nyt se on nähty
kun tehtaalla palaa niin konnumistit on vaatimassa lisää veroja
ei mulla muuta
menkää kommart töihin
punikkeja ei täälä tarvita
sosialismit vaarantaa nokian
11
330
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäse höpisee! Kyllä Nokialaiseen perinteeseen kuuluu että punaiset liput liehuvat ja toverien kanssa säädetään ladasta venttiilejä vasaralla ja sirpillä
- Anonyymi
Niinku Prisman tyynyliinassa on venäjän kielen kirjaimet. Pitäisitte kiinni omista.
- Anonyymi
Montako niitä sosialismeja sitten on, kun kerta monikossa vaarantavat Nokian?
- Anonyymi
Aloituksessa on tehtaalla palaa. Tehtaan kyltissä venäjän kielen kirjaimia sitten ja olut tehdaskin tsaarin. Sitä kun ollaan niin levällään ettei puoliaan pidetä.
- Anonyymi
Kädettömät ja osaamattomat eivät erota sosialismia kommunismista.
- Anonyymi
Persuismi vaarantaa Ihmiskunnan. #PetturiPurra #Petoksella saatu huijausJytky.
- Anonyymi
Kun nykyinen hallitus mukailee yrittäjien mieliä niin miten luulevat saavansa työntekijöitä pieniin yrityksiin ja pieniin perhefirmoihin ? Heidän tutkimusten mukaan ihmiset tykkää olla pienissä firmoissa mutta olen ollut useassa perhefirmassa ja en löydä mitään hyviä puolia, ei ole minkäänlaisia henkilökunta etuuksia. Ei lääkäripalveluita, ei esim liikunta eikä hierojalla käyntiä tueta niinkuin nykyisessä työpaikassa . Johtajat osasi kiertää vastuita taitavasti, ei minkäänlaista oikeata johtaja ominaisuutta. Paljon täytyis muuttua että pikku ja etenkin perhefirmat tulisi maineeltaan paremmiksi.
- Anonyymi
"niin konnumistit on vaatimassa lisää veroja"
Mitä ne konnumistit ovat? Ettei vaan joku perusprrrrseitten alajaosto :O - Anonyymi
Vegaanisosialismi on kenties vaarallinen, kuten oikeistososialismi kenties myös on. Montako sosialismia oikein löytyy?
- Anonyymi
"sosialismit vaarantaa nokian"
Myöhässä olet puolivuosisataa, tuo tapahtui jo kauan ennen syntymääsi,
ei sille enään mitään voi, suomen punaisin kylä taitaa olla vieläkin.
On sielä paljon hyvääkin, en vain ole löytänyt........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289