Dingosta juttua musiikkilehdessä vuonna 2005

Anonyymi-ap

Dingosta oli keväällä 2005 parin aukeaman juttu nimekkäässä suomalaisessa musiikkilehdessä. Muistaako kukaan, mistä lehdestä oli kyse?

Haastattelussa oli ainakin Neumann ja Eve. Muistaakseni myös bändin muut jäsenet pääsivät ääneen ja jutussa oli koko bändin kuvakin. Muistaakseni oli Purppuraa-levyn kokoonpano, mutta uuden levyn nimeä ei oltu vielä silloin kerrottu ja levykin oli vielä tekovaiheessa.

Joskus tuo lehti minulta löytyi, mutta vuosien saatossa olen kadottanut sen.

4

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mua kiinnostaa rutosti kaikki lehtileikkelejutut joo joo. =)
      Meikä vähän kuin innostunut sonni eli yksi tai kaksi asiaa elämässäni on ainoat jutut mitkä kiinnostaa yli 100% paljon ja kaikki muu on yhdentekevää eli elämä on kovin yksipuolista, mutta siis kaikki lehtileikkelejutut, erilaiset top-listojen suunnittelut&mietinnät ja ylipäänsä koko musa on mulle vähän kuin koko elämä eikä elämässä ole mitään muuta sisältöä, paitsi ne hölkkä ja kävelylenkit.

      Josko kenties löydät ne lehtileikkeet ja lähetät niistä jotakin infoa tänne eli jäämme "kuumeisena(ainakin mä!) odottamaan, mut toki onhan google myös sitä varten että sielä voi kaivaa etsiä esille vaikkapa tuon lehtileikkelejutun josko pian sieltä josttain löytyä.

      Kiitos kuitenkin kun postasit tämän postauksen. Mä arvostan paljon tällaisia , tämänaiheisia postauksia koska aina joku uusi postaus (jossa ei toistetan aiheita joka kerta) , jossa on joku tuore idea, juju, niin ne on eniten mieleeni.

      • Anonyymi

        ja siis vastaukseni kyssäriisi on se, että en muista tuota lehttee enkä siis välttämättä ole koskaan nähänykkään koko juttua. En kovin hyvin nyt muista.


      • Anonyymi

        Joo olen yrittänyt googlettaa, mutta en löydä. Helpottaisi asiaa jos muistaisi lehden nimen. Tai julkaisuajan. Oisko huhti-toukokuu 2005?

        Soundi, Rumba ... mitä näitä lehtiä siihen aikaan oli? Toivottavasti lehti tulisi jossain vielä vastaan.

        Ja sen muistan että tää ei ollut mikään kansijuttu. Netissä artikkelia ei varmaan ole edes julkaistu kun Googlekaan ei löydä.


    • Anonyymi

      Olen käynyt läpi musiikkilehtiä tältä ajalta. Etenkin Soundia. Hemmetti kun ei löydy.

      Laajensin aikahaarukkaa syksyyn 2005. Siksi, että jutussa muistaakseni oli puhe uuden levyn tekemisestä ja kokoonpanosta oli kuvia keikoilta.

      Tarkemmin muisteltuna voi olla mahdollista, että tämä ei ollut musalehden juttu vaan tyyliä Hymy, Apu, Seura.

      Etsinnät siis jatkuvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe