyymi

      järjetön mustasukkaisuus, minä haluan 2 naista samaan aikaan eikä käy ?

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä vihdoin.Hyvä poika.👍


      • Anonyymi

        Tuollaisesta ei kovin moni muukaan nainen kyllä tykkää.


      • Anonyymi

        Kiinnostus kannattaa suunnata naiseen, joka pyörittää itse useampaa miestä. Tavanomainen yhden miehen nainen ei tietenkään tuohon suostu.


    • Anonyymi

      Kärsimätön. Äkkipikainen; sanoo asioita, mutta ei ajattele, että ne voivat loukata. Haluaa tehdä asioita omalla tyylillään eikä aina näe, että on muitakin vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Miten voit olla noin tietämätön?


      • Anonyymi

        Osa ihmisistä on kärsimättömiä. Toinen vaihtoehto on, että tekee tietoisesti noin ja siitä voi vetää sitten omat johtopäätökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit olla noin tietämätön?

        Mitä tarkoitat tällä?


    • Anonyymi

      Ei hänessä ole mitään, mitä en rakastaisi. Hänen ulkonäkönsä on aivan täydellinen. En tunne häntä kunnolla. Jos hänen luonteessaan on jotain mistä en pidä, rakastan sitäkin. Ymmärrätkö mies. Puhdasta rakkautta.

    • Anonyymi

      Tykkään kaikesta tietenkin

    • Anonyymi

      Laittakaa kaikki nyt sitten vielä se kaivattunne etunimi, sukunimi ja osoite; haluatte kuitenkin.

    • Anonyymi

      Hänessä pidän kaikesta. Itsessäni inhoan just nyt ksikkea.

      • Anonyymi

        Miksi inhoat itsessäsi kaikkea nyt?


    • Anonyymi

      Kaivattuni oli täydellinen noissa asioissa. Hieman haittasi viehätys muihin miehiin. Ei mikään äärinymfomaani kuitenkaan. Mutta se on menneisyydessä. Toki jos saisi elää koko elämän uudestaan , sitä tekisi monta asiaa viisaammin. Kuten tämänkin naisen kohdalla omisi pitänyt pitää pokka ja antaa vakio hylkäys ihan suorilta.

    • Anonyymi

      Miehet hei, kun massit loppuu niin loppuu rakkauskin 99% varmuudella. :D

    • Anonyymi

      Hän kartteli minua. Oikeasti ajoi pois kun näki että tulen paikalle. Tämä joskus lokakuussa. Nähtiin viimeisen kerran silloin, parkkipaikalla. Hän oli lähdössä, minä tulossa

      • Anonyymi

        Eihän sinuun saanut ottaa yhteyttä, ilmoitit että olen paskaa. Miksi olisin jäänyt, kuuntelemaan miten olen sontaa??


    • Anonyymi

      Lapsellinen. Pilkkaa naisen kehon osia ja ruumiin eritteitä vaikka itsellään on teini-ikäinen tytär.

      -ketunnokka-hihhuhihhiii tyttöni 14 v-

    • Anonyymi

      Minun mielestäni aikuiset eivät kiinnitä ulkoisiin ominaisuuksiin huomiota jos rakastavat todella toisiaan.
      Luonne on se mikä saa rakastumaan tai erottamaan.

    • Anonyymi

      Kuivattu? Eli laihdutettu? Kenen puhetta taas?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      29
      2168
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      122
      1461
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      750
    10. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    Aihe