Noin ysärin puolivälissä esim leijonien maajoukkueessa(miehet) alko näkyä roolitusta eli haettiin selkeämpää roolipelaajia eri rooleihin. Mietittiin esim se, että neloskentästä pyrittiin tekemään ns lihamyllyketju. Muun muassa NHL:ssä oli näitä lihamyllyketjuja ollut jo kasariluvullakin. 90-luvulla esim tämmönen lihamyllyketju löytyi buffalo sabresista = brad may-matt barnaby-rob ray. Leijonissa alkoi tulla sellaisia roolipelaajia näihin lihamyllykenttiin kuten jarkko rudi ruutu jota käytettiinkin usein arvokisoissa, niin MM kuin olympia kuin world cup tasolla. 90-luvun alussa leijonilla ei ollut selkeitä roolipelaajia, ei ainakaan niiin paljon mut joku timo tinke peltomaa toki osasi pelata kovaa ja ärsyttääkin. Mut oli myös arvokisoissa poikkeuksia kuten Venäjä joka ei paljoa hakenut roolipelaajia vaan kaikki lähinnä oli samastas muotista puserrettuja ja joskus liikaa tähtiä joka johti liikasooloiluun eli muistan tässä että taisi vuoden 2001 MM-kisoissa Venäjä jäädä peräti 11. sijaluvulle mikä taitaa olla Venäjän historian surkein tulos arvokisoissa.
Oli ns hyökkäävämpää kenttää leijonissa ja puolustavampaa kenttää. Mietittiin tarkkaan yli-ja alivoimapelaajat. Oli myös tiukempi kontrolli ettei saanut heitellä niin paljoa kikkakolmosia. oikeastaan peli vapautui enemmän jukka jalosen aikakaudella eli hän oli ensimmäisten joukossa kehittämässä peliä uudempaan suuntaan joka toi mieleen enemmän ruotsalaisen lähestymistavan lätkään.
Kun oon katsonut eri vuosikymmenten lätkäpelejä niin jotenkin mä tykkään enemmän hitaampivauhtisesta lätkästä kun tämä nykyinen ylinopea lätkä jotenkin menee siihen usein, että luovuus alkaa kadota.
Roolitukset ei näkyneet kovin paljoa 80-luvun arvokisoissa mut toisin oli myöhemmin
Anonyymi-ap
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös nyky-NHL enemmän mene siihen, että puolustus alkaa taas kadota, hienoon 80-luvun malliin? Lajin parastasoisin ja ylivoimaisin liiga, ainakin paperilla ja puusilmissä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053